• İhale No
    2013/147205
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Kasım 2013 10:00
  • İdare
    Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

T.C. BAŞBAKANLIK YURTDIŞI TÜRKLER VE AKRABA TOPLULUKLAR BAŞKANLIĞI

Genel Temizlik ve Vasıflı Personel Çalıştırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/147205

1-İdarenin

a) Adresi : Oğuzlar Mh. Mevlana Bulv. No: 145 06520 Balgat ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122184000 - 3122184243
c) Elektronik Posta Adresi : info@ytb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Oğuzlar Mh. Mevlana Bulv. No: 145 Balgat Çankaya ANKARA adresinde bulunan Başkanlık hizmet binasıdır.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Oğuzlar Mah. Mevlana Bulv. No:145 7. kat Balgat Çankaya / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 20.11.2013 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İhale konusu hizmet veya hizmetin bölümleriyle nitelik bakımından benzerlik gösteren, kamuda veya özel sektörde gerçekleştirilmiş olan nitelikli büro personeli ile birlikte genel temizlik hizmetlerine yönelik işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Oğuzlar Mah. Mevlana Bulv. No:145 Kat: 7 Balgat Çankaya / ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Oğuzlar Mah. Mevlana Bulv. No:145 7. kat Balgat Çankaya / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
TemizlikŞefi (Asgari ücretin % 45 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 1 24 İşçi
TemizlikPersoneli 1 (Asgari ücretin % 30 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 40 24 İşçi
TemizlikPersoneli 2 (Asgari ücretin % 40 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 3 24 İşçi
MakamŞoförü (Asgari ücretin % 45 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 1 24 İşçi
Şoför(Asgari ücretin % 30 fazlası maaş ödemesi yapılacaktır.) 12 24 İşçi
Bilgiİşlem Personeli (Asgari ücretin % 160 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 1 24 İşçi
İstatistikçi(Asgari ücretin % 160 fazlası maaş ödemesi yapılacaktır.) 1 24 İşçi
Yönetici(Asgari ücretin % 120 fazlası maaş ödemesi yapılacaktır.) 1 24 İşçi
BüroPersoneli 1 (Asgari ücretin % 100 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 50 24 İşçi
BüroPersoneli 2 (Asgari ücretin % 100 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 7 24 İşçi
BüroPersoneli 3 (Asgari ücretin % 120 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 5 24 İşçi
Grafiker(Asgari ücretin % 100 fazlası maaş ödemesi yapılacaktır.) 2 24 İşçi
TeknikPersonel (Asgari ücretin % 55 fazlası maaş ödemesiyapılacaktır.) 2 24 İşçi
Sekreter(Asgari ücretin % 40 fazlası maaş ödemesi yapılacaktır.) 17 24 İşçi
Host/Hostes(Asgari ücretin % 30 fazlası maaş ödemesi yapılacaktır.) 6 24 İşçi
TemizlikŞefine ayda 22 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 528 Saat
TemizlikPersoneli 1'e ayda 12 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 11.520 Saat
TemizlikPersoneli 2'ye ayda 12 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 864 Saat
MakamŞoförüne ayda 22 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 528 Saat
Şoföreayda 22 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 6.336 Saat
Yöneticiyeayda 12 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 288 Saat
BüroPersoneli 2 'ye ayda 12 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 2.016 Saat
Grafikereayda 12 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 576 Saat
TeknikPersonele ayda 22 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 1.056 Saat
Sekretereayda 22 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 8.976 Saat
Host/Hosteseayda 22 saat fazla mesai yaptırılacaktır. 3.168 Saat
Temizlikmalzemesi giderleri (Ayrıntıları teknik şartnamedebelirtilmiştir.) 24 Ay
Hizmetbinası ilaçlama giderleri (Ayrıntıları teknik şartnamedebelirtilmiştir.) 24 Ay
Bahçebakım malzemesi giderleri (Ayrıntıları teknik şartnamedebelirtilmiştir.) 24 Ay
Ceptelefonu hattı giderleri (Ayrıntıları teknik şartnamedebelirtilmiştir.) 24 Ay
GiyimMalzemesi : Çizme 10 Adet(Çift)
GiyimMalzemesi : Terlik 50 Adet(Çift)
GiyimMalzemesi: Yağmurluk 5 Adet
GiyimMalzemesi: Kışlık bot 8 Adet(Çift)
GiyimMalzemesi: Kışlık mont 8 Adet
GiyimMalzemesi: İş önlüğü 10 Adet
GiyimMalzemesi: Pantolon (Erkekler için) 50 Adet
GiyimMalzemesi: Pantolon (Bayanlar için) 25 Adet
GiyimMalzemesi: Ceket 50 Adet
GiyimMalzemesi: Gömlek 75 Adet
GiyimMalzemesi: Kravat 15 Adet
GiyimMalzemesi: Fular 12 Adet
GiyimMalzemesi: İş elbisesi yazlık 110 Adet
GiyimMalzemesi: İş elbisesi kışlık 110 Adet
GiyimMalzemesi: Tişört 20 Adet
GiyimMalzemesi: Yelek 5 Adet
GiyimMalzemesi: Papyon 5 Adet
GiyimMalzemesi: Tulum 8 Adet
GiyimMalzemesi: Bere 10 Adet
GiyimMalzemesi: Ayakkabı Yazlık/Kışlık 15 Adet(Çift)
GiyimMalzemesi: İş eldiveni 10 Adet
13 Kasım 2013

İhale Tarihi 28.11.2013 10:00 olarak değişmiştir.