• İhale No
    2013/22204
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Mart 2013 10:00
  • İdare
    İstanbul Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞ LIK B AK AN LI ĞI TÜ RK İYE K AM U H ASTAN E LER İ K URUM U DR. SİYA M İ ERSEK GÖ ĞÜS
K ALP DAM AR CER. E ĞT. VE ARŞ T. H AS TAN ESİ
2013 Yılı 9 Aylık Temizlik Malzemeleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/22204
1-İda re nin
a) Adresi : Tıbbiye Cad. No:13 34668 Haydarpaşa Üsküdar/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2165424415 - 2164183317
c) Elektronik Posta Adresi : istanbuleah20@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr.Siyami Ersek Göğüs Kalp Damar Cer. Eğt. ve Arşt. Hastanesi
Taşınır Kayıt Kontrol Birimi İlgili Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi müteakip başlayacak olup, malzemeler hastanemiz Taşınır Kayıt Kontrol Birimi ilgili deposunca talep edildiği şekilde istenilen zaman ve miktarlarda sözleşme süresi bitimine kadar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve
Araştırma Hastanesi Kule Bina Oditoryum Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
-CE veya TSE Belgesi
-Tüm Sıvı ve Çamaşır Yıkama Ürünleri için Ürün Güvenlik Bilgi Formları ihale dosyasında sunulacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhalede teklif edilen ürünlerin herbiri için numune malzeme verilecektir. Teklif veren firmalar teklif ettikleri malzemelerin numunelerini, liste halinde (ihale kalem sıra numarası, malzeme adı, teslim edilen numune miktarı, malzemenin markası) ihalenin adı, bilgileri anlaşılır bir şekilde belirtilerek ihale tarihinden önce hastanemiz idaresine teslim edilecektir. Numune teslim tutanağı ve varsa teklif ettikleri ürünlerle ilgili katalog ve/veya broşür vb. ihale dosyasında konulacaktır.
Teklif edilen malların belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numune ve/veya ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalogları, broşür, kullanma kılavuzları, vb. herhangibirini getirmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayıp geçersiz sayılacaktır. Numunelerin uygunluğu için uygunluk/uygunsuzluk belgesi düzenlenecek ve değerlendirme bu doğrultuda yapılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Siyami Ersek Göğüs
Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
-İhale uhdesinde kalan firmanın sözleşme için getireceği kesin teminat mektubunun geçerlilik süresi işin bitiş
süresinden 1(bir) ay fazla olmalıdır.
-İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra 4 (dört) hane olacak şekilde verebileceklerdir. Ancak toplam teklif tutarı virgülden sonra en yakın ikiondalık basamaklı sayıya yuvarlanarak yazılacaktır. Yuvarlama işleminde yarımkuruş ve üzerindeki değerler bir kuruşa tamamlanacak; yarım kuruşun altındakideğerler ise dikkate alınmayacaktır.
-Teknik şartname ve Sözleşme tasarısı bu şartnamenin ayrılmaz birparçasıdır.Teknik şartname ve İdari şartnamelerde bulunmayan hususlarda 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, yönetmelikler ve tebliğler ile Sağlık Bakanlığının ilgili genelgelerine istinaden hareket edilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Bulaşık teli 600 Adet
Kurulama bezi 900 Adet
Tuvalet Kâğıdı 23.000 Adet
Kâğıt Havlu içten çekmeli 30.000 Adet
Polimer Cila Maddesi 900 Lt
Kristal Cila 250 Lt
Halı Şampuanı 60 Lt
Ahşap Temizlik Maddesi 30 Lt
Tuvalet Temizleyici 750 Kg
Bulaşık Makinası Deterjanı Toz (Ev Tipi) 50 kg
Et kütüğü dezenfektanı 50 Kg
Sebze meyve için toz klor dezenfektanı 30 Kg
Çamaşır makinesi deterjanı (ev tipi) 20 Kg
Bulaşık makinesi tuzu (ev tipi) 20 Kg
Streç ( 45cm*1500m) 80 Adet
50 cm.lik mop (kuru paspas) aparatı Saplı 150 Adet
80 cm.lik mop (kuru paspas) aparatı Saplı 25 Adet
Saplı Yer Çek-Pas (Büyük Boy) 60 Adet