• İhale No
    2015/39823
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Mayıs 2015 10:30
  • İdare
    DR. LÜTFİ KIRDAR Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU İSTANBUL İLİ ANADOLU GÜNEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ İSTANBUL KARTAL DR. LÜTFİ KIRDAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

7 Aylık Malzemeli Temizlik Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/39823

1-İdarenin

a) Adresi : Şemsi Denizer Caddesi E-5 Üzeri Cevizli Mevkii Kartal/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2164413900-1022 - 2163521578
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sbkeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 409 Kişi ile Personel Çalıştırılmasına Dayalı 7 Aylık Malzemeli Temizlik Hizmet Alımı İşidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin Ana Bina, geçici hizmet binaları, Yanık ve Yara Tedavi Merkezi binası, Semiha Şakir Kadın Doğum ve Çocuk Binası, Organ Nakli Binası, Adatepe Semt Polikliniği Binası, Büyükada Hizmet Binası, Kaynarca Semt Polikliniği, Tıbbi Onkoloji Binası. Poliklinikler, yataklı servisler, laboratuvarlar; bütün merdivenler, balkonlar, asansörler, hasta ve ziyaretçi bekleme salonları, bütün idari bölümler, katlardaki tüm tuvaletler; lavabolar, halılar, camlar, taban, duvar ve tavanlar; garaj, otopark, bahçe, çatı olukları, logarlar, mazgallar ve çevre duvarları içerisinde bulunan diğer tüm çeşitlilikleri ile hastaneye bağlı olarak hizmet veren tüm bölümlerde hizmet verilecektir.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.06.2015, işin bitiş tarihi 31.12.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi İhale Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 06.05.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen personel çalıştırılmasına dayalı her türlü hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
TemizlikElemanı (En az ilkokul mezunu -Brüt Asgari Ücretin % 14fazlası) 394 7 Ay
TemizlikElemanı (Engelli) - (En az ilkokul mezunu -Brüt Asgari Ücretin% 14 fazlası) 12 7 Ay
EkipSorumlusu (En az önlisans mezunu -Brüt Asgari Ücretin % 53,90fazlası) 3 7 Ay
TemizlikElemanı (En az ilkokul mezunu -Brüt Asgari Ücretin % 14fazlası) - Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 2.415 gün
AyniYol Gideri (Elektronik Bilet) 148.876 adet
GenelYüzey Temizlik Maddesi 14.000 kilogram
ÇamaşırSuyu 12.250 litre
Lavabo,BanyoTemizleyici 1.260 litre
AskılıKötü Koku Giderici wc için 980 adet
CamSilme Sıvısı 280 litre
KireçSökücü 210 litre
PisuarTablet 70 kilogram
MopPüsküllü 50 cm 4.900 adet
MopPüsküllü Aparatı ve Metal Sapı 210 adet
IslakSaçaklı Paspas 4.200 adet
IslakSaçaklı Paspas Takımı 140 adet
MetalParlatıcı Sprey 35 litre
MetalYer Kazıma Aparatı,Jiletiyle Birlikte 14 adet
RulopakMakinesi 10 adet
ArapSabunu 840 kilogram
TekKullanımlık Sıvı El Sabunu 11.900 kilogram
LavaboAçıcı 105 kilogram
Temizlikbezi (san,mavi,kırmızı,yeşil) 10.500 adet
BulaşıkSüngeri 2.100 adet
BahçeSüpürgesi(Sapı ile Takım) 35 adet
OtoFırçası 210 adet
FaraşSaplı Takımı 105 adet
EndüstriyelFaraş 28 adet
Kesici-DeliciAtık Kovası (5lt) 4.900 adet
Kesici-DeliciAtık Kovası (10 lt) 3.500 adet
Kesici-DeliciAtık Kovası (1,3 lt)+medikal tepsi 3.500 adet
TıbbiAtık Çöp Torbası (60*85) 105.000 adet
ÇöpPoşeti Mavi (72*92) 42.000 adet
ÇöpPoşeti Siyah (80*110) 119.000 adet
ÇöpPoşeti Mavi (55*60)(orta boy) 49.000 adet
BulaşıkEldiveni 175 çift
TıbbiAtık Toplama Eldiveni 1.400 çift
YerÇekçeki ve Aparatı 70cm 14 adet
OdaSpreyi Sıvı(Hastane İçinde Kullanılacak) 315 adet
UzatılabilenCam Teleskopu 5 adet
PedallıÇöp Kovası Gri Renk 34-40lt 280 adet
PedallıÇöp Kovası Kırmızı Renk 35-40 lt 210 adet
PedallıOrta Boy Çöp Kovası 105 adet
PedallıKüçük Boy Çöp Kovası 105 adet
TemizlikKovası 35 adet
İçtenÇekmeli Tuvalet Kağıdı Aparatı 210 adet
FotoselliDispanser Kağıt Havlu Makinesi 105 adet
FotoselliKağıt Havlu Rulosu 14.000 rulo
İçtenÇekmeli Kağıt Havlu 5.250 adet
İçtenÇekmeli Kağıt Havlu Aparatı 105 adet
KayganZemin İşaretli Yer Levhası 10 adet
Maske 7.000 adet
Bone 7.000 adet
MasaAltı Çöp Kovası 105 adet
KıvırcıkPaspas 30 adet
KirliÇamaşır Toplama Poşeti 24.500 adet
TıbbiAtık Bağlama İpi 70 rulo