• İhale No
    2015/41275
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI (26 KALEM)
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Nisan 2015 10:00
  • İdare
    Aydın İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI (26 KALEM)

AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI (26 KALEM) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/41275
1-İdarenin
a) Adresi : HASANEFENDI MAH. GENÇLIK CAD. 16 09100 MERKEZ AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562135000 - 2562128744
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@aydinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI (26 KALEM)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 15 gün içerisinde yüklenici İLK PARTİ MALZEMELERİ TESLİM EDECEKTİR.2.PARTİ VE 3.PARTİ MALZEMELER İSE MÜDÜRLÜĞÜMÜZÜN TALEBİ DOĞRULTUSUNDA SİPARİŞ VERİLDİKTEN SONRA 15 (ONBEŞ)GÜN İÇİNDE FİRMA YETKİLİLERİNCE TESLİMAT YAPILACAKTİR. KARGO YOLU İLE TESLİM KABUL EDİLMEYECEKTİR.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 15 gün içerisinde yüklenici İLK PARTİ MALZEMELERİ TESLİM EDECEKTİR.2.PARTİ VE 3.PARTİ MALZEMELER İSE MÜDÜRLÜĞÜMÜZÜN TALEBİ DOĞRULTUSUNDA SİPARİŞ VERİLDİKTEN SONRA 15 (ONBEŞ)GÜN İÇİNDE FİRMA YETKİLİLERİNCE TESLİMAT YAPILACAKTİR. KARGO YOLU İLE TESLİM KABUL EDİLMEYECEKTİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : HASAN EFENDİ MAH.GENÇLİK CAD.NO:16
b) Tarihi ve saati : 21.04.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

ÜRÜNLERLE İLGİLİ TSE-TSEK VEYA ISO BELGELERİ TEKLİF DOSYASINDA BULUNACAKTIR.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

FİRMALAR  ÜRÜNLERE AİT NUMUNE VEYA KATALOG  VERECEKLERDİR.FİRMALAR KATALOĞ SUNACAKLARSA TEKLİF DOSYASINDA NUMUNE VERECEKLERSE İHALE SAATINDEN ÖNCE İDAREYE TESLİM EDECEKLERDİR.NUMUNELERİN ÜZERİNDE FİRMA ADI, KAŞESİ , İHALE KAYIT NUMARASI , MALZEME SIRA NO, MALZEME ADI YAZILI OLACAKTİR.İSTENİLEN BELGELER SUNMAYAN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı AYDIN SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AYDIN SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞGÜN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BULAŞIKDETERJANI (SIVI 5 LT( 100 adet
SIVISABUN (5 LT) 600 adet
LAVABOFIRÇASI 100 adet
ÇÖPKOVASI (PEDALLI) 50 adet
TUVALETFIRÇASI 50 adet
YERFIRÇASI (SAPLI) 60 adet
YERÇEKECEĞİ 20 adet
YÜZEYTEMİZLEYİCİ 600 adet
MİNERALSIVI KREM OVMA MADDESİ 200 adet
ÇÖPPOŞETİ BATTAL BOY 1.500 rulo
ÇÖPPOŞETİ ORTA BOY 1.200 rulo
FOTOSELLİKAĞIT HAVLU 2.100 adet
PASPASSAPI 200 adet
ÇİFTKOVALI TEMİZLİK ARABASI 30 adet
MİKROFİBERTEMİZLİK BEZİ 100 adet
PÜSKÜLLÜPASPAS 500 adet
BULAŞIKSÜNGERİ (KEÇELİ BÜYÜK BOY) 100 adet
ÇAMAŞIRSUYU % 5 SODYUM HİPOKLORİT SOLÜSYON 400 adet
PEÇETE 200 paket
KARTONBARDAK (100 LÜ) 5.000 adet
MİKROFİBERMOP 200 adet
TUVALETKOKU GİDERİCİ 100 adet
TIBBİATIK İÇİN ÇÖP POŞETİ 400 rulo
GALOŞ 2.500 çift
PLASTİKTABAK 1.000 adet
PLASTİKÇAY KAŞIĞI 5.000 adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
a
Diğer