• İhale No
    2011/41795
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mart 2011 15:00
  • İdare
    Kastamonu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMELERİ ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Kastamonu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi

TEMİZLİK MALZEMELERİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/41795
1-İdarenin
a) Adresi:İnönü Mah. Yalçın Cad. No:20 MERKEZ KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası:3662124393 - 3662129101
c) Elektronik Posta Adresi:adsmsatinalma37@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Kastamonu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
İşin süresi 180 (yüzseksen) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kastamonu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
b) Tarihi ve saati:31.03.2011 - 15:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
TSEK/TSE belgeleri olacak. Üretici firme ISO 9001, ISO 14001 belgelerine sahip olmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
TSE ve İSO 9001-14001 belgeleri
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Yüklenici firma taahhüt ettiği malların 1 er adet numunesini ihale komisyonuna sunmak zorundadır.Getirilen numuneler Teknik şartnameye uygunluğu bakımından komisyonca incelenecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kastamonu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası Kastamonu Şubesi TR940001000151489832865001 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kastamonu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Askılı WC Kokusu 30,00 Adet
Cam ve Pencere Temizleyicisi (5 Kg. `lık) 10,00 Bidon
Çamaşır Makinesi Deterjanı Ev Tipi (6 Kg. lık) 3,00 Torba
Çamaşır Suyu (5 Kg. `lık) 40,00 Bidon
Çöp Torbası Büyük Boy 800,00 Rulo
Çöp Torbası Jumbo Boy 800,00 Rulo
Çöp Torbası Tıbbi Atık (Büyük) 1800,00 Rulo
Dar Islak Mop 50,00 Adet
Dispenser Havlu Kağıt 400,00 Koli
El Sabunu 24,00 Adet
Fırça 23,00 Adet
Fırça Sapı 30,00 Adet
Genel Temizlik Maddesi (5 Kg. `lık) 26,00 Bidon
Kağıt Havlu Kutuları 5,00 Adet
Kağıt Peçete 150,00 Adet
Kat Temizleme Arabası 5,00 Adet
Kat Temizleme Arabası Sıkma Presi 10,00 Adet
Kireç Sökücü (20 Kg. lık) 3,00 Bidon
Köpük Aparatı 15,00 Adet
Köpük El Sabunu (5 Kg. `lık) 60,00 Adet
Mikrofiber Bez 60,00 Adet
Mop Paspas Aparatı 60 cm. 26,00 Adet
Mop Paspas Bezi 60 cm. 50,00 Adet
Oda Parfümü (5 Kg. `lık) 9,00 Bidon
Pedallı Çöp Kovası (Büyük) 20,00 Adet
Temizlik Bezleri ( 10 Mt. ) 200,00 Adet
Tuvalet Kağıdı İçten Çekmeli 30,00 Koli
Yüzey Temizleme Maddesi (5 Kg. `lık) 50,00 Bidon