• İhale No
    2019/45396
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Mart 2019 14:00
  • İdare
    Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    07 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Müdürlüğümüz ve Müdürlüğümüze bağlı Sağlık Tesislerine ait 53 Kalem Genel Temizlik Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/45396
1-İdarenin
a) Adresi : Dr.Şeref İnalöz Cad. İl Sağlık Müdürlüğü YENİŞEHİR/DiYARBAKIR 21100 YENİŞEHİR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 4122286994 - 4122293532
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakir@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 53 Kalem Genel Temizlik Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesislerinin İlgili Ambarları/Depoları (Dağılım Listesinde İlgili Yerler Belirtilmiştir.)
c) Teslim tarihi : 1-Acil ve istisnai durumlar hariç olmak üzere, Hastaneler malzeme talep listesindeki miktarlarını belirleyecekleri aylık periyotlar halinde isteyebileceklerdir. 2-Malzeme teslim süresi sipariş tarihinden itibaren en geç 10 (on) takvim günüdür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 07.03.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Teklif verilen kalemler için en az 1 (bir) adet numune verilecektir. Numunesi  olmayan kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.

2-Numuneler ihale saatinden önce  komisyona teslim edilmesi gerekmektedir. ihale saatinden sonra getirilen numuneler teslim alınmayacaktır. Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait  numunelerin üstüne kaçıncı kaleme ait malzeme olduğu ve firma adını yazacaklardır.

3- Numune değerlendirme esnasında gerekli görülen kalemlerde  ek  numune istenebilecek, değerlendrme esnasında  gerekli görüldüğü taktirde numune istenecek ve ek numune  talep yazısı tebliğ edildikten sora numuneler  3 (üç) iş günü içinde  değerlendirme komisyonuna teslim edilecektir. Süresi içinde numunesi getirilmeyen kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı DİYARBAKIR SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ -EKAP adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BULAŞIK TELİ 700 adet
ÇAMAŞIR TAŞIMA ARABASI ÇİFTLİ (KİRLİ-TEMİZ) 25 adet
ÇEKPAS YER ÇEKECEĞİ 2.150 adet
ÇİFT KOVALI TEMİZLİK ARABASI 570 adet
ÇİZME 78 çift
ÇÖP KOVASI PEDALLI 12 LT. 203 adet
ÇÖP TORBASI BATTAL BOY 11.750 kilogram
EVSEL ATIK ÇÖP KOVASI BASMALI 40 LT. 905 adet
EVSEL ATIK ÇÖP KOVASI BASMALI 60 LT. 110 adet
EVSEL ATIK ÇÖP POŞETİ 65X80 34.000 kilogram
İPLİK PASPAS APARATI DAR 1.180 adet
İPLİK PASPAS DAR 14.930 adet
KAT TEMİZLİK ARABASI MODÜLER 5 adet
KLOZET FIRÇASI 1.150 adet
LAVABO POMPASI 365 adet
PASPAS ARABASI SIKACAĞI 365 adet
PLASTİK ÇÖP KONTEYNERİ 360 LT 34 adet
SIVI SABUNLUK 1.770 adet
TEL FIRÇA 60 adet
TEMİZLİK BEZLERİ ÜÇ RENKLİ(MİKRO FİBER) 43.720 adet
TIBBİ ATIK ÇÖP KOVASI BASMALI 10 LT. 370 adet
TIBBİ ATIK ÇÖP TORBASI 55X60 6.000 kilogram
TIBBİ ATIK ÇÖP TORBASI 80X110 93.500 kilogram
TIBBİ ATIK TORBASI BAĞLAMA KELEPÇESİ 16.400 adet
TIBBİ ATIK TAŞIMA ARABASI (240 LT) 10 adet
WC TASI PLASTİK(TAHARET MAŞRAPASI) 940 adet
YER YIKAMA FIRÇASI +SAPLI 2.650 adet
ÇAMAŞIR POŞETİ BATTAL BOY 2.950 kilogram
DİSPENSER PEÇETE 77.100 paket
FOTOSELLİ RULO KAĞIT HAVLU MAKİNESİ 610 adet
RULO KAĞIT HAVLU (FOTOSELLİ CİHAZ İÇİN.) 106.400 rulo
Z KATLI PEÇETE APARATI 730 adet
AĞARTICI MADDE 8.450 kilogram
ANTİBAKTERİYAL KÖPÜK (500 GR.KARTUŞ) 25.000 adet
BEBE ŞAMPUANI (1 KG) 450 adet
BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI(SANAYİ TİPİ) 6.750 kilogram
BULAŞIK MAKİNESİ İÇİN KİREÇ ÇÖZÜCÜ(SANAYİ TİPİ) 3.250 kilogram
BULAŞIK MAKİNESİ PARLATICISI(SANAYİ TİPİ) 4.800 kilogram
CİLA(POLİMER) 600 kilogram
ÇAMAŞIR KAN VE LEKE SÖKÜCÜ 29.200 kilogram
ÇAMAŞIR SUYU 81.700 kilogram
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 6.100 kilogram
KAUÇUK ZEMİN PVC TEMİZLİK MADDESİ 2.250 kilogram
KİREÇ SÖKÜCÜ TOZ (ÇAMAŞIR MAKİNESİ) 2.920 kilogram
LAVABO AÇICI TOZ 500 GR. 780 adet
METAL PARLATICI 510 kilogram
PİSUAR TABLET 325 kilogram
SIVI BULAŞIK DETERJANI ELDE YIKAMA 12.300 kilogram
SIVI EL SABUNU 72.200 kilogram
SIVI KİREÇ ÇÖZÜCÜ 1000 GR. 9.100 kilogram
SIVI OVMA MADDESİ 1000 GR. 10.100 kilogram
ŞAMPUAN BÜYÜKLER İÇİN 600 litre
WC KOKU GİDERİCİ TABLET 1.080 adet