• İhale No
    2012/9433
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mart 2012 14:00
  • İdare
    TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    16 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Tra ky a Üniv er sit esi Sa ğ lı k Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Temizlik Malzemesi Alımı(20kalem) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/9433
1-İda re nin
a) Adresi : Balkan Yerleskesı 1 Edirne Merkez Edirne
b) Telefon ve faks numarası : 2842352729 - 2842353889
c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@trakya.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : T.Ü. Merkez Deposu aracılığı ile ilgili birimlere
c) Teslim tarihi : İhale edilen malzemeler sözleşmenin imzalandığı tarihinden itibaren
21.12.2012. tarihine kadar ,hastane deposunun ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak ilgili bölüm tarafından acil ve rutin kodlu siparişlerle hastane satınalma bürosuna bildirilecek olup,satınalma bürosu gelen talepler ile ilgili olarak firmalara sipariş formu geçecek,acil kodlu siparişlerin teslim süresi 48 (kırksekiz)
saat , rutin kodlu siparişlerin teslim süresi 15 (onbeş) gündür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 13.03.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1.-2.-3.-4.-5.-7.-8. ve 9. kalemler için teklif verecek istekliler GSM (Gayri Sıhhi Müessese) Ruhsatlarını , Ürün Bilgi Formlarını , Analiz Sertifikalarını , Ürünlerin Güvenlik Bilgi formları ve Güvenlik Bilgi formu hazırlayıcısının TSE'den alınan Güvenlik Bilgi Formu Hazırlayıcı Sertifikalarının aslını veya noter onaylı suretlerini teklif dosyalarıyla birlikte vereceklerdir.
6. ve 10. kalemlere teklif verecek istekliler ürünlerin üretim yerlerinin GSM (Gayri Sıhhi Müessese) Ruhsatlarını ve Ürün Bilgi Formlarının aslını veya noter onaylı suretlerini teklif dosyalarıyla birlikte vereceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
1.-2.-3.-4.-5.-7.-8. ve 9. kalemlere teklif verecek istekliler ISO 9001:2088 - ISO 14001:2004 ve
OHSAS18001:2007 belgelerinin aslını veya noter onaylı suretlerini teklif dosyalarıyla birlikte vereceklerdir.
1.-2.-3.-4.-5.-7.-8. ve 9. kalemlere teklif verecek istekliler Türk Standart Enstitüsü Kurumunca standart belirtilmiş ürünlerde TSE belgesi , standart belirtilmemiş ürünlerde kritere uygunluk (TSEK) belgesinin aslını veya noter onaylı suretlerini teklif dosyalarıyla birlikte vereceklerdir
6. ve 10. kalemler için teklif verecek istekliler TSE veya TSEK belgelerinin aslını veya noter onaylı suretlerini
teklif dosyalarıyla birlikte vereceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler 17. ve 20. kalemler için 2'şer rulo numuneyi, 18. ve 19. kalemler için 2'şer adet numuneyi teklif
dosyalarıyla birlikte vereceklerdir.Numuneler ilgili birim tarafından kullanılıp uygunluğu değerlendirilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede benzer iş olarak Resmi veya Özel Sağlık Kuruluşlarına verilen "Temizlik Malzemesi temini"
benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.Ü. Döner Sermaye
İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi/Edirne adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Ü. Döner Sermaye Saymanlığının T.C. Ziraat Bankası Edirne Şubesinin TR290001000097320802915003 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.Ü. Döner Sermeye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENDÜSTRİYEL BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI 7000,000 KG
ENDÜSTRİYEL BULAŞIK MAKİNESİ DURULAMA MADDESİ 2000,000 KG
KLOR BAZLI ÖN BASTIRMA MADDESİ 2500,000 KG
AĞIR KİR YAĞ SÖKÜCÜ 1500,000 KG
ELDE BULAŞIK YIKAMA DETERJANI 1000,000 KG
750 ML ELDE BULAŞIK YIKAMA DETERJANI 800,000 ADET
QIC BAZLI DETERJANLI DEZENFEKTAN 1000,000 KG
AĞIR KİR SÖKÜCÜ FIRIN TEMİZLEME MADDESİ 100,000 ADET
ENDÜSTRİYEL KİREÇ SÖKÜCÜ 750,000 KG
CAM SİL 450,000 ADET
MUTFAK BULAŞIK OVMA TELİ 500,000 ADET
MUTFAK SÜNGERİ (SIVACI SÜNGER) 500,000 ADET
BULAŞIK ELDİVENİ UZUN KOLLU 100,000 ÇİFT
ÇİZME 30,000 ÇİFT
BULAŞIK ÖNLÜĞÜ 50,000 ADET
PEDALLI BÜYÜK BOY ÇÖP BİDONU 20,000 ADET
PEÇETE RULO HAVLU 8000,000 RULO
PEÇETE KATLAMALI 5000,000 ADET
PEÇETE 1500,000 ADET
TUVALET KAĞIDI 5000,000 RULO