• İhale No
    2017/388190
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İHALESİ (21 KALEM)
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ağustos 2017 10:30
  • İdare
    İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İHALESİ (21 KALEM)

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İHALESİ (21 KALEM) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/388190
1-İdarenin
a) Adresi : İsmet Kaptan Mahallesi Hürriyet Bulvarı No: 1 35210 Alsancak KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 21 Kalem Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Müdürlüğümüz Urla Ambar Birimi ( Mürsel Paşa Cd. İskele Mahallesi Ağaçlıyol Mevkii İskele/URLA-İZMİR)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 15 (onbeş) takvim günü içerisinde ürünler teslim edilecektir. Teslimatlar, mesai günleri ( 09:00 -16:00) saatleri arasında depo sorumluları eşliğinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İsmet Kaptan Mahallesi Hürriyet Bulvarı No:1 Alsancak KONAK/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 14.08.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Malzeme Teknik Şartnamesinde istenilen belgeler ihale dosyası içerisinde sunulmalıdır.

1,2 ve 3 sıra nolu kalemlere teklif veren istekliler tarafından ÇED raporu veya GSM belgesi ihale dosyası içerisinde sunulmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman bedeli, İzmir Defterdalık Muhasebe Müdürlüğüne yatırıldıktan sonra İzmir İl Sağlık Müdürlüğü İdari İşler Şubesi Satın Alma Biriminden teslim alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İl Sağlık Müdürlüğü İdari İşler Şubesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sıvı el sabunu (5 lt'lik) 500 adet
Çamaşır suyu (5 lt'lik) 500 adet
Yüzey temizleyicisi (5 lt'lik) 500 adet
Tuvalet kağıdı 30.000 adet
Kağıt havlu normal 6.000 adet
Kağıt havlu hareketli fotoselli havlu rulo 8.000 adet
Çöp kovası kapaklı büyük 100 adet
Temizlik bezi 2.700 adet
Faraş süpürge takımı 100 adet
Oto fırçası 100 adet
Lavabo fırçası 300 adet
Tuvalet fırçası 300 adet
Çöp torbası (küçük) 20'li rulo 500 adet
Temizlik seti (sıkma hazneli kova-sap) 100 adet
Temizlik seti paspası 750 adet
Çek pas ve Çek pas sapı 300 adet
Çift kovalı paspas temizlik arabası seti 15 adet
Mob bezi 50 cm 1.500 adet
Su hortumu 20 m'lik 100 adet
Tuvalet tası 100 adet
Paspas kıskacı paspas sıkacağı 50 adet