ZEYTİNBURNU BELEDİYESİ
Kent Temizliği 2 Bölge hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/529007 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | BEŞTELSİZ MAH. BELEDIYE CAD. NO. 5 34020 ZEYTİNBURNU ZEYTİNBURNU/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2124131194 - 2124131295 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hdarcan@zeytinburnu.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Teknik şartnamede ayrıntıları verilen 213 personel ve 25 araç ile 21 ay boyunca Kent Temizliği 2. Bölge işidir. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Zeytinburnu ilçesinin Merkezefendi Mahallesi, Telsiz Mahallesi, Yenidoğan Mahallesi, Gökalp Mahallesi, Kazlıçeşme Mahallesi ile Beştelsiz ve Seyitnizam Mahallelerinin Yarısı |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Zeytinburnu Belediye Başkanlığı İhale Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 21.11.2017 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Kara Yolları Taşıma Kanunu gereği Ulaştırma Bakanlığının Kara Ulaştırma Genel Müdürlüğünden alınmış C1, C2, K1, K2, L1, L2, R1, R2 yetki belgelerinden herhangi birinin aslı veya noter onaylı suretini ibraz edeceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tüm araçlar ve kasaları en az 2014 model ve üstü olacaktır. Hizmet Alım İhaleleri Uygulama yönetmeliğinin 41. madde hükmü doğrultusunda adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da (Değişik ibare: 12/06/2015-29384 R.G./ 3. md.) yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir. (Ek cümle: 25/01/2017-29959 R.G./6. md.) Tevsik işleminin aslına uygunluğunun noter tarafından onaylanmış ruhsat örneklerinin sunularak yapılması halinde, örnek çıkarma işleminin ilan veya davet tarihinden sonra yapılmış olması zorunludur. Adayın ve isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. Adayın ve isteklinin kendi malı olan araçlara ait teknik özellikler ihale dökümanı ekinde yer alan teknik şartnamede belirtilmiş olup araçlarla ilgili kapasite raporları ve ilgili üretici veya yetkili satıcılar tarafından hazırlanmış teknik özelliklerini belirtir bilgi ve belgelerini ihale teklif zarfı içinde sunulması zorunludur. İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İsteklilerin ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesi ve TS 13111 Kent Temizliği Yapan İşyerleri için Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesini sunmaları zorunludur. Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Bu ihalede benzer iş olarak çöp toplama ve nakli hizmetleri kabul edilecekir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zeytinburnu Belediye Başkanlığı Temizlik İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zeytinburnu Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
İdari Ekip, Teknik Ekip, Şoför(Brüt asgari ücretin %91 fazlası) | 45 | 21 | Ay |
Kamyon Arkası İşçisi ve Süpürgeci(Brüt asgari ücretin %53 fazlası) | 162 | 21 | Ay |
Engelli Süpürgeci(Brüt asgari ücretin %53 fazlası) | 6 | 21 | Ay |
Evsel Çöplerin Toplanması ve Nakli İşi (160 ton x 638 gün) | 102.080 | ton | |
6 m3 Süpürge Araçlarının Çalıştırılması | 8.190 | saat | |
Arazözlerin Çalıştırılması | 12.285 | saat | |
Konteyner Yıkama Araçlarının Çalıştırılması | 728 | gün | |
Personel Başına İş Süresi Boyunca ; 4 Adet Yazlık Pantolon, 6 Adet T-Shirt, 4 Adet Yelek, 4 Çift Yazlık Ayakkabı, 4 Adet Şapka, 3 Adet Kışlık Pantolon, 3 Adet Mont, 2 Adet Yağmurluk, 3 Adet Sweat-Shirt, 2 Çift Kışlık Ayakkabı, 2 Çift Çizme, 3 Adet Bere, 2 | 21 | ay | |
Tüm İş Süresi Boyunca; 232 Adet 125 Litre Çöp Kovası, 3192 Adet Saplı Süpürge, 1340 Adet Saplı Faraş, 37004 Kg. Naylon Poşet, 10 Adet Telsiz, 10 Adet Bisiklet (Tüm Malzemeler İçin) | 21 | ay | |
Ulusal Bayram, Resmi Dini Bayram ve Yılbaşı Günleri İçin Brüt Asgari Ücretin %91 Fazlası ile Personel Çalıştırılması (25 kişi x 29,5 gün) | 737,5 | gün | |
Ulusal Bayram, Resmi Dini Bayram ve Yılbaşı Günleri İçin Brüt Asgari Ücretin %53 Fazlası ile Personel Çalıştırılması (80 kişi x 29,5 gün) | 2.360 | gün |
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/529007 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | BEŞTELSİZ MAH. BELEDIYE CAD. NO. 5 34020 ZEYTİNBURNU ZEYTİNBURNU/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2124131111 - 2124131212 |
c) Elektronik posta adresi | : | hdarcan@zeytinburnu.bel.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 23.10.2017 - 3468 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | - |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
İdari Şartnamenin 7.1.h maddesi ve İhale İlanının 4.1.1.3 maddesi kaldırılmıştır.