• İhale No
    2017/675667
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Ocak 2018 10:00
  • İdare
    İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    25 Aralık 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ-DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI

2018 YILI TOPLU TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/675667
1-İdarenin
a) Adresi : SÜMER MAH. 451 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324443501 - 2324847486
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİNE 84 KISIM (96 KALEM) TEMİZLİK MALZEMESİ ALINACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI EKLİ LİSTEDEKİ SAĞLIK TESİSLERİNİN AMBAR BİRİMLERİNE TESLİMAT YAPILACAKTIR.
c) Teslim tarihi : Sağlık tesislerinin yazılı talebi / Siparişi (Faks, Posta, E- Mail vb.) doğrultusunda belirtilen Miktarlar 10 (on) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Tüm malzemeler İlgili Sağlık Tesislerine 31.12.2018 tarihine kadar peyder pey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ-DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI-Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 23.01.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-TEKLİF EDİLEN  ÜRÜNLERE AİT 2(İKİ) ADET PİYASAYA ARZ EDİLMİŞ HALİYLE NUMUNE SUNMAK ZORUNDADIRLAR. NUMUNELER İHALEDEN ÖNCE İDAREYE TESLİM EDİLECEK OLUP, DÜZENLENEN NUMUNE TESLİM TUTANAKLARI TEKLİF ZARFININ İÇİNDE BULUNMALIDIR. NUMUNELER  ŞAHİT NUMUNELER OLARAK VE KULLANILACAK NUMUNELER OLARAK AYRILACAK VE ÜZERLERİNE HANGİ KALEME AİT OLDUĞUNA DAİR ETİKET YAPIŞTIRILACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Satış Bedeli İdaremizin Halk Bankası Basmane Şubesi nezdindeki TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 İBAN Nolu Hesabına şirket adı ve vergi dairesi ve numarasının dekontun açıklama kısmında belirtilerek yatırılması , doküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Satınalma Biriminden İhale Dökümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ-DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI-Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SAPLI BAHÇE SÜPÜRGESİ 632 adet
ÇÖP TORBASI KIRMIZI (80*110) 1.194.900 adet
ÇÖP TORBASI KIRMIZI (40*50) 5.000 adet
ÇÖP TORBASI KIRMIZI (55*60) 1.188.100 adet
ÇÖP TORBASI MAVİ (40*50) 7.600 adet
ÇÖP TORBASI MAVİ (55*60) 163.875 adet
ÇÖP TORBASI SİYAH (40*50) 109.600 adet
ÇÖP TORBASI SİYAH (55*60) 1.481.700 adet
ÇÖP TORBASI MAVI (80*110) 1.152.125 adet
ÇÖP TORBASI SIYAH (80*110) 1.697.300 adet
LIKIT CAM TEMIZLEYICI 4.270 litre
ÇAMAŞIR SUYU 177.798 litre
PEDALLI ÇÖP KOVASI (BÜYÜK) 4.425 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (KÜÇÜK) 2.660 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (ORTA) 1.522 adet
DUVAR-YER FIRÇASI 2.810 adet
ELDIVEN (LASTIK) TEMIZLIK IÇIN 29.899 çift
FIRÇA SAPI 7.259 adet
GENEL TEMIZLIK DETERJANI 194.940 litre
KAĞIT HAVLU 21 CM (FOTOSELLİ) 199.700 adet
KAN VE KIR ÇÖZÜCÜ 4.070 kilogram
KİREÇ SÖKÜCÜ 34.110 litre
KLOR TABLET 1.154.690 adet
LAVABO FIRÇASI 7.605 adet
LAVABO POMPASI 1.087 adet
NORMAL IŞ ELDIVENI KIRMIZI 14.720 çift
NORMAL IŞ ELDIVENI MAVI 8.080 çift
NORMAL IŞ ELDIVENI SARI 12.900 çift
ODA PARFÜMÜ (SPREY) 2.201 adet
OVMA SÜNGERI 15.900 adet
OVMA TELI 1.055 adet
PISUVAR TABLET 64.870 paket
SAPLI FARAŞLI SÜPÜRGE TAKIMI 1.792 takım
SAPLI SÜPÜRGE 653 adet
SIVI EL SABUNU (PH5.5-7 ARASI) 184.480 kilogram
TALAŞ 9.935 kilogram
TEL FIRÇA 197 adet
TEMIZLEYICI (KREM) OVMA MADDESI SIVI 24.352 litre
TEMIZLIK KOVASI 1.970 adet
TOZ BEZI KIRMIZI 36.223 adet
TOZ BEZI MAVI 37.073 adet
TOZ BEZI SARI 35.073 adet
JUMBO TUVALET KAĞIDI 204.550 adet
TUVALET TASI 4.015 adet
Z KATLAMA KAĞIT HAVLU 628.880 paket
FARAŞ 545 adet
CAM ÇEKECEĞI PLASTIK 755 adet
PLASTIK SIVI SABUN DISPANSERI 6.625 adet
WC KOKU GIDERICI 14.272 adet
CAM SILME KOVASI 232 adet
IÇTEN ÇEKMELI TUVALET KAĞIDI 14.000 rulo
TUVALET KAĞIDI EV TIPI 153.500 adet
MINI JUMBO TUVALET KAĞIDI 30.480 rulo
KAĞIT HAVLU 25 CM (FOTOSELLI) 46.960 rulo
KAĞIT HAVLU 25 CM EV TIPI 101.100 rulo
JUMBO TUVALET KAĞIDI APARATI 1.366 adet
IÇTEN ÇEKMELI TUVALET KAĞIDI APARATI 310 adet
EV TIPI TUVALET KAĞIDI APARATI 565 adet
MINI JUMBO TUVALET KAĞIDI APARATI 270 adet
KAĞIT HAVLU MAKINASI 21 CM (FOTOSELLI) 165 adet
KAĞIT HAVLU MAKINASI 25 CM EV TIPI 390 adet
KAĞIT HAVLU MAKINASI 25 CM (FOTOSELLI) 875 adet
Z KATLAMA KAĞIT HAVLU APARATI 1.567 adet
TOZ BEZI YEŞIL 4.350 adet
CAM KAZIMA APARATI 603 adet
METAL PARLATICI 1.260 adet
AĞIR KIRLER IÇIN YÜZEY TEMIZLEYICISI 7.637 kilogram
WC TEMIZLEYICI SIVI 14.460 litre
PLASTIK CIRT KELEPÇE 742.905 adet
ÇAMAŞIR DETEJANI (SANAYI TIPI) 4.900 kilogram
KONSANTRE ÇAMAŞIR SUYU 3.960 kilogram
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 1.080 kilogram
ÇAMAŞIRCI ELDIVENI 168 çift
ÇÖP TORBASI KIRMIZI (75*90) 359.000 adet
ÇÖP TORBASI SIYAH (75*90) 553.600 adet
ÇÖP TORBASI MAVI (75*90) 239.290 adet
SU ÇEKECEĞI (YER IÇIN) 5.583 adet
CAM ÇEK SIL (APARATI) 319 adet
CAM ÇEK SIL LASTIĞI 610 adet
CAM SILME TELESKOBU 73 adet
MOP PASPAS TAKIMI (SAP+ MANDAL+ PASPAS) 3.802 adet
MOP PASPAS YEDEĞ (PÜSKÜLLÜ ) 8.128 adet
MOP PASPAS YEDEĞI (MIKROFIBER) 34.540 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS TAKIMI 6.634 adet
PÜSKÜL PASPAS (YEDEĞI) 42.820 adet
PASPAS SIKMA APARATI (ISLAK MOP APARATI) 1.774 adet
PASPAS SAPI 2.585 adet
TEMIZLIK PASPAS ARABASI 713 adet
YEDEK TEMIZLIK KOVASI (PASPAS ARABASI SETI IÇIN) 650 adet
TEMIZLIK ARABASI PRES YEDEĞI 1.245 adet
WC FIRÇA TAKIMI 5.506 adet
WC FIRÇA YEDEĞI 1.310 adet
KOVALI PASPAS SETI 340 adet
PASPAS YEDEĞI (EV TIPI) 1.930 adet
CAM SILME APARATI VE PELUŞU 282 adet
CAM SILME PELUŞU YEDEK 540 adet