• İhale No
    2012/162955
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Aralık 2012 09:30
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
A kdeniz Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
(24681) Temizlik Malzemesi İhalesi 41 Kalem alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/162955
1-İda re nin
a) Adresi : Dumlupinar Bulvari 07058 Kampüs Konyaaltı/Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2422496303 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@akdeniz.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akdeniz Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi-Antalya
c) Teslim tarihleri : - 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. ve 14. kalemler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 30 (otuz) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. - 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29.
30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. kalemler Sözleşmenin imzalanmasından sonraki 180 takvim günü içerisinde İdarece ihtiyaç miktarına göre 2 parti halinde yüklenicinin bildirime esas faks numarasına verilecek sipariş faks tarihinden itibaren 30 gün içerisinde İdareye teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akdeniz Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma müdürlüğü İhale Komisyon Odası Kampüs-Antalya
b) Tarihi ve saati : 11.12.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Teklif edilen malın teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile teknik şartnamenin genel yükümlülükleri dahil tüm kalemler için maddeler halinde teknik şartnameye cevap verilmelidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akdeniz Üniversitesi
Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma müdürlüğü Kampüs-Antalya adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC.Ziraat Bankası Akdeniz Üniversitesi Bürosu 36716179-5710 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına IBAN No: TR870001002167367161795710 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akdeniz Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma müdürlüğü İhale Komisyon Odası Kampüs-Antalya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyürmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FİBER OVMA KEÇESİ (RULO) 3.300 M.
FİBER OVMA KEÇESİ RULO (YEŞİL) 3.300 M.
PÜSKÜLLÜ PASPAS 3.700 Adet
MOP 30.000 Adet
MOP GERECİ (APARATI) 600 Adet
FARAŞ 550 Adet
ÇEK ÇEK 400 Adet
CAM SİLME TAKIMI 100 Adet
FIRÇA 400 Adet
LAVABO FIRÇASI 350 Adet
LAVABO FIRÇASI 700 Adet
YER FIRÇASI 950 Adet
FARKLI ÜÇ RENKTE ELDİVEN (ÇİFT) 7.100 Adet
KİR VE CİLA SÖKÜCÜ 6.600 Kg
CİLA İÇEREN YER TEMİZLEME MADDESİ 22.300 Kg
DEZENFEKSİYONLU BANYO TEMİZLEME MADDESİ 4.500 Kg
TUVALET DEZENFEKSİYON MADDESİ 4.500 Kg
PVC CİLASI 5.000 Kg
PASLANMAZ ÇELİK YÜZEYLER İÇİN TEMİZLİK VE BAKIM MADDESİ 250 Kg
GENEL TEMİZLİK MADDESİ 11.200 Kg
SIVI EL SABUNU 25.000 Kg
ODA PARFÜMÜ 1.650 Kg
BATTAL BOY ÇÖP POŞETİ (MAVİ) 80.000 Ad
BATTAL BOY ÇÖP POŞETİ (SİYAH) 549.420 Ad
ORTA BOY ÇÖP POŞETİ (SİYAH) 463.120 Ad
BATTAL BOY ÇÖP POŞETİ (SARI) 73.000 Ad
BATTAL BOY ÇÖP POŞETİ (KIRMIZI) 194.600 Ad
ÇÖP POŞETİ (HANTAL BOY-KIRMIZI) 10.250 Ad
ÇÖP POŞETİ (HANTAL BOY-SİYAH) 20.000 Ad
ÇÖP POŞETİ (HANTAL BOY-MAVİ) 35.000 Ad
KIRMIZI TIBBİ ATIK ÇÖP POŞETİ (ORTA BOY) 74.700 Ad
AZ KÖPÜREN KATKILI SENTETİK TOZ DETERJAN (ÇAMAŞIR İÇİN) 16.500 Kg
AĞIR KİR KAN ÇÖZÜCÜ YIKAMA MADDESİ 5.500 Kg
TEKSTİL İÇİN LOKAL PAS ÇÖZÜCÜ 150 Kg
ÇAMAŞIR MAKİNESİ İÇİN ANTİSTATİK YUMUŞATICI 1.375 Kg
OKSİJENLİ AĞARTICI 4.400 Kg
EKONOMİK DISPAN.YAPRAK HAVLU 50.000 Pkt.
MUTFAK PEÇETESİ 10.000 Adet
TUVALET KAĞIDI 15.000 Adet
MİNİ JUMBO TUVALET KAĞIDI 20.000 Adet