İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
TEMİZLİK HİZMETİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/553447 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Atatürk Mahallesi Mahmut Tan Caddesi No:3 TUNCELİ MERKEZ/TUNCELİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4282121035 - 4282122055 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | tunceli@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Müdürlüğümüze ve bağlı hizmet binalarının 24 ay 16 personelle temizlik hizmetleri işinin yaptırılmasıdır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | 1-Tunceli İl Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası (Atatürk Mah. Mahmut Tan Cad. 62. Sok. No: 3 TUNCELİ), 2-İl Sağlık Müdürlüğü Misafirhanesi (Atatürk Mah. Mahmut Tan Cad. 62. Sok. No: 3 TUNCELİ), 3-İl Ambulans Servisi Baştabipliği (Atatürk Mah. Elazığ Tunceli Karayolu Üzeri TUNCELİ), 4-Mazgirt İlçesi 2 Nolu Akpazar 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ( Mazgirt İlçesi Akpazar Nahiyesi TUNCELİ) , 5-Mazgirt İlçesi 3 Nolu Darıkent 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ( Mazgirt İlçesi Darıkent Nahiyesi TUNCELİ) 6-Pertek 2 Nolu Pınarlar 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu ( Pınarlar Köyü Pertek / TUNCELİ) |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İl Sağlık Müdürlüğü (Atatürk Mah. Mahmut Tan Cad. 62. Sok. No: 3 TUNCELİ) |
b) Tarihi ve saati | : | 28.11.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Bu ihalede benzer iş olarak, Kamu ve Özel sektörde yapılan ve tek sözleşmeye bağlanmış olan, Kamu binaları ve çevresinin temizlik hizmeti işi benzer iş olarak kabul edilecektir |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tunceli Kurumları Döner Sermaye Saymanlığının T.C. Ziraat Bankası Tunceli Şubesindeki TR98 0001 0002 9825 8389 0850 01 Iban nolu hesabına İhale Doküman bedeli yatırıldıktan sonra Tunceli İl Sağlık Müdürlüğü /Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satınalma Biriminden satın alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İl Sağlık Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satınalma Birimine (Atatürk Mah. Mahmut Tan Cad. 62. Sok. No: 3 TUNCELİ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Temizlik Personeli (Brüt asgari ücret) | 16 | 24 | Ay |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil günlerinde Temizlik Hizmetinde Çalışan Personellere ( 15,5 X 8 = 124 X 2= 248 Gün)(Brüt asgari ücret) | 8 | 248 | Gün |
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2017/553447
İptal Nedeni : Diğer - Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 12.12.2017 tarih ve E.843 sayılı Olurları ile 12.12.2017 tarihinden itibaren yapılan personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımlarının iptal edilerek 4 aylık süre ile yapılması belirtildiğinden söz konusu ihalenin iptaline karar verilmiştir.
İptal Tarihi : 21 Aralık 2017