• İhale No
    2015/156107
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Aralık 2015 10:00
  • İdare
    Tapu ve Kadastro XII. Bölge Döner Sermaye İşletmeleri
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE DSİ

TEMİZLİK HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/156107

1-İdarenin

a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ GÜNDÜZ CADDESİ 29 31020 HATAY MERKEZ/HATAY
b) Telefon ve faks numarası : 3262801030 - 3262139077
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI TAPU VE KADASTRO MÜDÜRLÜKLERİ YEMEK VE YOL DAHİL 44 KİŞİ TEMİZLİK ELEMANI HİZMETİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 1- TAPU VE KADASTRO 12. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(6 işçi) Cumhuriyet mah. Gündüz cad. no:29 Antakya/ HATAY 2- ANTAKYA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Cumhuriyet mah. Gündüz cad. no:29 Antakya/ HATAY 3- DEFNE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI (1 işçi) Cumhuriyet mah. Gündüz cad. no:29 Antakya/ HATAY 4- HATAY KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (2 işçi) : Cumhuriyet mah. Gündüz cad. no:29 Antakya/ HATAY 5- İSKENDERUN TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (3 işçi) Kurtuluş mah. Mareşal Çakmak cad No:7 İSKENDERUN 6- SAMANDAĞ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1 işçi) Atatürk Mah.Atatürk cad. No:4 Samandağ / HATAY 7- HATAYDÖRTYOL TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi ) Dörtyol Hükümet Konağı Dörtyol / HATAY 8- HATAY KIRIKHAN TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Kırıkhan Hükümet Konağı Kırıkhan / HATAY 9- HATAY YAYLADAĞI TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Çamaltı mah. Atatürk cad. No:13 Yayladağı / HATAY 10-MERSİN YENİŞEHİR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1 işçi) Limon mah.H.Okan Merzeci Bul.D Blok Yenişehir MERSİN 11-MERSİN AKDENİZ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1işçi)Limon mah.H.Okan Merzeci Bul.D Blok Yenişehir MERSİN 12-MERSİN TOROSLAR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1 işçi) Hükümet Konağı Toroslar MERSİN 13-MERSİN MEZİTLİ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1işçi)Çamlıca mah. Koru cad. Kuyruk plz. No:2/2 Mezitli MERSİN 14- MERSİN BOZYAZI TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1işçi) Hükümet Konağı Bozyazı / MERSİN 15-MERSİN ÇAMLIYAYLA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1 işçi) Hükümet Konağı Çamlıyayla / MERSİN 16-MERSİN ERDEMLİ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Akdeniz Mah.M.Yazıcıoğlu Cad. No:61 Erdemli MERSİN 17-MERSİN ANAMUR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Anamur Hükümet Konağı Anamur/MERSİN 18-MERSİN SİLİFKE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Silifke Hükümet Konağı Silifke / MERSİN 19-MERSİN TARSUS TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI :(1işçi) Kızıl Murat mah. Hükümet Konağı kat 2 Tarsus / MERSİN 20-MERSİN KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI (2 işçi):Limon mah.H.Okan Merzeci Bul.D Blok Yenişehir MERSİN 21-MERSİN TARSUS KADASTRO BİRİMİ HİSMET BİNASI:(1 işçi) Kızıl Murat mah. Hükümet Konağı kat 2 Tarsus / MERSİN 22-MERSİN ERDEMLİ KADASTRO BİRİMİ HİSMET BİNASI:(1 işçi) Akdeniz Mah.M.Yazıcıoğlu Cad. No:61 Erdemli MERSİN 23-ADANA YÜREĞİR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI(1 işçi) Kuru köprü mah. Özler cad. No:22 Seyhan ADANA 24-ADANA ÇUKUROVA TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Kuru köprü mah. Özler cad. No:22 Seyhan ADANA 25-ADANA SEYHAN TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (2 işçi) Kuru köprü mah. Özler cad. No:22 Seyhan ADANA 26-ADANA SARICAM TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1 işçi) Kuru köprü mah. Özler cad. No:22 Seyhan ADANA 27-ADANA KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (2 işçi) Kuru köprü mah. Özler cad. No:22 Seyhan ADANA 28-ADANA POZANTI TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI :(1 işçi) Pozantı Hükümet Konağı Pozantı / ADANA 29-ADANA CEYHAN TAPU MÜDÜRLÜĞÜHİZMET BİNASI:(1 işçi) Ceyhan Hükümet Konağı Ceyhan / ADANA 30-OSMANİYE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1 işçi) Osmaniye valiliği Hükümet Konağı M Blok orta zemin kat OSMANİYE 31-OSMANIYE KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Osmaniye valiliği Hükümet Konağı M Blok orta zemin kat OSMANİYE 32-OSMANİYE BAHÇE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI: (1 işçi) Hükümet Konağı Bahçe / OSMANİYE 33-OSMANİYİ KADİRLİ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI:(1 işçi) Kaymakamlık binası 1. Kat. Kadirli/OSMANİYE Müdürlüklerinde çalıştırılmak üzere toplam 44 temizlik İşçisi çalıştırılacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TAPU VE KADASTRO 12. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ VE EKAP
b) Tarihi ve saati : 14.12.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde tek sözleşmeye dayalı; her türlü genel ve çevre temizlik hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı TAPU VE KADASTRO 12. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ CUMHURİYET MAH. GUNDUZ CAD. NO:29 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TAPU VE KADASTRO 12. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ CUMHURİYET MAH. GUNDUZ CAD. NO:29 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Bölge Müdürlüğümüz ile bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde çalıştırılmak üzere işçilik yol ve yemek dahil 44 kisilik temizlik ihalesi. TEKLİFLER İŞÇİ*AY OLARAK VERİLECEKTİR (Brüt asgari ücret) 44 36 Ay