• İhale No
    2011/58392
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Menemen Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    25 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Menemen Devlet Hastanesi
HASTANEMİZ 01/01/2012-31/12/2013 SÜRESİNDEKİ 24 AYLIK İHTİYACI MALZEME VE İŞÇİLİK DAHİL TEMİZLİK HİZMET ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/58392
1-İdarenin
a) Adresi : Uğur Mmcu Mah. 1249 Sok. No:11 Menemen / İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2328325859 - 2328325851
c) Elektronik Posta Adresi : menemendh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : T.C. Sağlık Bakanlığı Menemen Devlet Hastanesi Ana Binası ve
Eklentileri ile Bağlı Menemen Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : T.C. Sağlık Bakanlığı Menemen Devlet Hastanesi Eğitim Salonu- Uğur
Mumc Mah. 1249 Sok. No:11 Menemen / İzmir
b) Tarihi ve saati : 20.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,
b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden
hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %12’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %8’inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
b) Söz konusu hizmet alım işinde motor gücü 1600 Watt , emiş gücü 2250 mmH2O tank kapasitesi 30 Lt. ses düzeyi 62 db (a) ıslak kuru özellikli 2 adet sanayi tipi elektrik süpürgesi, 2000 m2/ performanslı 2000 Watt motor giücü 1900 mm/H2O emiş gücü 35 Lt su hazneli 2 adet kombine yer yıkama makinası 20 adet ABS gövdeli 5 lt’lik 3 badyalı plastik temizlik seti, 24 adet 65x39x40 ebadında 25 lt çift kovalı çöplü plastik temizlik seti , 100 Lt. kapasiteli plastik 6 adet çöp taşıma arabası yüklenici tarafından karşılanacak olup, yüklenici kullanılacak bu tesis ve ekipmana ait fatura yada demirbaşın amortisman defterinde kayıtlı olduğunu noter tasdikli tespit tutanağı ile veya yeminli mali müşavir yada serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile belgelendirecektir. Kullanılacak bu ekipmanlar yeni olacaktır. İş ortaklıklarında pilot ve diğer ortaklara ait makina ve ekipman ortaklık oranına bakılmaksızın tam olarak değerlendirilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu hizmet alım ihalesinde Resmi ve özel sektöre yapılan genel temizlik hizmet işi benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C. Sağlık Bakanlığı
Menemen Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi - Uğur Mumc Mah. 1249 Sok. No:11 Menemen / İzmir adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 130 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC Ziraat Bankası Şemikler Şb. Nezdindeki
120001000904085028485001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az
beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Sağlık Bakanlığı Menemen Devlet Hastanesi İhale Komisyon Başkanlığı- Uğur Mumc Mah. 1249 Sok. No:11 Menemen / İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Bu ilanda olmayan hususlarda, ihale dökümanını oluşturan idari şartnamedeki esaslar geçerli sayılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Asgari Ücretli bir işçinin işverene maliyeti esas alınarak çalıştırılacak işçiye verilecek ücret (brüt yol Ücreti Dahil). (24 AY) 70,00 24,000 KİŞİ
Resmi tatilde (29 GÜN) yaptırılacak fazla çalışma gün sayısı 29*20 = 580 gündür. 20,00 29,000 KİŞİ
Islak Paspas Sap (Moblu) 480,000 ADET
Islak PaspasPüskül 2400,000 ADET
Amerikan Paspası Sap (Moblu) 96,000 ADET
Amerikan Paspası Püskül 384,000 ADET
Yer Fırçası 240,000 ADET
WC Fırçası 120,000 ADET
Kırmızı Çöp Torbası (Tıbbı Atık Baskılı 75*90 Ebatlarında) 12000,000 ADET
Siyah Evsel Atık Torbası (75*90 Ebatlarında) 72000,000 ADET
Siyah Evsel Atık Torbası (55*60 Ebatlarında) 96000,000 ADET
Battal Boy Çöp Torbas Kırmızı Çöp Torbası (Tıbbı Atık Baskılı) 2400,000 ADET
Battal Boy Çöp Torbas Mavi Evsel Atık Torbası 1200,000 ADET
Battal Boy Çöp Torbas Siyah Evsel Atık Torbası 2400,000 ADET
Cam Silme Fırçası 72,000 ADET
Temizlik Bezi (Sarı, Mavi, Kırmızı renkte) 4800,000 METRE
Sıvı El Sabunu 1200,000 KG
Er-net (Misket ve Kalıp) 192,000 KG
Zemin Yüzey Temizleyicisi (Sıvı) (Sert yüzeylerin temizlenmesine uygun EPA onaylı) 14400,000 LİTRE
Zemin Yüzey Temizlemek için Klor Tablet (Presep Tablet 100) 120,000 KUTU
Çamaşır Suyu Parfümlü, klorlu, ağartıcı özellikte) 24000,000 KG
Çamaşır Deterjanı 2400,000 KG
Çamaşır Yumuşatıcı 960,000 KG
Kireç ve Pas Sökücü Dezenfektan Sıvı Temizlik Maddesi 1200,000 KG
Kir, Kan, Leke Sökücü 2880,000 KG
Saplı, faraşlı Süpürge 96,000 ADET
Lastik Çizme 24,000 ÇİFT
Eldiven (100’lük paketlerde, lâteks cinsinden)(Kırmızı, Mavi, Sarı renkte) 360,000 PAKET
Kâğıt Havlu 72000,000 ADET
Tuvalet Kâğıdı 12000,000 ADET
Klorlu Ovma Tozu 240,000 KG
Yer Cilası 120,000 KG
Çelik Örgülü Tıbbı Atık Eldiveni 24,000 ÇİFT
Plastik Maşrapa 48,000 ADET
Çekpas 48,000 ADET
Çekpas sapı 48,000 ADET
Bahçe süpürgesi 24,000 ADET
Lavabo fırçası 240,000 ADET