TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
M a liy e Ba ka nlığ ı Gelir İda r esi B a şka n lığ ı İst a nb ul Ve rg i D a iresi B a şka n lığ ı D este k H iz met leri Gru p
M üdürlüğ ü İda ri Ve M a li İşler M üdürlüğ ü
İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı merkez ve bağlı birimlerinden 28 adet hizmet binası için 95 işçi ile 2012-2013
Yılları (22 Ay 57 Gün) Malzemeli Genel Temizlik İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/152722
1-İda re nin
a) Adresi : Alemdar Mah. Ankara Cad. Hükümet Konağı Sok. No:5 34410
Cağaloğlu Fatih- İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2124024419 - 2125227157
c) Elektronik Posta Adresi : idarivemaliisler@ivdb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
1- Başkanlık Merkez Hizmet Binası (Alemdar Mah. Ankara Cad. Hükümet Konağı Sk. No:5 Cağaloğlu Fatih / İstanbul), 2- Topkapı Ek Hizmet Binası (Yılanlı Ayazma Yolu No:15 Topkapı / Zeytinburnu / İstanbul), 3- Mecidiyeköy Hizmet Binası (Mevlüt Pehlivan Cad. Şenol Sk. No:50 Gayrettepe / İstanbul), 4- Sarıyer Vergi Dairesi (Çayırbaşı
b) Yapılacağı yer : Cad. No:7/5 Büyükdere Sarıyer / İstanbul), 5- İkitelli Hizmet Binası (Ziya Gökalp Mah. Turgut Özal Cd. Bolap Sok. İkitelli Sanayi Sitesi İkitelli / İstanbul), 6- Bakırköy Vergi Dairesi (Cevizlik Mah. İskele Cad. No:2 Bakırköy / İstanbul), 7- Zeytinburnu Vergi Dairesi (Ziya Gökalp Mah. 58 Bulvar Cad. No:48 Zeytinburnu / İstanbul), 8- Kağıthane Hizmet Binası (Çiftecevizler Cad. Şişli / İstanbul), 9- Hocapaşa Hizmet
Binası (Hobyar Mh. Yalıköşkü Cd. No:16-20 Sirkeci / İstanbul), 10- Mercan Vergi Dairesi (İsmetiye Cad. No.2 Mercan, Eminönü (Fatih) / İstanbul), 11- Nuruosmaniye Vergi Dairesi (Şeref Efendi Sokak No:44/46 Cağaloğlu - İstanbul) 12- Beyoğlu Vergi Dairesi (Meşrutiyet Cad.No: 289 Şişhane /Beyoğlu / İstanbul), 13- Galata Hizmet Binası (Kemankeş Mah. Rıhtım Cad. No: 245 Karaköy / İstanbul), 14- Bahçelievler Hizmet Binası (Şirinevler Mah. Barbaros Cd. No:3
Bahçelievler / İstanbul), 15- Bayrampaşa Hizmet Binası (Maltepe Cad. No:37 Topkapı / Bayrampaşa / İstanbul), 16- Küçükköy Vergi Dairesi (Fevzi Çakmak Mah. 759. Sk. Gaziosmanpaşa / İstanbul), 17- Gaziosmanpaşa Vergi Dairesi (Gaziosmanpaşa Hükümet Konağı, Gaziosmanpaşa / İstanbul), 18- Avcılar Hizmet Binası (Cihangir Mah. Ambarlı Dolum Tesisleri Kavşağı E-5 Yolu Üzeri Avcılar / İstanbul),
19- Büyükçekmece Vergi Dairesi (Fatih Mah. Atatürk Cad. B.Çekmece
/ İstanbul), 20- Ümraniye Hizmet Binası (Dudullu Mah. Ihlamur Mevkii Alemdağ Cad. Ümraniye / İstanbul), 21- Beykoz Vergi Dairesi (Rüzgarlıbahçe Mah. Atatürk Cad. Gülhan Sk. No: 2 Kavacık Beykoz
/ İstanbul), 22- Sultanbeyli Vergi Dairesi (Turgut Reis Mah. Fatih Bulvarı No:306 Sultanbeyli / İstanbul), 23- Bostancı Hizmet Binası (Bostancı San. Sit. Değirmenyolu Sk. No18 İçerenköy / Kadıköy / İstanbul), 24- Kadıköy Hizmet Binası (Halitağa Cad. No:31 Kadıköy / İstanbul), 25- Üsküdar Hizmet Binası (Barboros Mah. Nuhkuyu Sk. No:24 (Burhan Felek Spor Salonu Yanı) Üsküdar / İstanbul), 26- Kartal Vergi Dairesi (Hükümet Konağı, Kartal / İstanbul), 27- Pendik Ek Hizmet Binası (Hürriyet Mah. E-5 Yanyol Esma Sk. No: 53/A Kartal / İstanbul) 28- Güneşli Hacizli Mallar Hizmet Binası (Kirazlı Mah. Güneşli Çiftliği Mevkii Bağcılar / İstanbul)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü
a) Yapılacağı yer : İdari ve Mali İşler Müdürlüğü İhale Salonu Alemdar Mah. Ankara Cad.
Hükümet Konağı Sok. No:5 Cağaloğlu Fatih-İstanbul
b) Tarihi ve saati : 02.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde yapılan genel temizlik hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Alemdar Mah. Ankara Cad. Hükümet Konağı Sok. No:5 Cağaloğlu Fatih-İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Alemdar Mah. Ankara Cad. Hükümet Konağı Sok. No:5 Cağaloğlu Fatih-İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Grup
Müdürlüğü İdari Ve Mali İşler Müdürlüğü
Temizlik Hizmeti Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir. İhale Kayıt Numarası : 2011/152722
1- İda re nin
a) Adresi : Alemdar Mah. Ankara Cad. Hükümet Konagı Sok 5 34410 b) Telefon ve faks numarası : 2124024420 - 2125227157
c) Elektronik posta adresi : trgyldz@hotmail.com
2-İpta l e dilen iha len i n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 05.10.2011 - 1947
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : KİB - 10.10.2011
3- İha le İpta l Ta rihi : 31.10.2011
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
a) 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun İhale ilanlarında bulunması zorunlu hususlar başlıklı 24.maddesinin (b) bendinde belirtilen İhalenin adı, niteliği, türü, miktarı hükmüne ve Kamu İhale Genel Tebliğinin 78.12. maddesinde belirtilen İhale konusu işin niteliği dikkate alınarak işçi sayısı üzerinden teklif alınması idarece uygun görülmeyen iş kalemleri hariç, birim fiyat teklif cetvelindeki işçilik kalemleri için (işçi x ay) üzerinden teklif alınması zorunludur. Ancak, işin başlama tarihi ile bitiş tarihi arasında, hafta tatili ve genel tatil günleri dahil 30 günden daha kısa süreli çalışma yapılması öngörülen aylar ile takvim yılına göre 29 veya 28 günden daha kısa süreli çalışma yapılması öngörülen Şubat ayı için (işçi x gün) üzerinden teklif
alınacaktır. hükümlerine aykırı olarak İdari şartnamenin 2. Maddesinde İhale konusu hizmetin 95 işçi ile 2012-
2013 yılları (22 Ay 57 Gün) Malzemeli Genel Temizlik işi olarak düzenlenmiştir. Birim fiyat teklif cetvelinde de bu düzenlemeye göre 95 işçi için 22 ay ve yine 95 işçi için 57 gün kıst çalışma öngörülecek şekilde düzenleme yapılması,
b) İhale ilanında ihalenin adının İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı merkez ve bağlı birimlerinden 28 adet hizmet binası için 95 işçi ile 2012-2013 yılları (22 Ay 57 Gün) Malzemeli Genel Temizlik işi olarak belirtilmesi
ve Kamu İhale Tebliğinin 13.4.1. maddesindeki 4734 sayılı Kanunun 13, 24 ve 25 inci maddelerdeki hükümlere
uygun olarak yapılmayan ilanlar geçersizdir. Bu durumlarda, hatalı olarak yayımlanan ilanlar Kanunun 13, 24 ve
25 inci maddelerdeki hükümlere uygun olarak yeniden yapılmadıkça, ihale veya ön yeterlik gerçekleştirilemez. Ancak, bu genel kuralın istisnası olarak, yapılan ilânlarda 4734 sayılı Kanunun 24 ve 25 inci madde hükümlerine aykırılık teşkil eden hatalar bulunması durumunda, ilan yeniden yapılmadan; Kanunun 13 üncü maddesine göre yirmi beş ve kırk günlük ilan süresi bulunan ihalelerde, ilanın yayımlanmasını takip eden onbeş gün, ilan süresi daha kısa olan ihalelerde ise on gün içinde hatalı hususlar için düzeltme ilanı yapılarak ihale veya ön yeterlik gerçekleştirilebilir. Bu durumda düzeltme ilanı, düzeltme ilan formu kullanılarak hatalı ilanın yayımlandığı
yayın organında aynı şekilde yayımlanır. Hükmünde belirtilen düzeltme ilanı ile ilgili sürelerin geçmiş olması,
Nedeniyle ihale iptal edilmiştir.