• İhale No
    2011/187583
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Aralık 2011 11:00
  • İdare
    Elbistan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kahramanmaraş
  • İşin İli
    Kahramanmaraş
  • Yayın Tarihi
    06 Aralık 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Elbi st a n De v let H a st a nesi
Temizlik Malzemeleri Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/187583
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Karaelbistan Kasabasi No:01 46300 Elbistan
Kahramanmaraş
b) Telefon ve faks numarası : 3444138001 - 3444138006
c) Elektronik Posta Adresi : edh46300edh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Elbistan Devlet Hastanesi Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi Takiben İşe Başlanacak Olup Hastanenin İhtiyacına
Göre Üçer(3) Aylık Periyot Halinde Teslim Alıcaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Elbistan Devlet Hastanesi Satınalma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 22.12.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye‘de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
1-Sağlık Bakanlığı Üretim veya İthal izni olmalıdır
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
a-) İstekliler, Kurumumuza sundukları mallarla ilgili olarak Sağlık Bakanlığından aldıkları Üretim veya İthal izin belgelerini İhale Makamına ibraz edeceklerdir.
b-) İstekliler, ISO 9001, ISO 14001, ISO 2000 Belgelerini. Çevre Bakanlığından alınan ÇED raporunu, üçlü sorumluluk belgesini, kapasite raporunu, sanayi sicil belgesini ve Yetkili satıcılık belgesi sahibi olduklarını
İhale Makamına ibraz edeceklerdir.
c-) İstekliler, Kurumumuza sundukları ürünlerinin üzerinde bulunan orijinal etiketleri üzerinde Üretici Firma Adı, Markası, Ürün Adı, Kullanma Talimatı, Uyarıcı önlemleri, Son Kullanma Tarihi, Garanti Belgesi Amblemi, ÇEVKO Amblemi, TSE ve/veya TSEK Belge Amblemi ve yoğunluk oranları ile ilgili bilgileri bulunmalıdır. Bu bilgiler orijinal ambalajları üzerinde (Lamine Baskı) olmalıdır. Ayrıca; Bu alım için, İstekliler fiyat vermiş oldukları tüm ürünler için teklifleri ile birlikte numune vermek zorundadırlar. Numune vermeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malzemelere ait numune getirilecektir. İstekliler teklif verdiği malzemenin numunesini ihale sıra numarasını belirterek idareye belge karşılığında teklif zarfı ile birlikte teslim edeceklerdir. İhale komisyonu gerekli gördüğünde tekrar deneme amaçlı numune isteyecektir Numuneler uzman üyeler tarafından değerlendirilecektir. Numunesi uygun bulunmayan istekli söz konusu ihale kaleminden değerlendirme dışı bırakılacaktır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Elbistan Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI ELBİSTAN ŞUBESİ TR42
0001 0001 9931 2776 81-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Elbistan Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye geçerli teklif veren istekli çıkmaması sebebiyle ihale iptal edilmiştir.
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle