TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -tokat
30 Kalem Temizlik Malzemeleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/54808
1-İda re nin
a) Adresi : Yenı Mahalle Gültekın Topçam Bulvarı 60100 Tokat Merkez Tokat
b) Telefon ve faks numarası : 3562145400 - 3562126377
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tokatdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tokat Devlet Hastanesi deposuna firma tarafından, istenilen yere sayılarak/tartılarak teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 31/12/2012 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir. Teslimat İdarenin yazılı talebine istinaden 5 gün içerisinde ve mesai saatleri içinde yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Yeni Mahallle Gültekin Topçam Bulvarı Tokat
b) Tarihi ve saati : 29.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
İhtiyaç Listesinin;
1)1,3.ve 10. kalemler için Ürüne ait Sağlık Bakanlığı üretim izin belgesi veya Sağlık bakanlığı bildirim kayıt belgesi olmalı, ihale dosyasında sunulmalıdır.
2)3.kalem Çamaşır suyu için en az %5 sodyum hipoklorit içermelidir. Halk sağlığı laboratuarından alınmış klor oranını gösterir analiz raporunu ihale dosyasında sunulmalıdır.
3)5,6,7,8,9,11,12,27 ve 29. kalemler için Ürüne ait TSE veya TSEK belgesi olmalıdır.
4)5,6 ve 7. kalemler için Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü sicil sertifikalı olmalı, ihale dosyasında sunulmalıdır.
4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İhtiyaç Listesinin 2. kalem Antibakteriyel Sıvı E l Yıkama Maddesi ve 3. Kalem Çamaşır Suyu için; 31.12.2009 tarihli ve 27449 sayılı Resmi Gazete`de yayımlanan Biyosidal Ürünler Yönetmeliği gereği T.C. Sağlık Bakanlığı`nca düzenlenen Biyosidal Ürün Ruhsatı ihale teklif dosyasında sunulmalıdır
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1 - İhaleye katılan istekliler; teklif ettikleri ürünlerin idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek için her bir kalem için en az birer numunelerini ( marka, miktar v.b. belirterek ) son teklif verme saatine kadar ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Teklif edilen ürünlerin uygunluğu teslim edilen numuneler değerlendirilerek yapılacaktır.Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda uygun bulunmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır.Gerek duyulduğu takdirde değerlendirme aşamasında numune sayısı yetersiz kalırsa tekrar numune istenebilecektir.
2 - Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. Sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilmeyen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3- İhale edilemeyen kalemlere ait teslim edilen numuneler kesinleşen ihale kararının firmalara tebliğinden itibaren 1(bir) ay içerisinde hastanemizden alınacaktır.Bu süre içerisinde alınmayan malzemelerden hastanemiz sorumlu değildir.
4-İstekliler; ihtiyaç Listesinin 1,2,3,10,13. ve 15. Kalemleri için (Temizlik Kimyasalları) ürünün özelliklerini içeren katologlar sunması zorunludur.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Temizlik Malzeme Alımları
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tokat Devlet Hastanesi
Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Tokat Şb.İban No:TR600001000239352156125001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tokat Devlet Hastanesi Satınalma Odası adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AMONYAKLI ZEMİN YER TEMİZLEYİCİ | 10.000,000 | KİLOGRAM |
ANTİBAKTERİYEL SIVI EL YIKAMA SABUNU | 8.000,000 | LİTRE |
ÇAMAŞIR SUYU | 14.000,000 | LİTRE |
ÇEK ÇEK YERSİL | 700,000 | ADET |
ÇÖP TORBASI 100*150 EVSEL ATIK SİYAH | 3.500,000 | RULO |
ÇÖP TORBASI 55*60 EVSEL ATIK SİYAH | 10.000,000 | RULO |
ÇÖP TORBASI 80*110 EVSEL ATIK SİYAH | 10.000,000 | RULO |
KIRMIZI TIBBİ ATIK TORBASI 55*60 | 1.000,000 | KİLOGRAM |
KIRMIZI TIBBİ ATIK TORBASI 75*90 | 6.000,000 | KİLOGRAM |
DEZENKEKTAN ETKİLİ YÜZEY DETERJANI | 2.000,000 | LİTRE |
ENMOTİON RULO HAVLU | 150,000 | RULO |
KAĞIT HAVLU | 24.000,000 | RULO |
KLOZET TEMİZLEYİCİ | 1.200,000 | ADET |
KOKU GİDERİCİ tableT | 800,000 | PAKET |
METAL TEMİZLEYİCİ | 800,000 | ADET |
MOP PASPAS BEZİ BEYAZ 60 CM | 4.000,000 | ADET |
MOP PASPAS BEZİ BEYAZ 80 CM | 2.000,000 | ADET |
MOP PASPAS BEZİ MAVİ 60 CM | 1.500,000 | ADET |
MOP PASPAS BEZİ MAVİ 80 CM | 1.500,000 | ADET |
MOP PASPAS TAKIMI 60 CM | 1.000,000 | ADET |
MOP PASPAS TAKIMI 80 CM | 500,000 | ADET |
ODA PARFÜMÜ | 1.000,000 | ADET |
PLASTİK ELDİVEN TEMİZLİK | 1.000,000 | ÇİFT |
SIVI SABUNLUK KROM | 200,000 | ADET |
TEMİZLİK BEZİ | 8.000,000 | ADET |
TIBBI ATIK KUTUSU 6 LİTRELİK | 7.000,000 | ADET |
TUVALET KAĞIDI | 30.000,000 | RULO |
YER YIKAMA FIRÇA TAKIM | 600,000 | ADET |
Z KATLAMA HAVLU | 30.000,000 | PAKET |
Z KATLAMA HAVLU ASKISI | 60,000 | ADET |