• İhale No
    2011/166400
  • İhale Adı
    TEMİZLİK , İKRAM VE BAHÇE BAKIMI HİZMETLERİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2011 11:00
  • İdare
    BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK , İKRAM VE BAHÇE BAKIMI HİZMETLERİ ALINACAKTIR
B urula ş-bursa Ula ş ı m To p lu Ta ş. işlt . sa n.v e Tic. a . ş.
Burulaş- İşletme ve Bakım Merkezi, 31 yolcu İstasyonu , Tramvay İşletim Merkezi, HRS araçları ve Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali‘nin, planlı ve ekip temizliklerinin , ikram hizmetlerinin ve bahçe bakımı hizmetlerinin yaptırılması işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/166400
1-İda re nin
a) Adresi : BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah.İzmir Yolu 16130 Nilüfer- Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2244525244 - 2244525243
c) Elektronik Posta Adresi : burulas@burulas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Burulaş-BursaRay İşletme-Bakım Merkezi ve çevresi, Yolcu
İstasyonları, Tramvay İşletim Merkezi, Bursa Şehirlerarası Otobüs
Terminali, HRS araçları ve İdarenin diğer hizmet alanları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Burulaş -BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130
Nilüfer/Bursa
b) Tarihi ve saati : 22.11.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50‘den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Personel çalıştırılmasına dayalı olarak gerçekleştirilen Genel Temizlik Hizmetleri benzer iş kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Temizlikhizmetlerinde isteklinin yüksek personel devir hızına sahip olması hizmetin kalitesini olumsuz olarak etkilediğinden ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde aşağıdaki formülle hesaplanacak puan dikkate alınacaktır.
PÇ = 2011 yılı içinde işten ayrılan/çıkarılan personel sayısı PT = Eylül 2011 bordrosunda yer alan personel sayısı PÇ/PT <=0.2 ise %3 ağırlıklı puan
0.2< PÇ/PT < =0.35 ise %2 ağırlıklı puan
0.35 < PÇ/PT < =0.7 ise %1 ağırlıklı puan
0.7< PÇ/PT ise %0 ağırlıklı puan
PÇ &#8215;nin hesaplanmasında 2011 yılı Ocak ayından, Eylül ayı sonuna kadar olan (9 aylık) dönem dikkate alınacaktır. İstekli, SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan PÇ ve PT değerlerini hesaplayacaktır. Hesaplanan bu değerleri beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
İsteklilerin SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personeline ait 2011 yılı Ocak-Eylül dönemini kapsayan 9 aylık Sigortalı Hizmet Listeleri (barkodlu) teklif dosyasında İdareye ibraz edilecektir.
35.1.2.Temizlik hizmetinde İsteklinin personelinin tecrübe ve kıdemi hizmetin kalitesini artırdığından
K<=0,5 ise %0 ağırlıklı puan
0,5 < K<=1 ise % 1 ağırlıklı puan
1 < K<=1,5 ise %1,5 ağırlıklı puan
1,5 < K<=3 ise %2 ağırlıklı puan
3 < K <=5 ise %2,5 ağırlıklı puan
5 < K ise %3 ağırlıklı puan
K = Mevcut personelin İsteklinin bünyesinde çalıştığı sürelerin yıl cinsinden aritmetik ortalaması(Kıdem) İstekli SGK‘da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan kıdem tablosunu hazırlayacak ve teklif dosyasında İdareye ibraz edecektir. İstekli tarafından kıdem tablosu esas alınarak K değeri hesaplanacaktır. İstekli, hesapladığı K değerini beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
35.1.3. Standart form KIK015.3/H Birim Fiyat Teklif Mektubu formunda teklif edilen fiyat toplamı için %94 ağırlıklı puan aşağıdaki şekilde hesaplanır.
Mali Tekliflerin Puana dönüştürülmesi :
PM= 94 x (Mmin/ M)
PM = Mali teklif puanını
M = İsteklinin mali teklif fiyatı
Mmin = İstekliler arasında teklif edilen en düşük mali teklif fiyatını ifade eder
35.1.4. Yukarıdaki 35.1.1; 35.1.2; 35.1.3; bentlerinde hesaplanan puanlar toplanır en yüksek alandan en düşüğe göre sıralanır. En yüksek puan alan İstekli Ekonomik açıdan en avantajlı teklif veren İstekli olarak belirlenmiş olur.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı BURULAŞ Satınalma
Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURULAŞ -BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah. İzmir Yolu
16130 Nilüfer/BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik+İkram Görevlileri+Bahçıvanlık Normal Çalışma Hizmeti 144,00 12 İşçixAy
Temizlik Vardiya Amirliği Normal Çalışma Hizmeti 6,00 12 İşçixAy
Temizlik+İkram Görevlileri+Bahçıvanlık Fazla Çalışma Hizmeti 200 Saat
135 kişi ile Toplam 14 gün Resmi ve Dini Bayram günleri ile yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 1890 İşçixGün
Temizlik Vardiya Amirliği Fazla Çalışma Hizmeti 105 Saat
5 kişi ile Toplam 14 gün Resmi ve Dini Bayram günleri ile yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 70 İşçixGün
Temizlik Malzemeleri 12 PaketxAy
Aylık 1.200km üzerinden Lastik tekerlekli Araca ait Yakıt vb. sarf giderleri 14400 km