• İhale No
    2018/217839
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Haziran 2018 10:00
  • İdare
    İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

2018 YILI (6 AYLIK) TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/217839
1-İdarenin
a) Adresi : Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 35260 KONAK KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324443501 - 2324847486
c) Elektronik Posta Adresi : izmir.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİNE 59 KISIM (71 KALEM) TEMİZLİK MALZEMESİ ALINACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI EKLİ LİSTEDEKİ SAĞLIK TESİSLERİNİN AMBAR BİRİMLERİNE TESLİMAT YAPILACAKTIR.
c) Teslim tarihleri : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP 01.07.2018 TARİHİNDE KURUMLARIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMİ YAPILACAKTIR. DİĞER PARTİLER KURUMLARIN YAZILI TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA AŞAĞIDAKİ TESLİM PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE YAPILACAKTIR. İŞİN BAŞLAMA SÜRESİ VE BİTİŞ SÜRESİ 01.07.2018-31.12.2018 TARİHLERİ ARASIDIR. ACİL DURUMLAR HARİÇTİR. MALZEMELER AŞAĞIDAKİ TESLİMAT PROGRAMINA GÖRE YAPILACAKTIR. 01.07.2018-31.07.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR 01.09.2018-30.09.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.11.2018-30.11.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ-DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI-Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 08.06.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

YERLİ MALI TEKİF EDEN İSTEKLİLER, BU AVANTAJDAN YARARLANABİLMEK İÇİN,  TÜRKİYE TİCARET, SANAYİ, DENİZ TİCARET ODALARI VE TİCARET BORSALARI BİRLİĞİNE BAĞLI İLGİLİ ODA / BORSALAR TARAFINDAN “YERLİ MALI BELGESİ” İLE BELGELENDİRİLMESİ  VE BU BELGENİN İHALE DOSYASINDA SUNULMASI ZORUNLUDUR. AYRICA, BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBUNDA YERLİ MALI FİYAT AVANTAJINDAN YARARLANILMAK İSTENDİĞİNE DAİR İLGİLİ İBARE İLE BİRLİKTE YERLİ MALI BELGESİNİN HANGİ KISIM/KISIMLARI KAPSADIĞININ BELİRTİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İSTEKLİLER TEKLİF ETTİKLERİ KISIMLARA AİT PİYASAYA ARZ EDİLMİŞ HALİYLE ORJİNAL AMBALAJINDA 2 ADET NUMUNE VERECEKTİR. NUMUNELERİN ÜZERİNE FİRMA ADI, HANGİ İHALE VE HANGİ İHALE KISMINA AİT OLDUĞUNA DAİR ETİKET YAPIŞTIRILACAKTIR. NUMUNELER İHALE TARİH VE SAATİNDEN ÖNCE TUTANAK KARŞILIĞI TESLİM EDİLECEK VE NUMUNE TESLİM TUTANAĞI TEKLİF ZARFININ İÇERİSİNDE SUNULACAKTIR. TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA KOMİSYONUN GEREKLİ GÖRMESİ HALİNDE YUKARIDA İSTENEN MİKTARLARA EK OLARAK YENİ NUMUNE İSTENEBİLİR. İSTEKLİ, YENİ NUMUNELERİ BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR.

2-TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA İDARE, TEKLİF EDİLEN MALIN TEKNİK ŞARTNAMEDE YER ALAN TEKNİK KRİTERLERE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEK AMACIYLA, TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP VE/VEYA DEMONSTRASYON VE/VEYA YAZILI AÇIKLAMALAR VE/VEYA KATALOG/BROŞÜR/TEKNİK DOKÜMANLARI AYRI AYRI VEYA BİRLİKTE İSTEYEBİLİR. İDARENİN YAZILI OLARAK İSTEYECEĞİ TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP VE/VEYA DEMONSTRASYON VE/VEYA YAZILI AÇIKLAMALAR VE/VEYA KATALOG/BROŞÜR/TEKNİK DOKÜMANLARI, İSTEKLİ, BELİRTİLEN SÜRE İÇİNDE İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman Satış Bedeli İdaremizin Halk Bankası Basmane Şubesi nezdindeki TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 İBAN Nolu Hesabına şirket adı ve vergi dairesi ve numarasının dekontun açıklama kısmında belirtilerek yatırılması , doküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Merkezi Satınalma Biriminden İhale Dokümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI BASMANE ŞUBESİ TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ-DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI-Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BULAŞIK SÜNGERİ 8.110 adet
BULAŞIK TELİ 5.100 adet
ÇÖP KOVASI PEDALLI 20LT 2.268 adet
ÇÖP KOVASI PEDALLI (30LT) 2.200 adet
ÇÖP POŞETİ BATTAL BOY MAVİ 80X110 79.110 kilogram
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY SİYAH 80X110 164.200 kilogram
ÇÖP POŞETİ KÜÇÜK BOY MAVİ (40X50) 9.200 kilogram
ÇÖP POŞET KÜÇÜK BOY SİYAH (40X50) 20.150 kilogram
ÇÖP POŞETİ TIBBI ATIK (ORTA BOY) KIRMIZI 55X60 52.870 kilogram
ÇÖP POŞETİ TIBBİ ATIK (BÜYÜK BOY) KIRMIZI 80X110 136.115 kilogram
FARAŞ TAKIMI (BAHÇE İÇİN) 3.164 adet
FIRÇA HAZNELİ TUVALET FIRÇASI 7.918 adet
LAVABO FIRÇASI 8.845 adet
DUVAR VE YER FIRÇASI 5.287 adet
DİSPANSER PEÇETE 90.110 paket
HAVLU HAREKETLİ 21X150 RULO (JUMBO) 121.295 rulo
HAVLU KAĞIT 139.750 rulo
KİREÇ ÇÖZÜCÜ SIVI 25.050 litre
SIVI SABUN 110.293 litre
SIVI SABUNLUK 5.714 adet
TEMİZLEME BEZİ 138.550 adet
GENEL TEMİZLEME MADDESİ (YER SIVI) 153.320 litre
TEMİZLEYİCİ OVMA MADDESİ (KREM) 30.703 kilogram
TUVALET KAĞIDI 240.590 adet
TUVALET KAĞIDI (MİNİ JUMBO) 221.950 rulo
Z KATLAMALI KAĞIT HAVLU 825.460 paket
HİPOKLORİT ÇÖZELTİSİ 9.020 litre
JUMBO TUVALET KAĞITLIĞI 2.090 adet
Z KATLAMALI KAĞIT HAVLULUK 2.994 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (KÜÇÜK) (15LT) 1.675 adet
PEDALLI SİYAH ÇÖP KOVASI (40LT) 2.833 adet
PEDALLI MAVİ ÇÖP KOVASI (40LT) 1.933 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (KIRMIZI) (TIBBI ATIK) (40LT) 2.377 adet
ÇÖP POŞETI ORTA BOY MAVI 55X65 19.490 kilogram
ÇÖP POŞETI ORTA BOY SIYAH 55X65 94.108 kilogram
ÇAMAŞIR SUYU 122.122 litre
KLOR TABLET - (100\'LÜ KUTU) 23.324 kutu
FARAŞ 1.652 adet
TUVALET TASI 3.019 adet
DERİ İŞ ELDİVENİ 4.695 adet
LAVABO POMPASI 1.839 adet
SAPLI BAHÇE SÜPÜRGESİ 1.190 adet
ÇAMAŞIR MAKINASI DETERJANI EV TIPI OTOMATIK MAKINALARA UYUMLU 7.680 kilogram
BULAŞIK MAKINESI DETARJANI (SIVI) 5.260 kilogram
BULAŞIK MAKINASI TUZU 3.360 kilogram
BULAŞIK MAKINESI PARLATICISI 3.720 litre
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 3.535 litre
BULAŞIK DETERJANI SIVI ELDE YIKAMA 26.675 litre
ÇÖP KOVASI KÜÇÜK METAL (BÜRO TİPİ) 1.210 adet
TUVALET KAĞIDI İÇTEN ÇEKMELİ (MİNİ JUMBO) 123.500 adet
ÇAMAŞIR SUYU KONSANTRE 18.400 litre
LİKİT CAM TEMİZLEYİCİ 13.155 litre
ÇEK PAS (SAPLI) 2.914 adet
ÇEK PAS 2.426 adet
CAM ÇEK SİL APARATI 1.068 adet
CAM ÇEK SİL LASTİĞİ 1.236 adet
CAM SİLME TELESKOPU 705 adet
MOP PASPAS 8.830 adet
MOP PASPAS YEDEĞİ (PÜSKÜLLÜ) 13.047 adet
MOP PASPAS YEDEĞİ (MİKROFİBER) 15.380 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS TAKIMI 10.885 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS YEDEĞİ 42.272 adet
PASPAS SIKMA APARATI (ISLAK MOP APARATI) 3.007 adet
PASPAS SAPI 3.418 adet
TEMIZLIK ARABASI 1.403 adet
YEDEK TEMİZLİK KOVASI (PASPAS ARABASI SETİ İÇİN) 1.891 adet
TEMİZLİK PASPAS ARABASI YEDEK PRESİ 4.170 adet
KOVALI PASPAS SETİ 5.571 adet
PASPAS YEDEĞİ (EV TİPİ) 5.821 adet
CAM SİLME APARATI VE PELUŞU 2.733 adet
CAM SİLME PELUŞU (YEDEK) 2.895 adet