• İhale No
    2011/69006
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Mayıs 2011 11:00
  • İdare
    SİMAV BELEDİYESİ İHALE BİRİMİ
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Yayın Tarihi
    09 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Simav Belediyesi Eynal Kaplıcaları İşletmesi
Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/69006
1-İdarenin
a) Adresi : Tabakhane Mahallesı Beledıye Meydanı 9 43500 Simav Kütahya
b) Telefon ve faks numarası : 2745137007 - 2745137010
c) Elek ronik Posta Adresi : baskan@simav.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktar : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eynal Kaplıcaları İşletmesi Müdürlüğü Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binanen sipariş tarihinden itibaren 5 (beş) işgünü içersinde peyder pey 15/12/2011 tarihine kadardır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Tabakhane Mah. Belediye Meydanı Belediye Hizmet Binası İhale
Salonu No: 9 Simav/KÜTAHYA
b) Tarihi ve saati : 26.05.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
1- Temizlik Ürünlerinin ISO 9001- ISO 14001- ISO 18001 – TSE-TSEK ve ÇEVKO Belgesi olacaktır.
2- Türk Standartları Enstitüsü kriterlere Uygunluk Belgesi
3- Bütün Temizlik Ürünlerinin Sağlık Bakanlığı üretim veya ithal izin belgesi.
4- Tarım ve Köy işleri Bakanlığı ile Sağlık ve Sosyal Yardımlaşma Bakanlığının Üretim İzin Belgesi
(numarası ve tarihi lacak).
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri ve katalogları sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tabakhane Mah. Belediye
Meydanı Belediye Hizmet Binası No: 9 Simav/KÜTAHYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 325 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. ZIRAAT BANKASI TR-
310001000180320014075001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tabakhane Mah. Belediye Meydanı Belediye Hizmet Binası No: 9
Simav/KÜTAHYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Toz Deterjan 20 Kg lık 250,00 torba
Sıvı El sabunu 30 Kg ' lık 15,00 adet
Çamaşır Suyu (Renkliler için)75 Kg.lık 50,00 adet
Kireç çözücü 30 Kg ' lık 25,00 adet
Rulo Hareketli Havlu (Beyaz Renk 6'lı koli) 180,00 adet
Dispenser peçete ( 36 pk.x100 ad.) 80,00 koli
Rulo Kağıt Havlu (El Havlusu)1 Koli 24 Adet 30,00 koli
Tuvalet kağıdı beyaz çift katlı ( 1 Koli 72 Rulo ) 300,00 koli
Bulaşık eldiveni 1 Koli 25 Adet 30,00 koli
Bulaşık Süngeri 1 Koli 12 Adet 15,00 koli
Cam sil 5 Kg ' lık 10,00 adet
Çöp poşeti orta boy 55 x 60 (Mavi Renk) 200,00 koli
Çöp poşeti jumbo 80 x 110 (Mavi Renk) 200,00 koli
Halı Şampo 5 Kg ' lık 8,00 koli
Oda parfümü 12 'li 500 ml. 40,00 koli
Çamaşır yumuşatıcı sensitive 60 Kg.lık 80,00 bidon
Sıvı bulaşık deterjanı 60 Kg.lık(Elde Yıkama) 60,00 bidon
Endüstriyel Bulaşık yıkama deterjanı ve Parlatıcısı 20 Kglık 10,00 bidon
Bulaşık Makinası Kireç Çözücü( 5 Kg lık bidon) 5,00 bidon
Fayans temizleyici 65 Kg ' lık bidon 75,00 bidon
Kabinli wc fırça 300,00 adet
Askılı wc koku giderici 12' li 10,00 koli
Yağ çözücü 30 Kg ' lık bidon 25,00 bidon
Paspas arabası 5,00 adet
Paspas Arabası Yedek Sıkacak (Sıkma presi) 5,00 adet
Paspas Aparatı Saplı 10,00 adet
Paspas İpi ( Büyük ve Küçük ) 100,00 adet
Ağaç Saplı yer fırçası (oto fırçası) 12 ' li 25,00 koli
Cam bezi 250,00 adet
Temizlik bezi 350,00 adet
Sıvı leke çıkarıcı 60 Kg lık 20,00 bidon
Tuz Ruhu 60 kg lık bidon 50,00 bidon
Bulaşık teli 5 li Paket 100,00 adet
Lavabo Açıcı toz ( 1 Kg lık dök aç) 50,00 adet
Sinek ilacı (Kokusuz)12 li koli 50,00 koli
Mekanik Temizleme Tozu(Mineralli) 1Kg lık 1Koli 24 Ad. 5,00 koli
Elektrikli Süpürge Trb 8 -12 Vakumat 10 lu Paket 30,00 paket
Çeksil 50 Cm Ağaç Saplı 50,00 adet
Ot El Süpürgesi 300,00 adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle