• İhale No
    2012/165453
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Aralık 2012 15:00
  • İdare
    Karabük İl Emniyet Müdürlüğü
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    22 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
İçişler i B a ka nlığ ı E mniy et G enel M üdürlüğ ü K a ra bü k İl E mn iy et M üdürlüğ ü
14 İşçi İle 12 Ay Temizlik İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/165453
1-İda re nin
a) Adresi : Ergenekon Mahallesi Ö. Lütfü Özaytaç Cad.No:9 78100 Karabük
Merkez/Karabük
b) Telefon ve faks numarası : 3704157130 - 3704246480
c) Elektronik Posta Adresi : karabuk155@egm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ergenekon Mah. Ömer Lütfü Özaytaç Cad. No:9 Merkez Karabük
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ergenekon Mah. Ömer Lütfü Özaytaç Cad. No:9 Merkez Karabük
b) Tarihi ve saati : 14.12.2012 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
TS 12524 temizlik hizmeti veren iş yerleri ile ilgili hizmet yeterlilik belgesinin aslıyada noter onaylı sureti.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu yada özel sektörde daha önce yerirne getirilmiş işler benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ergenekon Mah. Ömer
Lütfü Özaytaç Cad. No:9 Merkez Karabük LojistikŞube Müdürlüğü Kat:1 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ergenekon Mah. Ömer Lütfü Özaytaç Cad. No:9 Merkez Karabük
Lojistik Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
19 Aralık 2012


TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü Karabük İl Emniyet Müdürlüğü
Temizlik Hizmeti Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir. İhale Kayıt Numarası : 2012/165453
1- İda re nin
a) Adresi : Ergenekon Mahallesi Ö. Lütfü Özaytaç Cad.No:9 78100
Karabük Merkez/Karabük
b) Telefon ve faks numarası : 3704157130 - 3704246480 c) Elektronik posta adresi : karabuk155@egm.gov.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 22.11.2012 - 2232
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : - 17.12.2012
3- İha le İpta l Ta rihi : 14.12.2012
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
14 İşçi ile 12 Aylık Malzemesiz Temizlik Hizmet Alımı işiiçin 14.12.2012 tarihinde yapılacak olan Temizlik Hizmet Alımı İhalesine aitİdari Şartnamenin 7.5.3 maddesinde istenilmiş olan TS 12524 nolu HizmetYeterlilik Belgesi talebimizin Kamu İhale Kurumunun 01.09.2011 tarihindeyayımlanan Kamu İhale tebliğinin 74. maddesinde kalite ve standartlara ilişkinistenecek belgeler bölümüne aykırılık teşkil ettiği gerekçesi ile ihalekomisyonu tarafından ihalenin iptaledilmesine karar verilerek 14.12.2012 günü saat 11.07 de EKAP üzerinden ihaleiptal edilmiş, ihale dokümanını alan firmalara ihalenin iptali bildirilmiş 14.12.2012 günü saat
15.00 da yapılmasıgereken ihale yapılamamıştır.