• İhale No
    2011/144369
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ekim 2011 10:00
  • İdare
    MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI Trabzon Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
  • İhale İli
    Trabzon
  • İşin İli
    Trabzon
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı Trabzon Vergi Dairesi Başkanlığı İdari Ve Mali İşler
Müdürlüğü
2012 yılı 12 işçili malzemeli genel temizlik hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/144369
1-İdarenin
a) Adresi : Hükümet Konağı D Blok K:3 Trabzon
b) Telefon ve faks numarası : 4622302040 - 4622302039
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@trabzonvdb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası, Karadeniz, Hızırbey, Akçaabat, Vakfıkebir ve Of Vergi Dairesi Müdürlüğü hizmet binaları ile Vergi Denetmenleri Büro Başkanlığı ile Vergi Denetmenleri Büro Başkanlığı
b) Yapılacağı yer : ek hizmet binası için 12 personel temin edilecek olup, personel dağılımı:
-Vergi Dairesi Başkanlığı 3 işçi, -Karadeniz Vergi Dairesi 2 işçi,- Hızırbey Vergi Dairesi 2 işçi, -Vergi Denetmenleri Büro Başkanlığı 1 işçi, -Akçaabat 2 işçi, -Vakfıkebir 1 işçi, -Of 1 işçi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Trabzon Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 24.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede benzer iş olarak; Kamu Kurum ve Kuruluşlarına veya özel söktere ait işyerlerindeki temizlik hizmetleri alımları kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 80 TRY (Türk Lirası) karşılığı Trabzon Vergi Dairesi
Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Trabzon Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her
bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
12 AY SÜRELİ 12 İŞÇİ ALIMI 12,00 12 AY
ÇÖP TORBASI (JUMBO BOY) (80*110CM) 350 KG
ÇÖP TORBASI (ORTA BOY) (55*60CM) 70 KG
TEMİZLİK ELDİVENİ 100 ÇİFT
LAVABO FIRÇASI 70 ADET
ÇİFT KOVALI PRES 12 ADET
40CM’LIK PÜSKÜLLÜ PASPAS (MAVİ RENKLİ) 100 ADET
40CM’LIK MOP PASPAS TAKIMI (MAVİ RENKLİ) 80 ADET
SIVI EL SABUNU (CİLT PH’NA UYGUN PARFÜMLÜ) 1300 KG
ÇAMAŞIR SUYU 650 KG
KİREÇ SÖKÜCÜ 150 KG
CAMSİL 280 KG
WC’LER İÇİN KOKU 1000 ADET
TEMİZLİK BEZİ (KUMAŞ) 500 METRE
DOMESTOZ 300 KG
YÜZEY TEMİZLİK MADDESİ 800 KG
PİSUAR TABLETİ 50 KG
YER FIRCASI (SAPLI) 30 ADET
SIVI VİM 200 KG
WC FIRÇASI (KABİNLİ) 80 ADET
ÇEK ÇEK (40CM’LİK) 25 ADET
ÇUVAL (BÜYÜK BOY) 500 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Bütün Tekliflerin Aşırı Düşük Olarak Değerlendirilmesi Nedeniyle