• İhale No
    2016/399456
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    ORDU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

ORDU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Malzemeli Genel Destek hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/399456

1-İdarenin

a) Adresi : Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4526666040 - 4526666046
c) Elektronik Posta Adresi : khb52.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 614 Personel ile 12Ay Süreli Malzemeli Genel DestekHizmeti
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Akkuş Devlet Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Gürgentepe Devlet Hastanesi, Korgan Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Ordu Devlet Hastanesi, Sağlık Bakanlığı-Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Ulubey Devlet Hastanesi, Ünye Devlet Hastaneleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 08.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sağlık Bakanlığı, Üniversite Hastaneleri veya Özel Sektör Hastanelerine yapılan malzemeli veya malzemesiz Hastane Genel Temizliği benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Ordu KHB Temizlik Personeli(Brüt asgari ücret) 7 12 Ay
Ordu KHB Engelli Temizlik Personeli(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Ordu İli Kamu Hastaneleri Birliği Sağlık Tesisleri Temizlik Personeli (Engelli İşçi) (Yol Ücreti Alan)(Brüt asgari ücret) 23 12 Ay
Ordu İli Kamu Hastaneleri Birliği Sağlık Tesisleri Temizlik Personeli (Yol Ücreti Alan)(Brüt asgari ücret) 519 12 Ay
Ordu İli Kamu Hastaneleri Birliği Sağlık Tesisleri Temizlik Personeli (Yol Ücreti Almayan)(Brüt asgari ücret) 54 12 Ay
Ordu İli Kamu Hastaneleri Birliği Sağlık Tesisleri Ekip Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 10 12 Ay
2x70 litre İkili Pedallı Kapaklı Tekerlekli kare tabanlı Ayrışım Kovası Takımı (Kırmızı-Sarı) 164 adet
75X90 Kırmızı Tıbbi Atık Çöp poşeti 12.250 kilogram
75X90 Sarı Çöp poşeti 4.060 kilogram
2x70 litre İkili Pedallı Kapaklı Tekerlekli kare tabanlı Ayrışım Kovası Takımı (Siyah-Mavi) 122 adet
75X90 Siyah Çöp poşeti 16.100 kilogram
75X90 Mavi Çöp poşeti 10.360 kilogram
2x50 litre İkili Pedallı Kapaklı Tekerlekli kare tabanlı Ayrışım Kovası Takımı (Kırmızı-Sarı) 139 adet
65X80 Kırmızı Tıbbi Atık Çöp poşeti 3.770 kilogram
65X80 Sarı Çöp poşeti 2.745 kilogram
2x50 litre İkili Pedallı Kapaklı Tekerlekli kare tabanlı Ayrışım Kovası Takımı (Siyah-Mavi) 127 adet
65X80 Siyah Çöp poşeti 4.950 kilogram
65X80 Mavi Çöp poşeti 4.750 kilogram
Çöp Kovası Ofis İçin pedallı kapaklı plastik (30 litre) 500 adet
Çöp Kovası Ofis İçin pedallı kapaklı paslanmaz alaşımlı (30 litre) 357 adet
40X50 Siyah Çöp Poşeti 50 kilogram
Çöp Kovası (Hemşire Ofisi, Özel odalar İçin) pedallı kapaklı (30 litre) 642 adet
55X60 Siyah Çöp Poşeti 50 kilogram
70 litre kare tabanlı Tekli Basmalı kapaklı plastik Atık Kovası (Wc, Yoğunbakım ve diğer tıbbi alanlar için) 459 adet
70 litre Tekli basmalı kapaklı Metal Atık Kovası (Poliklinik koridorları ve acil servis koridorları vb. alanlar) 315 adet
Dış Mekan Çöp Kovası (Dekoratif olacaktır) 227 adet
35x70 Kırmızı Tıbbi Atık Çöp poşeti 14.250 kilogram
35X70 Mavi Çöp Poşeti 10.000 kilogram
35X70 Siyah Çöp Poşeti 22.850 kilogram
80x110 Kırmızı Tıbbi Atık Çöp Poşeti 18.400 kilogram
80x110 Mavi Çöp Poşeti 15.060 kilogram
80x110 Siyah Çöp Poşeti 22.360 kilogram
Ahşap Sap (120 cm.) 1.224 adet
Bahçıvan Küreği 48 adet
Bahçıvan Makası 42 adet
Bahçıvan Tırmığı 58 adet
Bulaşık Jeli (elde yıkama) 435 litre
Bulaşık Süngeri 12.960 adet
Cam Kazıma Aparatı 257 adet
Cam Kazıma Jileti 1.012 adet
Cam Pelüj ve Çekeceği 1.642 adet
Cam Temizlik Bezi (Mikrofiber)(40cmx40cm ebatında) 9.590 adet
Cam Yüzey Temizleyici 7.910 litre
Chlor Tablet 2.660 kilogram
Cila Bakım 1.400 litre
Cila Pedi 730 adet
Çamaşır Suyu 51.320 litre
Çamaşır Yumuşatıcısı 9.970 litre
Çek Pas 45’lik 4.584 adet
Çelik Çöp Konteyniri (250 lt) Tıbbi Atık (kırmızı renkte, tahliye vanalı) 25 adet
Çelik Çöp Konteyniri (500lt) Tıbbi Atık (kırmızı renkte, tahliye vanalı) 12 adet
Çelik Yüzey Temizleyici 1.110 litre
Çevre Süpürgesi 347 adet
Çizme 300 çift
Çok Amaçlı Genel Temizlik Maddesi 44.960 litre
Çöp Konteyniri (250 lt) Evsel Atık (uygun renkte, tahliye vanalı) 35 adet
Çöp Konteyniri (500lt) Evsel Atık (uygun renkte, tahliye vanalı) 16 adet
El Arabası 28 adet
Faraş Fırça Takımı 2.919 adet
Fotoselli Rulo Kağıt Havlu (21 cm. ) 40.900 adet
Fotoselli Rulo Kağıt Havlu (22 cm. ) 10.000 adet
Fotoselli Rulo Kağıt Havlu Makinesi (21 cm. lik) 280 adet
Fotoselli Rulo Kağıt Havlu Makinesi (22 cm. lik) 100 adet
Galoş 552.000 adet
Halı Yıkama Şampuanı 150 kilogram
Hortum 2.330 metre
İki Kovalı Presli Mavi-Kırmızı Kovalı Temizlik Arabası 363 adet
Kat Temizlik Arabası (Brandalı 4 Kovalı Kırmızı, Mavi, Sarı, Yeşil) 180 adet
Kirli Temiz Çamaşır Toplama Arabası (2 Bölmeli, sağlam plastikten, tekerlekli, kapalı) 92 adet
Temizlik Kovası (Kırmızı, Mavi, Sarı, Yeşil) 1.334 adet
Jumbo Tuvalet kağıdı 135.200 adet
Jumbo Tuvalet Kağıdı Aparatı 998 adet
Z Katlı Kağıt Havlu 156.700 paket
Z Katlı Kağıt Havlu Makinesi 1.052 adet
Kireç ve Pas Sökücü 17.040 litre
Klozet Kapak Kağıdı (250'lik) 8.000 paket
Lavabo Fırçası 3.795 adet
Lavabo Pompası 756 adet
Lavabo Temizleme Maddesi (Krem, Minarelli) 17.060 litre
Mermer Cilası (Süt Cila, Akrilik Polimer) 3.420 litre
Metal Sap 1.255 adet
Islak Mop Paspas Aparatı 680 adet
Islak Mop Paspas Püskülü 10.640 adet
Geçmeli Nemli Mop Aparatı (60’lık) 2.030 adet
Geçmeli Nemli Mop Bezi 60'lık (Mavi-Kırmızı-Beyaz) 14.690 adet
Muhafazalı WC Fırçası 3.760 adet
Nemli Paspas 2.640 adet
Nemli Paspas Aparatı 764 adet
Oda Parfümü 2.810 litre
Oto Fırçası 4.180 adet
Paspas (Kapı ve WC Önü İçin) 608 adet
Plastik Maşrapa 1.310 adet
Rulo Havlu Peçete 11.700 adet
Saçaklı Paspas İpi 9.250 adet
Sıvı El Köpüğü 10.500 litre
Sıvı El Köpüğü Aparatı 321 adet
Sıvı El Sabunu 42.620 litre
Sıvı Sabunluk (Duvara Monteli) 1.080 adet
Sihirli Su 7.490 litre
Temizlik Bezi (Mikrofiber)(40cm x 40 cm ebatında) (Kırmızı -Mavi-Sarı-Yeşil) 43.700 adet
Temizlik Eldiveni (Kırmızı) 7.680 çift
WC Pisuvar Maddesi (Tablet) 2.145 kilogram
Tıbbi Atık Eldiveni 363 çift
Tıbbi Atık Kovası- Kesici Delici Atık Kutusu (1,5 Lt.) 25.100 adet
Tıbbi Atık Kovası Kesici Delici Atık Kutusu (7 Lt.) 19.400 adet
Tıbbi Atık Kovası Kesici Delici Atık Kutusu (10 Lt.) 10.000 adet
Tıbbi Atık Kovası Kesici Delici Atık Kutusu (25 Lt.) 7.800 adet
Tıbbi Atık Tulumu 88 adet
Toz Deterjan (Çamaşır Makinesi İçin) 32.100 kilogram
Yağ-Kir-Kan Sökücü 20.970 kilogram
Yedek Pres 420 adet
Yer Kazıma Aparatı 305 adet
Yer Kazıma Jileti 1.040 adet
Yer Temizleme Makinesi İçin Deterjan 7.940 litre
Yer Yüzey Temizleyici 35.160 litre
Yıkama Fırçası Yedeği 212 adet
Yıkama Pedi 5'lik (Sarı -Siyah- Kırmızı) 1.310 adet
Çamaşır Beyazlatıcı 3.790 kilogram
Çivit 200 kilogram
Bulaşık Teli 1.210 adet
Özel yük taşıma arabası (havalı tekerlekli) 16 adet
Kaygan Zemin Uyarı Levhası 335 adet
WC Koku Giderici 30.420 adet
Yağmurluk 153 adet
Katı çöp toplama Aparatı (kıskaçlı, uzayıp kısalabilen) 26 adet
Ortam koku cihazı (geniş alan için) 17 adet
Ortam koku cihazı kartuşu (geniş alan için) 192 adet
Ortam koku cihazı (dar alan için) 48 adet
Ortam koku cihazı kartuşu (dar alan için) 564 adet
Ulusal Bayram Resmi Tatil Günleri (%35 Fazla Alan) 58 gün
Ulusal Bayram Resmi Tatil Günleri (Asgari Ücret Alan) 3.596 gün
25 Ekim 2016

DÜZELTME İLANI

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
ORDU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2016/399456
1- İdarenin
a) Adresi:Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası:4526666040 - 4526666046
c) Elektronik posta adresi:khb52.mb@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :10.10.2016 - 3205
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :Kamu İhale Bülteni - 10.10.2016
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

Eski Hali;

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Sağlık Bakanlığı, Üniversite Hastaneleri veya Özel Sektör Hastanelerine yapılan malzemeli veya malzemesiz Hastane Genel Temizliği benzer iş olarak kabul edilecektir.

Şeklindeki maddesi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

Yeni Hali;

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel kuruluşlarda gerçekleştirilen her türlü personel çalıştırmaya dayalı hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.