• İhale No
    2011/11377
  • İhale Adı
    Temizlik Malzemeleri, Hasta ve Yaşlı Alt Bezi
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMELERİ, HASTA VE YAŞLI ALT BEZİ SATIN ALINACAKTIR

BAŞBAKANLIK SOSYAL HİZMETLER VE ÇOCUK ESİRGEME KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü

Temizlik Malzemeleri, Hasta ve Yaşlı Alt Bezi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/11377
1-İdarenin
a) Adresi : HASAN TAHSIN CADDESI 219 SOKAK 3 35360 KARABAĞLAR İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322434460 - 2322432395
c) Elektronik Posta Adresi : huzurevisbrm@shcek.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İhale listesindeki kırk beş (45) kalem malzeme, kuruluşumuzun ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanacak bir liste yüklenici firmaya bildirilecek olup, her ayın son haftası içerisinde mesai günlerinde 09.00-11.00 / 13.00-15.00 saatleri arasında aylık periyotlar halinde İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü Ambar Birimi, Hasan Tahsin Caddesi 219 Sokak No.3 Basınsitesi, Karabağlar/İZMİR adresine teslim edilecektir.
 
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin başladığı tarihten 31.12.2011 tarihine kadar aylık periyotlar halinde teslim alınacaktır. Muayene ve kabul işlemlerine yönelik düzenlemede, mal alımlarına ilişkin muayene ve kabul işlemlerini düzenleyen Yönetmelik hükümleri esas alınacaktır. İdare Tarafından Aylık İhtiyaçlar liste halinde istenecek olup her ayın son haftası mesai saatleri içerisinde (09:00 – 11:00 / 13.00 - 15.00) kuruluşumuzun ambar deposuna bir tutanakla muayene ve kontrol teşkilatının gözetiminde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü (Müdür Odası) Hasan Tahsin Cad.219 Sokak No.3 Basınsitesi, Karabağlar/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 14.02.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamalara yönelik düzenlemeler her biri için ayrı ayrı yapılacak olup, bu belgeler, numuneler, kataloglar, fotoğraflar vb. ihale tarihi ve saatinden önce ihale komisyonuna sunulur. İdare tarafından numune bir tutanak ile teslim alınır. Bu tutanağın bir sureti de aday veya istekliye verilir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

S.H.Ç.E.K. İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü (Satın Alma Servisi) Hasan Tahsin Caddesi 219 Sokak No.3 Basınsitesi, Karabağlar/İZMİR adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü (Müdür Odası) Hasan Tahsin Cad.219 Sokak No.3 Basınsitesi, Karabağlar/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

13.1. Bu şartnamede düzenlenmeyen ve ihale konusu alımın niteliğine göre düzenlenmesine gerek duyulan hususlarda ihale konusu alım gereklerini de dikkate alarak 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ve Kamu İhale Kurumu tarafından yayımlanan diğer mevzuat hükümleri uygulanır.

 

13.2. Tüm temizlik malzemelerine numune verilecektir. Verilen numunelerin karışmaması açısından her numune üzerine ihale kalem sırası ve firma kaşesi olmalıdır. Numuneler teklif zarfı ile beraber ihale komisyonuna teslim edecektir. Teslim edilen numunelerin sayıları istekli ile ihale komisyonu huzurunda kontrol edilecek ve tutanak altına alınacaktır. Verilen numuneler ihale komisyonunda görevli işin uzmanları tarafından teknik şartnameye göre değerlendirecektir.

 

13.3.Mal tesliminde, mallar idarelerin adresinde, idarelerin göstereceği depoya yüklenici tarafından taşınacak ve yerleştirilecektir. Bunun için idare ayrıca ücret ödemeyecektir.

 

 






 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çamasır Suyu (5 Kg.lık bidon, ) 4320,00 Kilogram
Yüzey Temizleyici (5 Kg.lık Bidon, Mis Kokulu) 2520,00 Kilogram
Klozet Koku Giderici 250,00 Adet
Tuvalet Kagıdı (Çift Katlı, Ultra, Islanınca Dagılmayan, Suya Dayanıklı) 4800,00 Rulo
Cam Sil (500 ml. Püskürtmeli plastik sise) 240,00 Adet
Sıvı El Sabunu (2,5 Kg.lık bidon, Cildi tahris etmeyen, antibakteriyel, yogun kıvamlı, kaliteli) 720,00 Kilogram
Bulasık Yıkama Eldiveni 120,00 Adet
Temizlik Bezi (35*37 ebadında 6'lı paket) 200,00 Paket
Çöp Torbası (Battal Boy, Kalın Poset) 3850,00 Rulo
Çöp Torbası (Küçük Boy, Kalın Poset) 120,00 Rulo
Bulasık Makinesi Parlatıcısı (1 Kg.lık Plastik Sise) 12,00 Adet
Lavabo Ovma Krem Deterjanı (1 Kg.lık Plastik Sise) 360,00 Adet
Kagıt Havlu ( Ultra Havlu, Çift Katlı, Suya Dayanıklı, Islanınca Dagılmayan, Kaliteli) 4500,00 Rulo
Islak Kagıt Havlu (Antibakteriyel, Cildi Koruyan, Tüm Cilt Tipleri için uygun) 1200,00 Paket
Tek Kullanımlık Eldiven (100'lük paket, small, medium, large boy) 240,00 Kutu
Bulasık Süngeri 240,00 Adet
Paspas Püskülü 480,00 Adet
Oda Spreyi 240,00 Adet
Banyo Sabunu 60,00 Kg.
Saç Sampuanı (750 ml.) 150,00 Adet
Bulasık Deterjanı (Elde Yıkama 5Kg. bidon) 240,00 Kilogram
Tras Bıçagı (Plastik Saplı, Tek Bıçaklı) 1200,00 Adet
Matik Deterjan (Sanayi Tipi, 9 kg.lık torbalarda,soda etkili) 1440,00 Kilogram
Çamasır Yumusatıcısı (Sanayi Tipi, 30 kg.lık bidonlarda, çamasırları yumusatan, hos koku veren,) 720,00 Kilogram
Bulasık Makinesi Deterjanı (1 Kg.lık kutularda) 12,00 Adet
Bulasık Makinesi Tuzu(1 Kg.lık kutularda) 12,00 Adet
Yüz Maskesi (100'lük paket) 120,00 Paket
Çift Kovalı Paspas Arabası Takımı 20,00 Adet
Paspas Sopası (Kıskaçlı, Orta Boy) 100,00 Adet
Çek Sil (Saplı Yer Çek ) 50,00 Adet
Saplı Fırça (Set) 20,00 Adet
Muhafazalı WC Fırçası 50,00 Adet
Lavabo Fırçası 50,00 Adet
Saplı Faras Fırça Seti 20,00 Adet
Saplı Fırça 20,00 Adet
Cam Silme Çekecegi 30,00 Adet
Amerikan Paspas Takımı (60 cm.) 50,00 Adet
Plastik Banyo Tası 50,00 Adet
Paspas Sıkacagı 20,00 Adet
Büyük Boy Çöp Kovası (Kapaklı) 40,00 Adet
Küçük Boy Çöp Kovası (Kapaklı) 10,00 Adet
Çizme(Banyolarda Kullanmak Için) 20,00 Çift
Paspas için Kıskaç 40,00 Adet
Lavabo Pompası 10,00 Adet
Hasta ve Yaslı Alt Bezi (Külot seklinde, beli lastikli, kemerli,bariyerli,sızdırmaz özellikli olan, cildi tahris etmeyen, large boy) 65000,00 Adet