• İhale No
    2012/35708
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Nisan 2012 10:00
  • İdare
    Gaziantep Şehitkamil Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    26 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık G.antep Ş.kamil Devlet Hastanesi
38 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/35708
1-İdarenin
a) Adresi : Pirsultan Mah. Çetinemeç Cad. P.K : 27500 Şehitkamil Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası : 3423246767 - 3423241842
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sehitkamildh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şehitkamil Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : İdarenin ihtiyacı doğrultusunda kısım kısım teslimat yapılacak ve teslimat 31/12/2012 tarihine kadar sürecektir. Teslimat idarenin siparişi üzerine yapılacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Şehitkamil Devlet Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 18.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilecek ürünlere ait numuneler ihaleden önce Satın Alma Birimine tutanakla teslim edilecektir. Teslim edilecek numunelerin miktarı her ürün için teknik şartnamede belirtilmiştir. Teknik şartnamede numune miktarı belirtilmeyen ürünlere, birimi "Kg." , Litre", "Adet" olması durumuna göre, en az 1 (Bir) Adet/Kg./Litre numune teslim edilecektir. Teslim edilecek numunelerin üzerine ihale sıra numarası ve firma adı yazılacaktır. Numuneler Orijinal Ambalajında Teslim Edilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen ve idarece kusursuz kabul edilen temizlik malzemesi alımları veya kağıt ve ambalajlama ürünleri alımları birlikte veya ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şehitkamil Devlet
Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şehitkamil Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Sıvı El Sabunu 4.000,00 litre
Geri Dönüşüm Atık Çöp Poşeti 9.500,00 Adet
Evsel atık poşeti (büyük boy) 8.500,00 Adet
Tıbbi Atık Poşeti (Büyük Boy) 8.000,00 Adet
Tıbbi Atık Poşeti(Orta Boy) 4.000,00 Adet
Evsel Atık Poşeti(Orta Boy) 6.000,00 Adet
Tıbbi Pedallı Çöp Kovası (30 lt’lik) 50,00 Adet
Temizlik Arabası (4 kovalı) 10,00 Adet
Temizlik Arabası (çift kovalı) 25,00 Adet
Pedallı Plastik Çöp Kovası 100,00 Adet
Madeni Çöp Kovası 70,00 Adet
Komple sentetik toz deterjan 1.800,00 kg
Su sertliği giderici 800,00 Kg
Çamaşır yumuşatıcısı 750,00 Litre
Ağır kir, kan, protein çözücü 1.100,00 kg
Çamaşır Suyu 9.000,00 Litre
Genel Yüzey Temizleme Maddesi 7.750,00 Litre
Kireç Sökücü 1.000,00 Litre
Mineralli Sıvı Ovama Maddesi 1.300,00 Litre
Oda Parfümü 1.500,00 Litre
Metal Parlatıcı 300,00 Litre
Cam temizleme maddesi 1.400,00 Litre
Genel lavabo açıcı 10,00 Kg
Mermer cilası 120,00 Litre
Pvc Cilası 300,00 Litre
Fotoselli Kağıt Havlu Dispensırı 15,00 Adet
Rulo kağıt havlu 49.000,00 Adet
Tuvalet Kağıdı 35.000,00 Adet
Mop Bezi 1.800,00 Adet
İplikli Paspas 1.350,00 Adet
Temizlik Bezi 8.000,00 Adet
Sıvı Sabunluk 100,00 Adet
Kağıt Havlu Askılığı 100,00 Adet
Tuvalet Kağıdı Askılığı 100,00 Adet
Wc Fırçası 250,00 Adet
Lavabo fırçası 180,00 Adet
Tıbbi atık çöp poşeti (küçük boy) 500,00 Adet
Fırça faraş 90,00 Adet