• İhale No
    2012/136349
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2012 10:30
  • İdare
    Bursa Dr.Ayten Bozkaya Spastik Özürlü Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    28 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
B ursa Dr. Ay t en B o zka y a Spa st i k Ço cu k H a st a nesi V e Reha bilit a sy o n M er kez i
12 Kişi İle 2013 Yılı 12 Ay Süre İle (01/01/2013-31/12/2013 Tarihleri Arası) Genel Temizlik Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/136349
1-İda re nin
a) Adresi : Altınova Mh. Yolgör Sk. 0 16240 Osmangazi/Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242160066 - 2242160070
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@bursaspastik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde
bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Bursa Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon
Merkezi Klinikleri, Bahçe ve İdari Alanlar
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bursa Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon
Merkezi (Altınova Mh. Yolgör Sok. Osmangazi Bursa) Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 19.10.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Kullanılacak Makineler;
1. Sanayi Tipi,yüksek emişli,sessiz süpürge :5 adet
2. Profesyonel ıslak kuru elektrik süpürgesi.2800 Watt: (Yüksek vakum gücüne sahip,manevra kabiliyeti
yüksek kullanımı rahat olmalıdır.): 2 adet
3. Islak vakum makinesi 22 litrelik temizlik arabası):1 adet
4.Presli paspas kovası(Çift kovalı presli Temizlik arabası) : 8 adet
5. Fonksiyonlu sert zemin temizlik robotu (Kobimat)(Kablosuz):1 adet
6.Elektrikli Çim Biçme Makinesi (Elektrikli ve Akülü birer adet) :2 adet
7. Sert Zemin Cila Makinesi :1 adet
8.Metal El Arabası:1 adet
9.Kapı önü paspasları(çeşitli ebatlarda) :5 adet
10-Kat arabası(Çöp Toplamalı +Brandalı 4 Kovalı Krom) :5 adet
11-Bahçe budama makası :2 adet
Kullanılacak Sarf Ekipmanları
1-Sıvı geçirmez uzun kollu tulum elbise:3 adet
2-Bulaşık Eldiven :50 Çift
3-Sesten Koruyucu Kulaklık :20 adet
4-Tıbbi Atık Eldiveni :10 adet
5-3M Koruyucu Solunum Maskesi :10 adet
6-Bot: 2 Çift
7-Tıbbi Atık Forması :4 adet
8-EN95 Maskesi (Enfeksiyon yön. Uygun) :2 adet
9-Eldiven (Enfeksiyon yön. Uygun) :2 Çift
10-Çizme (Enfeksiyon yön. Uygun) :2 Çift
11-Göz koruyucu gözlük (Enfeksiyon yön. Uygun) :2 adet
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Kurum ve Kuruluşları İle Özel Sektörde İhale Konusu İş İle İlgili Yapılan Genel Temizlik
Hizmetleri Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon Merkezi (Altınova Mh. Yolgör Sok. Osmangazi Bursa) Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 85 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Bursa Şubesi (İBAN:TR520001000060372447205001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve Rehabilitasyon Merkezi (Altınova Mh. Yolgör Sok. Osmangazi Bursa) Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Genel Temizlik Hizmetleri Alımı (İŞÇİ ÜCRETLERİ, YOL VE GİYİM GİDERLERİ DAHİL) 12 12 İŞÇİXAY