KAYIT SIRA NUMARASI
|
24873 |
İŞİN TANIMI
|
TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI |
İŞİN MİKTARI
|
2 KALEM |
İHALENİN YAPILACAĞI YER
|
6 NCI J.KOMD.EĞT.A.K.LIĞI/KIRKAĞAÇ |
İRTİBAT TELEFONLARI
|
0 236. 588 90 10 ( DAHİLİ : 63 65 ) |
İHALE KOMİSYONU
|
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI |
İHALE TARİH VE SAATİ
|
08 Ağustos 2012 Çarşamba 15:00:00 |
GEÇİCİ TEMİNAT
|
YOK |
TESLİM YERİ
|
6 NCI J.KOMD.EĞT.A.K.LIĞI/KIRKAĞAÇ |
İHALE DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ
|
|
ŞRT. PARA YATIRMA YERİ
|
|
TEDARİK USULÜ
|
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ |
İHALE DOKÜMANININ
GÖRÜLEBİLECEĞİ YER |
|
İHALE DOKÜMANININ
TEMİN EDİLECEĞİ YER |
|
TEKNİK ŞARTNAME NUMARASI
|
|
İHALE İLAN METNİ | |
İHTİYAÇ OLAN HİZMETE AİT EVSAF VE ÖZELLİKLER 1. ALIMI YAPILACAK SIVI SABUN AKITMA APARATI 20 LT. LİK DEPOYA SAHİP OLACAKTIR. 2. SIVI SABUN DEPOSU İDARENİN BELİRLEDİĞİ YERE YADA EN UYGUN YERE MONTE EDİLECEKTİR. 3. DEPONUN ALT KISMINDA AÇMA VE KAPATMA VANASI, ÜST KISMINDA DA DOLUM İÇİN KAPAK OLACAKTIR. 4. PVC BORULAR EN FAZLA 20 CM ARA İLE KELEPÇELENECEK MONTE EDİLECEKTİR. 5. SORTİ HATLARININ DUVARA MONTESİ İÇİN KULLANILACAK KELEPÇELER EN AZ İKİ VİDALI OLACAKTIR. 6. SIVI SABUNLARIN BULUNDUĞU PVC BORULAR MONTE EDİLİRKEN HASAR VERİLMEYECEKTİR. 7. SIVI TEMİZLİK MADDESİ AKITMA APARATI ; ÜÇ AÇILI DİRSEK, DİŞLİ BURÇ, YAY, CONTA, PİM VE KAPAKTAN OLUŞACAKTIR. 8. KULLANICININ İSTEDİĞİ SABUN MİKTARINA BAĞLI OLARAK PİME UYGULAYACAĞI BASKI SIVI AKIŞINI YETERİNCE SAĞLAYACAKTIR. 9. KULLANICININ UYGULADIĞI DİKEY BASKI ORTADAN KALKTIĞINDA SİSTEM OTOMATİK OLARAK SIVI AKIŞINI DURDURACAKTIR. 10. FİRMANIN YAPACAĞI BÜTÜN İŞLER VE TAKILACAK YEDEK PARÇALARIN EN AZ İKİ YIL GARANTİ ( ARTI BEŞ YIL FİRMA GARANTİ KAPSAMINDA OLACAKTIR. ) SÜRESİ OLACAKTIR. 11. ALIMI YAPILACAK SIVI SABUN AKITMA APARATINA AİT PATENT VE BELGELER MUAYENE ESNASINDA İDAREYE VE KOMİSYONA TESLİM EDİLECEKTİR. 12. MONTAJI FİRMA TARAFINDAN YAPILACAKTIR. 13. ALINACAK TEMİZLİK MALZEMELERİ, KULLANILDIĞI YERDEKİ FİZİKSEL VE FONKSİYONEL ÖZELLİKLERİNİ TAMAMEN YERİNE GETİRECEK ŞEKİLDE OLACAKTIR. 14. KABUL EDİLEBİLİR KUSURLU VE AYIPLI MALZEMELER, YÜKLENİCİ TARAFINDAN YENİLERİ İLE ( 2 ) İKİ TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE DEĞİŞTİRİLECEKTİR. 15. ALINACAK TEMİZLİK MALZEMELERİ MUAYENE VE KABUL KOMİSYON BAŞKANLIĞI TARAFINDAN GEREKLİ MUAYENE VE KONTROLÜ YAPILDIKTAN SONRA 462 NU.LI TAŞINIR MAL SAYMANLIĞI DEPOSUNA TESLİM EDİLECEKTİR. 16. HER TÜRLÜ VERGİ, RESMİ, HARÇ VE BİLUMUM GİDERLER YÜKLENİCİ FİRMAYA AİTTİR. NOT : TEKLİFLERİN 08 AĞUSTOS 2012 ÇARŞAMBA GÜNÜ SAAT 15.00 ’A KADAR FİRMA YETKİLİSİ VEYA KANUNİ VEKİLİ TARAFINDAN TESLİM EDİLMESİ VEYA BELGE GEÇER İLE GÖNDERİLMESİ RİCA OLUNUR. |
|
AÇIKLAMALAR | |
AÇIKLAMALAR 1. HİZMETİN YAPILACAĞI YER : 6 NCI JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI KIRKAĞAÇ / MANİSA ’DIR. 2. TEKLİF BİR BÜTÜNDÜR. HİZMETİN TAMAMI BİR KİŞİDEN ALINACAKTIR. DEĞERLENDİRME GENEL TOPLAM ÜZERİNDEN YAPILACAKTIR. TEKLİFLER TÜRK LİRASI OLARAK BİLDİRİLECEKTİR. 3. VERİLECEK TEKLİFLER AÇIK VE NET YAZILACAK SİLİNTİ VE KAZINTI OLMAYACAK TEREDDÜTE MAHAL VERECEK BİLGİLER YAZILMAYACAKTIR. 4. ÖDENEK YOKLUĞUNDA YÜKLENİCİ MALİYE BAKANLIĞININ ÖDENEK SERBEST BIRAKMA ORANLARINA UYMAK VE ÖDEME EMRİNİ BEKLEMEK ZORUNDA OLUP, ÖDENEK GELİNCEYE KADAR ÖDEME TALEBİNDE BULUNULMAYACAKTIR. 5. HİZMET ALINIP, MUAYENE KOMİSYONUNDA KABUL EDİLDİKTEN SONRA ÖDEMEYE ESAS YASAL BELGELERİN TANZİMİNİ MÜTEAKİP ÖDEME YAPILACAKTIR. 6. EK_MADDE : İHALE KONUSU İŞİN TAMAMI TEKLİF MEKTUBUMUZDA BELİRTİLEN HER BİR İŞ KALEMİ İÇİN TEKLİF ETTİĞİMİZ BİRİM FİYATLAR ÜZERİNDEN KDV HARİÇ TL. BEDEL KARŞILIĞINDA YAPMAYI KABUL VE TAAHHÜT EDERİM. 7. İRTİBAT TELEFONU : 0 236. 588 90 10 ( DAHİLİ : 63 65 ) BELGE GEÇER : 0 236 588 90 27 E-POSTA ADRESİ : IHLKOMEGT106@JANDARMA.GOV.TR |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|