• İhale No
    2015/169603
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ocak 2016 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    07 Aralık 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

KARABÜK İLİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

GENEL SEKRETERLİĞİMİZ VE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ 3 YILLIK(36 AY) MALZEMELİ TEMİZLİK HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/169603

1-İdarenin

a) Adresi : YEŞİLMAHALLE ATATÜRK BULVARI NO: 86 78100 KARABÜK MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3704155070 - 3704155078
c) Elektronik Posta Adresi : khb78.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 256 Personel ile Karabük İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğimiz ve bağlı sağlık tesislerinin ihtiyacı için 3 Yıllık (36 ay) malzemeli, genel temizlik, ilaçlama ve tıbbi atık toplama işi hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Karabük Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterlik Binası, KBÜ Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları, Safranbolu İlçe Devlet Hastanesi ve Ek Binası, Yenice İlçe Devlet Hastanesi, Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ve idarenin yeni açabileceği binalar.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 36(otuzaltı) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yeşil Mahalle Atatürk Bulvarı No:86 Merkez/KARABÜK
b) Tarihi ve saati : 04.01.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel kurum/kuruluşlarda gerçekleştirilen Personel Çalıştırmaya Dayalı hizmet alımları veya Genel Temizlik Hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük İli Kamu Hastaneler Birliğine ait olan Karabük Halk Bankası TR56 0001 2009 4760 0005 0000 76 İBAN nolu döner sermaye hesabına doküman ücreti yatırıldıktan sonra Karabük İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği - Mali Hizmetler Başkanlığı Merkezi Satınalma Biriminden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği (Mali Hizmetler Başkanlığı Merkezi Satınalma Birimi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
TEMİZLİK PERSONELİ 1 KİŞİ BRÜT ASGARİ ÜCRET %35 FAZLASI (YOL NAKDİ-YEMEK AYNİ)(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 36 Ay
TEMİZLİK PERSONELİ 19 KİŞİ BRÜT ASGARİ ÜCRET (YOL NAKDİ-YEMEK NAKDİ)(Brüt asgari ücret) 19 36 Ay
TEMİZLİK PERSONELİ 228 KİŞİ BRÜT ASGARİ ÜCRET (YOL NAKDİ-YEMEK AYNİ)(Brüt asgari ücret) 228 36 Ay
ENGELLİ TEMİZLİK PERSONELİ 8 KİŞİ BRÜT ASGARİ ÜCRET (YOL NAKDİ-YEMEK AYNİ)(Brüt asgari ücret) 8 36 Ay
Fazla Mesai Çalışması 105.980 saat
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ 201 KİŞİ(BRÜT ASGARİ ÜCRET) 8.542,5 gün
Sünger (bir yüzü yesil renkte fiber kaplamalı) 13.300 adet
Tıbbi atık için kırmızı poşet 80-110 617.000 adet
Ambalaj atıkları rulo için mavi poşet 80-110 619.500 adet
Evsel atık için rulo siyah poşet 80-110 702.000 adet
Orta boy rulo poşet(bürolar için)Mavi Renk 55*65 1.084.000 adet
Hantal boy siyah poşet (bahçe için) 100x120 31.800 adet
Çamaşır suyu 257.500 litre
Kireç Sökücü 23.000 kilogram
Sıvı el yıkama sabunu 145.000 litre
Sıvı lavabo ovma maddesi 25.250 litre
Arap sabunu 5.850 kilogram
Çok amaçlı yüzey temizlik deterjanı 142.000 litre
Pisuvar tablet(100 grlık paketlerde) 8.750 adet
Wc koku giderici(askılı) 34.000 adet
Oda spreyi 16.800 adet
Paspas püskülü 41.000 adet
Paspas püskülü aparatı 7.400 adet
Temizlik bezi 52.500 adet
Lavabo fırçası 2.900 adet
Wc fırçası 2.350 adet
Kuru mop 80 cm 12.000 adet
Kuru mop sapı 110 cm (çift düğmeli ) 1.750 adet
Yer çekçek 4.250 adet
Tıbbi Atık Eldiveni 745 çift
Pudrasız eldiven (100 lük kutuda, S-M-L Boy, Mavi renkte) 145.000 kutu
Faraş Fırça Takımı 1.355 adet
Havlu Peçete (Sensörlü peçete dispenserlerine uygun) 265.500 adet
Dispenser havlu kağıt (z şeklinde, 200'lük paket) 322.500 paket
Kesici-Delici Alet Tıbbi Atık Kutusu (1 litre) 58.000 adet
Tıbbi Atık Kutusu (5 litre) 58.000 adet
Tıbbi Atık Kutusu (10 litre) 28.500 adet
Pedallı Tıbbi Atık Kovası (40 litre) 4.000 adet
Suda Eriyen Alttan Çekmeli Tuvalet Kağıdı 272.500 rulo
İş eldiveni 440 çift
Atık poşetleri için cırt kelepçe 1.095.000 adet
Metal Parlatıcı(500ml’lik) 690 adet
Temizlik Kovası 5 litre (kapaksız) 4 renk olacak 1.470 adet
Plastik kapaklı çöp kovası 40 litre 355 adet
Plastik pedallı çöp kovası 30 litre (siyah renkte evsel atık için) 1.580 adet
Metal pedallı çöp kovası 18 litre 1.275 adet
Presli, çift kovalı paspas arabası 445 adet
Sıvı Sabunluk 3.500 adet
Cam sil 11.450 litre
Cam çek çek 1.275 adet
Lastik Çizme 619 çift
Saplı Yıkama Fırçası 2.075 adet
Toz çamaşır deterjanı 66.000 kilogram
Çamaşır yumuşatıcısı 31.500 litre
Ağır kir ve kan çözücü 31.500 kilogram
Oksijenli ağartıcı ve leke çıkarıcı 45.000 kilogram
Çamaşır makinaları için kireç önleyici 31.500 kilogram
Metal klozet örtüsü dispanseri 380 adet
Klozet örtüsü 806.500 adet
Plastik pedallı çöp kovası 30 litre (mavi renkte ambalaj - atıkları için) 1.665 adet
Plastik oluklu mukavvadan üretilmiş atık kağıt toplama kutusu 1.270 adet
Tıbbi atık için kırmızı poşet 65-80 292.500 adet
Yer yıkama makinelerinde kullanılan deterjan 17.750 litre
Tehlikeli Atık Kutusu (5 litre) 15.160 adet
Tehlikeli Atık Kutusu (10 litre) 15.160 adet
Tehlikeli Atık Kutusu (30 litre) 1.680 adet
Yağmurluk 51 adet
Kulak tıkacı (yer yıkama arabalarında ve çamaşırhanede kullanılmak için) 7.500 adet
Lastikli maske 19.500 adet
Filtreli maske (tıbbi atık toplayan personel için) 520 adet
Talaş (tıbbi deposu için) 6.000 kilogram
Lavabo açıcı 1.550 paket
Lavabo pompası 85 adet
Cam silecek takımı teleskopik saplı 105 adet
Bahçe çapası 2 adet
Kürek 2 adet
Kazma 2 adet
Tırmık 2 adet
Budama makası 2 adet
Bel küreği 2 adet
Hortum 100 metre uzunluğunda 4 adet
Kaba Alan Süpürgesi ve Faraşı (Saplı) 12 adet
Zaman ayarlı koku makinası esansı 1.400 adet
Kuru mop 50 cm 5.550 adet
Kuru mop sapı 110 cm (50 cm'lik aparat) 365 adet
Kapı önü giriş paspası(Büyük Boy) 65 metrekare
Tehlikeli Atık bidonu 120lt. 25 litre
Plastik tekerli 110 litre çöp konteynırı (Bahçe temizlik arabası) 16 adet
Büyük boy rulo poşet(bürolar için) Mavi Renk 65*80 626.000 adet
Üçlü çöp ayrıştırma kovası (Kağıt+Ambalaj+Evsel) 86 adet
Ortam kokulandırma esansı 600 litre
31 Aralık 2015

İhale Tarihi 15.01.2016 10:00 olarak değişmiştir.