• İhale No
    2015/19784
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mart 2015 10:30
  • İdare
    Antalya Büyükşehir Belediyesi ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRESİ BAŞKANLIĞI

2015 YILI ALANYA,MANAVGAT VE FİNİKE İLÇELERİ ANA CADDE VE BULVARLARIN GENEL TEMİZLİĞİ HİZMETİ SATIN ALINMASI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/19784

1-İdarenin

a) Adresi : KARAALIOGLU PARKI IÇI 07100 MURATPAŞA/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2422495330 - 2422495345
c) Elektronik Posta Adresi : iargun@antalya.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 195 PERSONEL İLE ALANYA, MANAVGAT VE FİNİKE İLÇELERİ ANA CADDE VE BULVARLARIN 9 AYLIK GENEL TEMİZLİĞİ HİZMETİ SATIN ALINMASI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Antalya İli Alanya, Manavgat ve Finike ilçeleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2015, işin bitiş tarihi 31.12.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DANIŞMANLAR OFİSİ TOPLANTI SALONU-KARAALİOĞLU PARKI İÇİ/ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 30.03.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

1. TS 13111 İŞYERLERİ-KENT TEMİZLİĞİ HİZMET YETERLİLİK BELGESİ
2. ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesi( En az “çöp toplama-taşıma ve/veya kent temizliği (bulvar, cadde, yol kenarı, kaldırım ve orta refüjlerin el ve/veya makine ile süpürülmesi ve/veya açık alan temizliği” standardı kapsamlarını içermelidir.)


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İstekli; kent temizliği (bulvar, cadde, yol kenarı, kaldırım ve orta refüjlerin el ve/veya makine ile süpürülmesi, açık alan temizliği) ve/veya katı atık toplama-taşıma hizmetleri işini yapmış olduğunu belgelendirecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHALE İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DANIŞMANLAR OFİSİ TOPLANTI SALONU-KARAALİOĞLU PARKI İÇİ/ANTALYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Mühendis 3 9 İşçixAy
Kontrol Çavuşu 7 9 İşçixAy
Şoför ( Ağır Vasıta Ehliyetli ) 2 9 İşçixAy
Mini İş Makine Kullanıcısı 3 9 İşçixAy
Şoför ( B Ehliyetli ) 3 9 İşçixAy
Temizlik İşçisi 171 9 İşçixAy
Engelli İşçi 6 9 İşçixAy
Mühendis (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 27 gün
Kontrol Çavuşu (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 54 gün
Şoför (Ağır Vasıta) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 27 gün
Mini İş Makinesi Kullanıcısı (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 27 gün
Şoför (B sınıfı) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 40,5 gün
Temizlik işçisi (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 1.431 gün
Çok amaçlı temizlik aracı (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 3 adet
Yol süpürme aracı (çift taraflı) (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 2 adet
Motorsiklet (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 7 adet
Binek araç (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 1 adet
Çift kabin pick-up/Çift kabin kamyonet (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 3 adet
Motorlu sıcak-soğuk su basma yıkama mak. (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 3 adet
Misinalı çim biçme makinası (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 3 adet
Haberleşme aracı (telefon) (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 11 adet
Araç devam takip sistemi (Teklif edilen birim fiyat kısmına 1 adet aracın 9 aylık hizmet bedeli yazılacaktır) 15 adet
Saplı alan süpürgesi 20.000 adet
Endüstriyel faraş 400 adet
Battal boy çöp poşeti 7.000 kilogram
Yelpaze tırmık 100 adet
Saplı Fırça 100 adet
Spatula 30 adet
Kürek 30 adet
Kauçuk eldiven 2.700 adet
İş emniyet yeleği 380 adet
Yağmurluk 195 adet
Kışlık elbise (takım) 195 adet
Kışlık ayakkabı 195 çift
Çizme 195 çift
Yazlık elbisesi (2 takım) 195 adet
Yazlık t-shirt 195 adet
Yazlık ayakkabı 195 çift
Sert fırça 40 adet