• İhale No
    2019/160378
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Nisan 2019 10:30
  • İdare
    DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Nisan 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/160378
1-İdarenin
a) Adresi : ALTINTOP MAH. LİSE CAD. 2 20100 DENİZLİ MERKEZ/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2582802252 - 2582802251 - 02582802981
c) Elektronik Posta Adresi : denizli@denizli.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 52 Kalemden oluşan Temizlik Malzemesi / Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı deposu (Yenişehir mah. 55 sok. No:15 Merkezefendi/DENİZLİ)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakiben malzemeler 15(onbeş) takvim gününde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Denizli Büyükşehir Belediyesi Altıntop Mah. Lise Cad. No:2 Merkezefendi/DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 25.04.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye katılacak istekliler aşağıda yer verilen iş kalemlerine ilişkin numuneleri ihale teklif zarfları ile birlikte idaremize sunacaklardır.

25. kalem köpük sabun: 5. kg., 33. kalem siyah çöp poşeti (jumbo boy) 1 rulo, 34. kalem siyah çöp poşeti (battal boy) 1 rulo, 35. kalem orta boy çöp poşeti 1 rulo, 36. kalem mavi çöp poşeti (büyük boy) 1 rulo, 38. kalem micro fiber toz bezi 1 adet, 39. kalem micro fiber cam bezi 1 adet, 40. kalem tuvalet kağıdı (mini cimri) 1 koli,  41. kalem tuvalet kağıdı (mini jumbo) 1 koli, 44. kalem otomatik makine kağıt havlusu 1 koli, 45. kalem kağıt havlu ( z havlu) 1 koli, 46 kalem rulo kağt havlu 1 koli numune  ihale saatine kadar teklif zarfları ile birlikte idarenin Denizli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığına (Altıntop Mh. Lise Cd. No:2 Merkezefendi/DENİZLİ  ) teslim edilecektir. Daha sonra getirilen numuneler  kabul edilmeyecektir. Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla, tekliflerin değerlendirilmesi sırasında incelenmek üzere numune verilmesi; birden fazla marka veya modelde (alternatifli) numune verilmemesi, numunelerin hangi kalem için verildiğinin silinmez bir kalemle ve tahrifatsız olarak numunelerin üzerine yazılması gereklidir. Numuneler en son firma ile sözleşme imzalandığı tarihten itibaren istekliler tarafından istenmesi halinde iade  edilecektir. Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında yukarıda yer verilen iş kalemlerine ilişkin numune sunmayan veya numunesi teknik şartnamede belirtilen özellikleri sağlamayan isteklilerin teklifleri  değerlendirme dışı bırakılacaktır

İş ortaklığında, ortaklardan birinin numune sunması yeterlidir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Denizli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı/ Altıntop Mah. Lise Cad. No:2 K:4 Merkezefendi/DENİZLİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Denizli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı/ Altıntop Mah. Lise Cad. No : 2 K:4 Merkezefendi DENİZLİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Metal paspas arabası(takım halinde) 30 adet
Metal paspas arabası sıkacağı aparatı 50 adet
Cam silme peluşu 75 adet
Cam silme lastiği aparatı 50 metre
Cam kazıma aparatı 50 adet
Cam kazıma jileti 75 adet
Cam çekpası 75 adet
Mop takımı 75 adet
Çekpas sapı 150 adet
Çekpas 100 adet
Yer Fırçası 75 adet
Kova 15 adet
Çizme 25 çift
Hortum 300 metre
Çöp kovası (büyük) 25 adet
Çöp kovası (küçük) 75 adet
Lavabo fırçası 10 adet
Süpürge 20 adet
Plastik bardak ((koli 3.000 adet) 20 koli
Temizlik seti (sıkmalı kovası, sapı, bezi) 20 adet
Temizlik seti sapı 10 adet
Temizlik seti bezi 60 adet
Tuvalet Kâğıdı Aparatı(Plastik olacak) 10 adet
Köpük sabun aparatı(Nikelajlı olacak) 25 adet
Köpük sabun 6.480 kilogram
Yüzey temizleme maddesi 9.720 kilogram
Ahşap temizleme maddesi 5.400 litre
Sıvı bulaşık deterjanı 7.650 kilogram
Lavabo ovma maddesi 90 kilogram
Kireç sökücü 540 kilogram
Yağçöz 450 kilogram
Cam temizleme maddesi 270 kilogram
Siyah çöp poşeti (Jumbo boy) 9.450 rulo
Siyah çöp poşeti (battal boy) 5.400 rulo
Orta boy çöp poşeti 270 rulo
Mavi çöp poşeti (büyük boy) 270 rulo
PVC cilası 270 kilogram
Micro fiber toz bezi 675 adet
Micro fiber cam bezi 540 adet
Tuvalet kâğıdı(mini cimri) 1.600 koli
Tuvalet kağıdı(mini jumbo) 300 koli
Oda parfümü 270 adet
Lateks Eldiveni (1paket=100 Ad) 2.475 paket
Otomatik makine kağıt havlusu 1.000 koli
Kağıt havlu ( Z havlu) 1.000 koli
Rulo kağıt havlu 60 koli
Bulaşık süngeri 650 adet
Paspas ipi 900 adet
Islak paspas sapı 220 adet
Islak paspas aparatı 70 adet
Çamaşır makinesi deterjanı 65 kilogram
Çok amaçlı temizlik maddesi (deri eşyalar için) 1.950 kilogram