• İhale No
    2011/15558
  • İhale Adı
    Temizlik Malzemesi Alımı
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Şubat 2011 09:00
  • İdare
    Polatlı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI Polatlı Devlet Hastanesi

Temizlik Malzemesi Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/15558
1-İdarenin
a) Adresi:Sehitlik Mahallesi Anittepe Caddesi 1 06900 POLATLI ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3126212500 - 3126213502
c) Elektronik Posta Adresi:pddhsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi Depoları
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalandığının, idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 5 (beş) takvim günü içerisinde, Muayene Komisyonu tarafından gösterilecek yere tüm masraflar yükleniciye ait olmak suretiyle, ihtiyaca göre peyderpey mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
İşin süresi 10 (on) aydır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi Baştabipliği A Blok İhale Salonu
b) Tarihi ve saati:14.02.2011 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a) Teklif edilen malzemelerin numuneleri dizi pusulası halinde ihale komisyonu başkan ve üyelerine tutanak karşılığında teslim edilecektir.



b) Numune teslim tutanağında teklif edilen malzemelerin markaları belirtilecektir.

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi Baştabipliği A Blok Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
53 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

IBAN:TR180001000011087874915003 Ziraat Bankası Polatlı Şubesi yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Polatlı Duatepe Devlet Hastanesi Baştabipliği A Blok Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kağıt Peçete 2000,00 Paket
Bulaşık Teli 500,00 Adet
Pedallı Çöp Kovası 40 litrelik 40,00 Adet
Pedallı Çöp Kovası 70 litrelik 40,00 Adet
Paspas İpi Super Lüks 300,00 Adet
Evsel Atık Poşeti Jumbo Siyah 3000,00 Rulo
Bahçe Süpürgesi 10,00 Adet
Çek Çek 50,00 Adet
Tıbbi Atık kutusu 5 litrelik 1000,00 Adet
Z Havlumatik 20,00 Adet