• İhale No
    2010/539121
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Ödemiş Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Ödemiş Devlet Hastanesi

TEMİZLİK MALZEMELERİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/539121
1-İdarenin
a) Adresi:ANAFARTALAR MAH. SARAÇOGLU CAD. 120 35750 ÖDEMİŞ İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2325445113 - 2325446632
c) Elektronik Posta Adresi:odemisdh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Ödemiş Devlet Hastanesi Ayniyat Ambar Deposu
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip her ayın sonunda temizlik malzemesi miktarlarının 12/1 i muayene komisyonuna aylık olarak teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ödemiş Devlet Hastanesi C Blok Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati:24.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Ürünün Sağlık Bakanlığı üretim veya ithal izni olmalıdır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


1-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi

2-Aday veya isteklinin üyesi olduğu Meslek Odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu

3-Aday veya isteklinin üyesi olduğu Meslek Odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi



 


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


Üretici firma ISO 9001, ISO 1400, 18001 (Ohsas) ve Çevre Bakanlığından ÇED Raporu belgelerine sahip olmalı ve ihale dosyasında sunmalıdır.



 


4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


Yüklenici firma ürün güvenlik belgelerini vermelidir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1 - İhaleye iştirak edecek olan firma muayene kabul komisyonundan ihaleye katılmadan önce ürünleri hakkında uygunluk belgesi olacak. Muayene kabul komisyonuna verdiği ürünler üzerinden değerlendirilecektir.Numune uygunluk belgesi ihale dosyasına konulacaktır.

2 - Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesini sunmalıdır.



 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ödemiş Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ödemiş Devlet Hastanesi C Blok Konferans Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

İhale ilanında belirtilmeyen hususlar için İdari ve Teknik Şartname hükümleri geçerlidir. 








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GENEL TEMİZLİK MALZEMESİ 5000,00 KG
TUVALET BANYO TEMİZLEYİCİSİ 1800,00 KG
CAM TEMİZLEME MADDESİ 720,00 KG
PARFÜMLÜ ÇAMAŞIR SUYU 2520,00 KG
MEKANİK MİNERALLİ TEMİZLEME TOZU 576,00 KG
SIVI EL SABUNU 4320,00 KG
KATI EL SABUNU 15,00 KG
ASKILI KOKU GİDERİCİ 60,00 KG
ODA SPREYİ 480,00 ADET
SIVI BULAŞIK DETERJANI 4680,00 KG
YAĞ ÇÖZ 720,00 KG
HYPO KLORİT (KLOR) 1800,00 KG
TUZ RUHU 720,00 KG
KREM TEMİZLEYİCİ 600,00 KG
ARAP SABUNU 576,00 KG
KİREÇ ÇÖZÜCÜ 400,00 KG
HAREKETLİ HAVLU (ENMETİON HAVLU) 100,00 KOLİ
Z KATMANLI HAVLU 12000,00 PAKET
TUVALET KAĞIDI 150,00 KOLİ
DİSPANSER PEÇETE 72,00 KOLİ
ÇÖP POŞETİ ORTA BOY MAVİ 1000,00 RULO
ÇÖP POŞETİ ORTA BOY SİYAH 500,00 RULO
ÇÖP POŞETİ JUMBO BOY MAVİ 1000,00 RULO
ÇÖP POŞETİ JUMBO BOY SİYAH 1000,00 RULO
ÇÖP POŞETİ BATTAL BOY MAVİ 5000,00 RULO
ÇÖP POŞETİ BATTAL BOY SİYAH 3500,00 RULO
ÇÖP POŞETİ JUMBO BOY SİYAH KALIN MUTFAK İÇİN 1000,00 RULO
ÇÖP POŞETİ (TIBBİ ATIK YÖNETMELİĞİNE UYGUN BATTAL BOY) 4000,00 RULO
ÇÖP POŞETİ JUMBO BOY RULO 4000,00 RULO
ÇÖP POŞETİ (TIBBİ ATIK YÖNETMELİĞİNE UYGUN ORTA BOY) 1000,00 RULO