• İhale No
    2018/416330
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Eylül 2018 10:30
  • İdare
    İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    27 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

TEMİZLİK MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/416330
1-İdarenin
a) Adresi : İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı- 6 Zafer Mah. Çınar Sok. Adapark Plaza No:1 Kat:3 YENİBOSNA BAHÇELİEVLER /İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124546100 - 2124546188
c) Elektronik Posta Adresi : hafize.mutlu@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 38 Kalem Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Başkanlığımıza Bağlı İstanbul Avcılar Murat Kölük Devlet Hastanesi, İstanbul Başakşehir Devlet Hastanesi, Çatalca İlyas Çokay Devlet Hastanesi, İstanbul Esenyurt Necmi Kadıoğlu Devlet Hastanesi, İstanbul S.B.Ü. Mehmet Akif Ersoy Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İstanbul S.B.Ü. Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İstanbul Silivri Devlet Hastanesi, İstanbul Avcılar ADSM, İstanbul Küçükçekmece ADSM, İstanbul Beylikdüzü ADSM, İstanbul Büyükçekmece ADSM, İstanbul Beylikdüzü Devlet Hastanesi, İstanbul Büyükçekmece Mimar Sinan Devlet Hastanesi Depo/Depolarına
c) Teslim tarihleri : İşe başlama tarihinden itibaren sözleşmenin bitiş tarihine kadar İdarenin yazılı siparişi üzerine 7 (Yedi) iş günü içerisinde sağlık tesislerinin depo/depolarına peyder pey teslim edilecektir. Hastanenin ihtiyaçları doğrultusunda, gereksiz stok maliyetleri oluşturmamak kaydıyla sözleşme süresince her bir sağlık tesisi için en fazla 6 (altı) sipariş planlanmaktadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zafer Mah. Çınar Sok. Adapark Plaza No:1 Yenibosna-Bahçelievler/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 13.09.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

NUMUNE: İhaleye katılan istekliler; teklif verdikleri ürünlerin her bir kalemi için numunelerini (marka, model v.b. belirterek ) son teklif verme saatine kadar ilgili idare görevlisine orijinal ambalajında tutanakla teslim edeceklerdir. Son teklif verme saatine kadar numune teslim etmeyen isteklilerin teslim etmediği kalemlere ait teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numune değerlendirilmesinde Teknik Şartname kriterleri esas alınacaktır. Numuneler denenerek de değerlendirme yapılabileceği gibi  Ürün numune değerlendirme esnasında ihale komisyonu tarafından istenildiğinde Halk Sağlığı Laboratuvarına gönderilebilecektir ve tüm masraflar firma tarafından karşılanacaktır. Uhdesinde  ihale kalmayan isteklilere kesinleşen ihale kararının tebliğinden itibaren en geç 30 gün içerisinde numuneleri talepleri doğrultusunda teslim edilecek olup; teslim alınmayan numuneler imha edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Halk Bankası Cağaloğlu Şubesi TR23 0001 2009 7580 0006 0000 09 Nolu hesaba döküman bedeli yatırılarak ödeme makbuzuyla birlikte Zafer Mah. Çınar Sok. Adapark Plaza No:1 İstanbul Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı-6 Binası Satınalma Biriminden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zafer Mah. Çınar Sok. Adapark Plaza No:1 Yenibosna-Bahçelievler/İSTANBUL Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FOTOSELLİ KAĞIT HAVLU 13.600 rulo
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI 36.300 rulo
Z KATLAMA HAVLU 136.360 paket
KAĞIT HAVLU ( RULO ) 26.630 rulo
TEHLİKELİ ATIK VARİLİ 30 LT. 2.850 adet
PATOLOJİK TIBBİ ATIK VARİLİ 30 LT. 563 adet
PEDALLI EVSEL ATIK ÇÖP KOVASI 50 LT. 790 adet
PEDALLI TIBBİ ATIK KOVASI 50 LT. 447 adet
PEDALLI TEHLİKELİ ATIK KOVASI 50 LT. 342 adet
TEHLİKELİ ATIK VARİLİ 60 LT. 266 adet
SU KOVASI 100 adet
TEMİZLİK KOVASI 5 LT SARI 190 adet
TEMİZLİK KOVASI 5 LT KIRMIZI 190 adet
TEMİZLİK KOVASI 5 LT MAVİ 190 adet
TEMİZLİK KOVASI 5 LT YEŞİL 200 adet
TEMİZLİK KOVASI 5 LT BEYAZ 170 adet
LAVABO BANYO TEMİZLEYİCİSİ (1 LT. WC TEMİZLEYİCİ SIVI) 4.675 litre
AHŞAP TEMİZLEYİCİ 435 litre
AĞIR KİR, YAĞ VE KAN SÖKÜCÜ 495 litre
BULAŞIK MAKİNE DETERJANLARI 470 litre
KRİSTALİZE ZEMİN CİLASI 220 litre
POLİMER BAZLI CİLA MADDESİ 490 litre
KİR VE CİLA SÖKÜCÜ 765 litre
KLOR BAZLI SIVI AĞARTICI 240 litre
METAL PARLATICI 371 litre
TOZ TOPLAMA MADDESİ 130 litre
SANAYİ TİPİ TOZ DETERJAN 280 kilogram
CAM BEZİ MOR 725 adet
ÖLÇÜ KABI 90 adet
TEHLİKELİ ATIK POŞETİ 4.140 rulo
TIBBI ATIK POŞETİ 30.150 rulo
EVSEL ATIK POŞETİ 31.450 rulo
CAM ATIK POŞETİ 24.250 rulo
PİSUVAR TABLET 410 paket
TIBBİ ATIK ÇİZMESİ 63 çift
ÇALI SÜPÜRGESİ 40 adet
PASPAS ARABASI ( PRESLİ ve ÇİFT KOVALI ) 160 adet
ÇOK AMAÇLI KAT TEMİZLEME ARABASI 80 adet