• İhale No
    2014/69969
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Temmuz 2014 10:00
  • İdare
    SİLİVRİ BELEDİYESİ Temizlik İşleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    23 Haziran 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

SİLİVRİ BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Silivri Belediyesi Kent Temizliği hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/69969

1-İdarenin

a) Adresi : Alibey Mahallesi Turgut Özal Bulvari No:3 34570 SİLİVRİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2127271002 - 2127270254
c) Elektronik Posta Adresi : temizlik@silivri.bl.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 200.368,52 ton çöpün toplanması ve nakli, 105.962.272m2 alanın araç ile süpürülmesi, 32.462.794 m2 alanın araç ile yıkanması, 70.600 adet konteynerin yıkanması ve dezenfekte edilmesi, 706 gün genel çevre temizliği yapılması hizmet alımı işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Silivri Belediyesine Bağlı 35 mahalle
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.10.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Silivri Belediyesi Meclis Salonu
b) Tarihi ve saati : 24.07.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

3 adet 18+1,5 m3'lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu,13 adet 13+1,5 m3'lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu (yaz-kış daimi),2 adet 13+1,5 m3'lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu (yaz dönemi ilave), 2 adet en az 4 m3 kazan hacmine sahip vakumlu yol süpürme aracı,1 adet 26 hp motor gücüne sahip vakumlu hortumlu,önden iki adet fırçalı yol süpürme aracı,1 adet 15.000 lt kapasiteli su tankeri(Arazöz),1 adet Konteyner yıkama ve dezenfekte aracı,8 adet 8 m3'lük açık kasa damperli kamyon (yaz-kış daimi),3 adet 8 m3'lük açık kasa damperli kamyon (yaz dönemi ilave),4 adet 15 m3'lük açık kasa damperli kamyon,3 adet min.92 hp motor gücünde 4 çeker kazıcı-yükleyici iş makinası,7 adet en fazla 1600 cc silindir hacmine sahip binek araç,

olmak üzere kış dönemlerinde 43 araç ,yaz dönemlerinde ilave 5 araç ile birlikte toplam 48 (Kırksekiz)araç çalıştırılması öngörülmüştür.Bütün araçlara ait akaryakıt ve araç genel giderleri teklif fiyata dahildir.Araçların çalışma süreleri ile ilgili bilgiler Teknik Şartname eki tablolar Ek-8 (a) ve (b) verilmiştir.Kullanılacak Binek araçlar 2013 yılı ve üzeri,diğer tüm araçlar 2008 yılı ve üzeri çalışır vaziyette olmaları zorunludur. 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


Kamu İhale Genel Tebliği'nin 74.7. maddesine istinaden aşağıda yazılı belgeler istenecektir.

TS-13111 İşyerleri-Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi

ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesi


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Evsel nitelikli katı atıkların toplanması ve nakli,yol süpürme ve yıkama vb. kent temizliği hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Silivri Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Silivri Belediye Başkanlığı Destek Hizmetler Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çöplerin Toplanması ve Nakli 200.368,52 ton
Araç İle Süpürme 105.962.272 m2
Araç İle Yıkama 32.462.794 m2
Konteyner Yıkanması ve Dezenfekte edilmesi 70.600 adet
Genel Çevre Temizliği işi 706 Gün
Genel Çevre Tem. işinde çalışacak Motorlu Tırpan işi(Motorlu tırpan + yakıt dahil) 367 Gün
İdari İşler 706 Gün
Çalı Süpürgesi(Çöp + Çevre İşi) 23.199 adet
Kaba Alan Faraşı (Çöp + Çevre işi) 890 Adet
Tekerlekli Çöp Kovası 593 Adet
İnşaat Küreği 185 Adet
Tırmık 185 Adet
Dirgen 185 Adet
Kasık Çizmesi 20 Adet
Tırpan Misinası 88.080 Metre
Misina Kafası 280 Adet
Tırpan Bıçağı 40 Adet
Ot İlaçlama Sırt Pompası 20 Adet
Ot Kurutma İlacı 915 Litre
Sokak Yıkama Dezenfektanı 4.956 Litre
Konteyner Yıkama Dezenfektanı 10.590 Litre
Naylon Çöp Poşeti 25.872 Kg
Araç Takip Sistemi 48 Araç
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhale komisyon kararının İhale Yetkilisi tarafından onaylanmaması.
Diğer