• İhale No
    2011/144235
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2011 14:00
  • İdare
    Tekirdağ Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Tekirdağ
  • İşin İli
    Tekirdağ
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Te kir da ğ Dev let H a st a nesi
158 Kişi İle 01/12/2011-31/11/2013 Tarihleri Arası Malzemeli Temizlik Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/144235
1-İda re nin
a) Adresi : Ortacami Mah. Hastane Sok. Merkez/Tekirdağ
b) Telefon ve faks numarası : 2822625355 - 2822630703
c) Elektronik Posta Adresi : tdhsatinalma@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Tekirdağ Devlet Hastanesi Baştanbipliği
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.12.2011, işin bitiş tarihi 30.11.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Tekirdağ Devlet Hastanesi Baştabip Odası
b) Tarihi ve saati : 27.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Yer Yıkama Otomatı 4 Adet, Cila Ve Yıkama Makinesi 3 Adet, Halı Ve Koltuk Yıkama makinesi 3 Adet, Sanayi Tipi Kuru Vakum 27 Adet, Sanayi Tipi Islak Vakum 3 Adet, Çim Biçme Makinesi 3 Adet, Makinelerin kendi malı olma şartının aranmaması esastır. 10 kalem ekipman ve 39 kalem sarf malzemeden oluşarak teknik şartnamede özellikleri belirtilmiştir.
İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.
Geçici ithalle getirilmiş veya 10/06/1995 tarihli ve 3226 sayılı Finansal kiralama kanunu hükümlerine göre edinilmiş ekipmanda kira sözleşmesi eklenmek ve ihalenin ilk ilan tarihine kadarki kiraların ödendiği belgelenmek şartı ile isteklinin kendi malı sayılır.İş Ortaklıklarında pilot ve diğer ortaklara ait makine ve ekipman ortaklık oranına bakılmaksızın tam olarak değerlendirilir.İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman
ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu hastanelerine veya özel sektör hastanelerine yapılmış personel çalıştırılmasına dayalı her türlü hizmet işleri kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tekirdağ Devlet
Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tekirdağ Devlet Hastanesi Baştabipliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
MALZEMELİTEMİZLİK PERSONELİ İŞÇİLİK GİDERLERİ 158,00 24 AY
RESMİBAYRAM VE TATİL FAZLA ÇALIŞMA GİDERLERİ 30,00 28,5 GÜN
MOPKURULAMA 80 CM 600 ADET
PASPASAPARATI 500 ADET
GÜRGENSAP 100 ADET
CAMSİLME TAKIMI 20 ADET
WCFIRÇASI 100 ADET
MAŞRAPA 100 ADET
SIVISABUNLUK 200 ADET
GENELTEMİZLİK KOVASI 50 ADET
KAĞITHAVLU ASKILIĞI 100 ADET
MOPAPARATI 100 ADET
OTOFIRÇASI 150 ADET
BAHÇESÜPÜRGESİ 50 ADET
FARAŞLISÜPÜRGE 200 ADET
LAVOBAFIRÇASI 150 ADET
GENELTEMİZLİK MADDESİ (20 LT) 2500 KG
GENELTEMİZLİK OTOMAT İÇİN (15 LT) 150 KG
MİNERALLİSIVI OVMA MADDESİ (720 GR) 1000 ADET
SIVIEL SABUNU 5000 KG
WCDEZENFEKTANI (750 GR) 1000 ADET
TOZBEZİ (3' LÜ) 3000 ADET
ODAPARFÜMÜ (5 KG) 250 KG
ÇÖPPOŞETİ 80X110 MAVİ 6000 KG
ÇÖPPOŞETİ 80X110 SİYAH 6000 KG
ÇÖPPOŞETİ 55X60 SİYAH 5000 KG
ÇÖPPOŞETİ 80X110 KIRMIZI 6000 KG
ÇÖPPOŞETİ 55X60 KIRMIZI 3000 KG
ÇÖPPOŞETİ 120X150 SİYAH 4500 KG
WCKOKU GİDERİCİ 600 ADET
BULAŞIKSÜNGERİ (4' LÜ) 750 ADET
MAKİNEHAVLUSU (6' LI) 150 ADET
ÇAMAŞIRDETERJANI (15 KG) 1500 KG
KANSÖKÜCÜ 15 KG 1500 KG
ÇAMAŞIRYUMUŞATICI (30 KG) 2500 KG
ÇAMAŞIRSUYU (5 LT) 4500 KG
TUVALETKAĞIDI (48' Lİ) 45000 ADET
KAĞITHAVLU (24' LÜ) 45000 ADET
BULAŞIKMAKİNASI DETERJANI (20 KG) 2000 KG
BULAŞIKMAKİNASI SIVI YIKAMA MADDESİ DURULAMA 2000 KG
LEKEÇÖZÜCÜ (30 KG) 2000 KG
BULAŞIKBASTIRMA MADDESİ (30 LT) 750 KG
YAĞÇÖZÜCÜ (30 KG) 2500 KG
KİREÇÇÖZÜCÜ (1.000 GR) 600 ADET
ELDEBULAŞIK İLACI 20 LT 4500 KG
GENELTEMİZLİK PÜSKÜLÜ 250 ADET
PASPASPÜSKÜLÜ 1000 ADET
SIKMAAPARATI 100 ADET
METALPARLATICI (1 LT) 30 KG
BULAŞIKTELİ 500 ADET
SERTFIRÇA 50 ADET
29 Eylül 2011



TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Tekirdağ Devlet Hastanesi

Temizlik Hizmeti Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/144235
1- İda re nin
a) Adresi : Ortacami Mah. Hastane Sok b) Telefon ve faks numarası : 2822625355 - 2822630703 c) Elektronik posta adresi : tdhsatinalma@hotmail.com
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 23.09.2011 - 1939
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
Eski Hali: (Başlık) "158 Kişi ile 01/12/2011-31/11/2013 Tarihleri Arası Malzemeli Temizlik Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: "
Yeni Hali: (Başlık)"158 Kişi ile 01/12/2011-30/11/2013 Tarihleri Arası Malzemeli Temizlik Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: " şeklinde düzeltilmiştir.