TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
K a ra ma n B elediy esi Te mizli k İşleri M üdürlüğ ü
Temizlik hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/130622
1-İda re nin
a) Adresi : Kırısçı Mah. Atatürk Bulvarı No:79 70100 Karaman Merkez/Karaman
b) Telefon ve faks numarası : 3382264000 - 3382264173
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@karaman.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Karaman
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Belediye Encümen Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 31.10.2012 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğ unu
gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya
bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Şehir içi çöp toplama ve temizlik işleri ile park ve bahçelerin temizlik ve bakım hizmetleri benzer iş
olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Belediye Hizmet Binası 2. Kat İhale Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 260 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıflar Bankası Karaman Şubesi TR36 0001
5001 5800 7267 5319 43 IBAN nolu hesaba veya Ziraat Bankası Karaman Şubesi TR76 0001 0001 7735 6845
5350 01 IBAN nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az
beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Belediye Hizmet Binası 2. Kat İhale Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Vasıfsız İşçi | 129 | 12 | Ay |
Şoför | 35 | 12 | Ay |
Yol Süpürme Aracı Şoförü | 10 | 12 | Ay |
Ekip Başı | 4 | 12 | Ay |
Çevre Mühendisi | 1 | 12 | Ay |
Müdür | 1 | 12 | Ay |
Vasıfsız İşçilerin Ulusal Bayram Ve Tatil Günlerinde Çalışması | 1.741,5 | Gün | |
Şoförlerin Ulusal Bayram Ve Tatil Günlerinde Çalışması | 472,5 | Gün | |
Yol Süpürme Aracı Şoförlerinin Ulusal Bayram Ve Tatil Günlerinde Çalışması | 135 | Gün | |
Ekip Başlarının Ulusal Bayram Ve Tatil Günlerinde Çalışması | 54 | Gün | |
Çevre Mühendisinin Ulusal Bayram Ve Tatil Günlerinde Çalışması | 13,5 | Gün | |
Müdürün Ulusal Bayram Ve Tatil Günlerinde Çalışması | 13,5 | Gün | |
Vasıfsız İşçilerin Fazla Çalışması | 2.000 | Saat | |
Şoförlerin Fazla Çalışması | 500 | Saat | |
Yol Süpürme Aracı Şoförlerinin Fazla Çalışması | 100 | Saat | |
Ekip Başlarını Fazla Çalışması | 1.080 | Saat | |
7 Adet 15+1,5M3'lük Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu Çalışması | 12 | Ay | |
1 Adet 15+1,5M3'lük Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu Çalışması | 7 | Ay | |
3 Adet 7+1M3'lük Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu Çalışması | 12 | Ay | |
1 Adet Konteyner Yıkama Ve Dezenfekte Aracı Çalışması | 7 | Ay | |
1 Adet Su Tankerli Kamyon Çalışması | 7 | Ay | |
2 Adet Çift Kabinli Kamyonet çalışması | 12 | Ay | |
1 Adet En Az 6M3'lük Vakumlu Yol Süpürme Aracı Çalışması | 7 | Ay | |
2 Adet En Az 4M3'lük Vakumlu Yol Süpürme Aracı Çalışması | 7 | Ay | |
1 Adet 1,8-2,5M3'lük Vakumlu Yol Süpürme Aracı Çalışması | 7 | Ay | |
2 Adet Vakumlu Mini Yol-Kaldırım Süpürme Aracı Çalışması | 7 | Ay | |
1 Adet Lastik Tekerlekli Kazıcı-Yükleyici İş Makinesi Çalışması | 12 | Ay | |
14+1 Kişilik Minibüs Çalışması | 12 | Ay | |
1 Adet Damperli Kamyon Çalışması | 12 | Ay | |
Saplı Süpürge | 300 | Adet | |
Saplı Faraş | 200 | Adet | |
Kürek 6 No (sapsız) | 200 | Adet | |
Kürek Sapı | 400 | Adet | |
120Lt Plastik Seyyar Çöp Konteyneri | 100 | Adet | |
Saplı Yer Fırçası | 200 | Adet | |
İş Yeleği | 180 | Adet | |
Pantalon (Yazlık) | 180 | Adet | |
Penye (Yazlık) | 360 | Adet | |
Takım (Kışlık) | 180 | Takım | |
Bere | 180 | Adet | |
Yağmurluk | 180 | Adet | |
Çizme | 120 | Çift | |
Ayakkabı (Yazlık) | 180 | Çift |
TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR Karaman Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü
Temizlik Hizmeti Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/130622
1- İda re nin
a) Adresi : Kırısçı Mah. Atatürk Bulvarı No:79 70100
Karaman Merkez/Karaman
b) Telefon ve faks numarası : 3382264000 - 3382264173 c) Elektronik posta adresi : ihale@karaman.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 20.09.2012 - 2190
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Karaman'ın Sesi - 20.09.2012
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rd ır
İhaleye ait tip idari şartnamenin 7.6 Maddesi ile ihale ilanının 4.4.1 maddesindeki benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıdaki şekilde düzenlenmiştir.
Şehir içi çöp toplama ve nakli ile cadde ve sokakların el ve makine ile süpürülmesi işleridir.