TEMİZLİK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIRAYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞISosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığının Muhtelif Birimlerinde Kullanılmak Üzere Temizlik Malzemeleri
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/11483 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | GÜZELHİSAR MAH. İSTİKLAL CAD. No:4 09100 AYDIN MERKEZ/AYDIN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 5321114009 - 2562264665 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ihale@aydin.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | Aydın Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Aşevleri Şube Müdürlüğü, Kadın Konuk Evi ve Huzur Evleri Şube Müdürlüğü, Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğünce; İlgili birimlerinde kullanılmak üzere 75 kalem temizlik malzemesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | Mallar Aydın Büyükşehir Belediyesi Aşevleri Şube Müdürlüğü; Aydın Efeler Yemek Fabrikası, Kuşadası Yemek Fabrikası ve Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğüne 2 parti olarak iş günü ve iş saatlerinde en geç sabah saat 10.00’da teslim edilip istiflenecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasından itibaren işe başlanacak ve taahhüt edilen mallar, idarece istenen günlerde ve istenen miktarlarda 2 parti olarak peyderpey teslim edilecektir. Malların yarısı sözleşme imzalanmasından sonra, kalan diğer yarısı ise işin süresinin bitiminden önceki son ay içerisinde alınacaktır. Mallar Aydın Büyükşehir Belediyesi Aşevleri Şube Müdürlüğü; Aydın Efeler Yemek Fabrikası, Kuşadası Yemek Fabrikası ve Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğüne iş günü ve iş saatlerinde en geç sabah saat 10.00’da teslim edilip istiflenecektir. Mal teslimatının gecikmesi nedeniyle alınan düzeltici kararların masrafları yüklenici firmaya ait olacaktır.
Mallar Aydın Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı yetkili kabul muayene heyeti tarafından incelenip, teknik şartnameye göre kabulü yapılacaktır. Uygun olmayan mallar geri gönderilip en geç 3 iş günü içerisinde yenisi getirilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI SATIN ALMA VE İHALE ŞB. MÜD. |
b) Tarihi ve saati | : | 26.02.2015 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI SATIN ALMA VE İHALE ŞB. MÜD. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI SATIN ALMA VE İHALE ŞB. MÜD.
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.