TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIRBALIKESİR KAMU HASTANE BİRLİĞİ98 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/41109 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Kasaplar Mah. Vasıfçınar Cad. 10100 BALIKESİR MERKEZ/BALIKESİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2662459595 - 2662412225 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | balikesirkhb@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri
| : | Balıkesir Atatürk Devlet Hastanesi, Balıkesir Göğüs Hastalıkları Hastanesi, Ayvalık Devlet Hastanesi, Bandırma Devlet Hastanesi, Burhaniye Devlet Hastanesi, Dursunbey Devlet Hastanesi, Edremit Devlet Hastanesi, Erdek Devlet Hastanesi, Gönen devlet Hastanesi, Havran Devlet Hastanesi, İvrindi Devlet Hastanesi, Manyas Devlet Hastanesi, Savaştepe Devlet Hastanesi, Susurluk Devlet Hastanesi, Sındırgı Devlet Hastanesi Balıkesir ADSM, Edremit ADSM, Bandırma ADSM Temizlik Malzeme Depoları
|
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşme imzalanmasına müteakip ilgili Hastane tarafından verilecek siparişlere istinaden en geç 10 (On) takvim günü içerisinde peyder pey 30.06.2014 tarihine kadar idari ve teknik şartnamede belirtilen şartlar doğrultusunda teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Balıkesir İli Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği Satınalma Birimi |
b) Tarihi ve saati | : | 10.05.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
|
Teknik Şartname/Şartnameler de TSE veya İSO kalite belgesi istenen bütün kalem/kalemler için bu belge/belgelerin sunulması zorunludur. Firma teklif verdiği kalem/kalemler için ilgili mevzuata göre düzenlenmiş olan ürün güvenlik formunu teklif dosyasında sunması zorunludur.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
a) Teklif edilecek malzemeler için numune verilecek. Numune ihale saatine kadar teklif zarfı ile birlikte, numunelerin üzerine firma ismi ve ihale sıra numarası yazılıp bütün numuneler bir koliye konularak, üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırılıp Numune Teslim Tutanağı ile satınalma birimine teslim edilecektir. Numunelerin teknik şartnameye uygunluğu ihale komisyonumuz tarafından en uygun teklif veren firmadan başlamak üzere sırasıyla kontrol edilecektir. İhale Komisyonunda tereddüt oluşması halinde yetkili kurum ve kuruluşlara göndererek teknik şartnameye uygunluluğu kontrol ettirebilir. Teknik şartnameye uyum sağlamadığı tespit edilen ve numunesi bulunmayan malzemeler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
75 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Halkbankası Balıkesir Merkez Şubesi (TR90 0001 2009 2410 0005 0001 54) hesap numarasına para yatırılarak BALIKESİR İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ'nden İhale Dokümanı Satın Alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
yurtiçi için 85 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 95 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Halkbankası Balıkesir Merkez Şube
IBAN :TR90 0001 2009 2410 0005 0001 54 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Balıkesir İli Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.