TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
T. c. Sa ğ lık B a ka nlığ ı T ür kiy e Yü kse k İhtisa s Eğ it i m Ve Ara şt ır ma Sa ğ lı k İşlet me si,
2012 Yılı 25 Kalem Temizlik Malzemesi İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/21065
1-İda re nin
a) Adresi : Kızılay Sokak No:4 Sıhhiye/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 312 306 10 22- 306 17 69 - 312 310 13 96
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tyih.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Sağlık İşletmesi-İlgili
deposu
c) Teslim tarihi : Teslim süresi işe başlama tarihinden itibaren 8 ay içerisinde yapılacaktır. Sözleşmenin imzalandığı tarih itibariyle 8 aylık süre
14.12.2012 tarihini geçmesi durumunda, son teslim tarihi
14.12.2012'dir. Teslimatlar hastane idaresinin yazılı talebi doğrultusunda, partiler halinde yapılacaktır. Teslimatlar; depo imkanları, kullanıcı birimlerin ihtiyaçları ve hastanenin gelir durumu doğrultusunda hastane idaresi tarafından belirlenen miktar, parti ve zamanlarda yapılacaktır. Yüklenici, ihalenin son teslim günü kalan mal/malzemenin tamamını Hastanenin yazılı talebini beklemeksizin teslim etmek zorundadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Sağlık İşletmesi- Konferans Salonu Kızılay Sokak No:4 Sıhhiye/Ankara
b) Tarihi ve saati : 20.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Ana Yıkama Maddesi Sıvı kaleminde kurulması istenen Sıvı Deterjan Sistemi'nin, alınan malzemeler bitene kadar, bakım, onarım, gerekli her türlü yedek parça ve sistemin sürekli çalışır halde tutulması yüklenicinin yükümlülüğündedir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Sağlık İşletmesi- Satınalma Birimi Kızılay Sokak No:4 Sıhhiye/Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Sağlık İşletmesi- Satınalma Birimi Kızılay Sokak No:4 Sıhhiye/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ASKILI KOKU GİDERİCİ | 1.500,00 | ADET |
SİYAH ATIK TORBASI | 150.000,00 | ADET |
ENFEKTE ATIK KUTUSU (5 LT'LİK) | 1.000,00 | ADET |
ENFEKTE ATIK KUTUSU (20 LT'LİK) | 20,00 | ADET |
ENFEKTE ATIK KUTUSU (50 LT'LİK) | 150,00 | ADET |
ODA SPREYİ (OTOMATİK MAKİNE İÇİN) | 500,00 | ADET |
PASPAS APARATI | 100,00 | ADET |
PASPAS SIKACAĞI | 100,00 | ADET |
TUVALET FIRÇASI | 50,00 | ADET |
CAM ÇEK ÇEK | 10,00 | ADET |
KASK (CAMCILAR İÇİN) | 4,00 | ADET |
KAR KÜREĞİ | 4,00 | ADET |
YER KAZIMA JİLETİ VE APARATI | 10,00 | ADET |
İŞ ELDİVENİ (BEZ) | 100,00 | ADET |
POLİMER-AKRİLİK CİLA (SÜT CİLA) | 500,00 | LİTRE |
PASPAS ARABASI KOVASI (RENKLİ) | 40,00 | ADET |
CAMCI KOVASI | 4,00 | ADET |
ÇİFT KOVALI TEMİZLİK SETİ (PASPAS ARABASI) | 50,00 | ADET |
TEMİZLİK KAT ARABASI | 10,00 | ADET |
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ (KAĞIT) | 3.000,00 | RULO |
ANA YIKAMA MADDESİ SIVI | 12.000,00 | LİTRE |
OKSİJEN AĞARTICI SIVI | 9.000,00 | LİTRE |
ALKALİ AĞIR KİR KAN SÖKÜCÜ SIVI | 10.000,00 | LİTRE |
KLORLU AĞARTICI (ÇAMAŞIR SUYU) | 14.600,00 | KİLOGRAM |
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI | 10.000,00 | KİLOGRAM |
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
T.c. Sağlık Bakanlığı Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Sağlık İşletmesi,
Temizlik Malzemesi Satın Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/21065
1- İda re nin
a) Adresi : Kızılay Sokak 4
b) Telefon ve faks numarası : 3123061022 - 3123101396 c) Elektronik posta adresi : satinalma@tyih.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düze lt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 22.02.2012 - 2044
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
20/03/2012 tarihinde saat:10:00‟da yapılacak olan 2012 Yılı 25 Kalem Temizlik Malzemesi İhalesi‟nde İdari Şartname‟nin 7.5.6. maddesi;
7.5.6. İstekliler, teklif ettikleri kalemlerin teknik şartnameye uygunluğunu kanıtlamak amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı numune, katalog ve benzeri tanıtım materyalini; ihale saatinden itibaren ihale salonunda, teklif zarflarının açılarak incelenmesi esnasında ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Standart formlar içerisinde verilen örneğe uygun olarak 3 nüsha Numune/katalog teslim tutanağı düzenlenecektir (1 nüshası, isteklide kalacak, 1 nüshası teslim alan teknik üyede kalacak, 1 nüshası da teklif dosyasına konulmak
üzere alınacaktır).
Teknik şartnamede numune istenmişse ve ya numune üzerinden değerlendirilecektir ve ya benzeri ibare varsa istenilen miktar kadar numune verilmesi zorunludur. Sadece katalogla teknik değerlendirilemeye tabi tutulamayacak kalemler için de numune verilmesi zorunludur. Sunulan tanıtım materyalinde teklif edilen
kalemin teknik şartnameye uygunluğu birebir tespit edilebilmelidir; aksi halde uygunluk verilmeyecektir.
Numune/katalog/demo konusunda teknik şartnamedeki hususlar da dikkate alınmalıdır.
Komisyonun, teklif edilen ürünleri teknik değerlendirme sürecinde, ürünler hakkında daha ayrıntılı bilgiye
ihtiyaç duyması halinde istekli bu ürünlere ait istenilecek numune, katalog ve diğer belgeleri vermek zorundadır.
İstekliler, ihale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numunelerini, itiraz süresinin bitmesini müteakip 20 gün içerisinde almalıdırlar. Aksi halde doğacak sonuçlardan idaremiz sorumlu olmayacaktır.
İsteklilerin uhdesinde kalan kalemlerin numuneleri, ürün teslimatlarında muayene komisyonunun değerlendirmesine esas olmak üzere hastanemizde kalacaktır. En son yapılan teslimatlarla birlikte numuneler iade edilecektir. şeklinde düzenlenmiştir.