• İhale No
    2013/116897
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Eylül 2013 11:00
  • İdare
    SİMAV BELEDİYESİ İHALE BİRİMİ
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Yayın Tarihi
    28 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
SİMAV BELEDİYE BAŞKANLIĞI EYNAL KAPLICALARI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

Temizlik malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/116897
1-İdarenin
a) Adresi:TABAKHANE MAHALLESI BELEDIYE MEYDANI NO:9 43500 SİMAV/KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası:0 274 513 70 07 - 0 274 513 70 10
c) Elektronik Posta Adresi:baskan@simav.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Kütahya İli, Simav İlçesi Simav Belediye Başkanlığı Eynal Kaplıcaları İşletme Müdürlüğünün ihtiyacı olan Temizlik Malzemeleri sözleşmenin imzalanmasından itibaren 12 ay içinde peyderpey alınacak olup, ihtiyaç kadar malzemenin bildirilmesinden itibaren en geç 1 (Bir) gün içinde (Mesai saatleri içinde olmak kaydıyla) Eynal Kaplıcalarında bulunan İdaremiz Binasına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 12 aydır

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tabakhane Mh. Belediye Meydanı No:9 Belediye Hizmet Binası İhale Salonu Simav / KÜTAHYA
b) Tarihi ve saati:12.09.2013 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Firmalar teknik şartnamede yer alan maddelere uyacaklarını ve bu maddelerdeki kalite, standart ve teknik verileri yerine getirip istenilen kalitede malzeme vereceklerini yazılı olarak sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Simav Belediye Başkanlığı İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 325 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Simav Şubesi TR- 890001000180320013445009 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Simav Belediye Başkanlığı İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Toz Deterjan 20 Kg lık 300 Adet
Çamaşır Suyu (Renkliler için)75 Kg.lık 80 Adet
Kireç çözücü 30 Kg ' lık 25 Adet
Rulo Hareketli Havlu (Beyaz Renk 6'lı koli) 200 Koli
Dispenser peçete ( 36 pk.x100 ad.) 40 Koli
Rulo Kâğıt Havlu (El Havlusu)1 Koli 24 Adet 30 Koli
Tuvalet kâğıdı beyaz çift katlı ( 1 Koli 72 Rulo ) 500 Koli
Bulaşık eldiveni 1 Koli 25 Adet 30 Koli
Bulaşık Süngeri 1 Koli 12 Adet 20 Koli
Cam sil 5 Kg ' lık 20 Adet
Çöp poşeti orta boy 55 x 60 (Mavi Renk) 300 Koli
Çöp poşeti jumbo 80 x 110 (Mavi Renk) 300 Koli
Halı Şampuanı 5 Kg ' lık 10 Adet
Oda parfümü 5 Kg ‘ lık 30 Adet
Çamaşır yumuşatıcı sensitive 60 Kg.lık 50 Adet
Sıvı bulaşık deterjanı 60 Kg.lık(Elde Yıkama) 50 Adet
Fayans temizleyici 65 Kg ' lık bidon 50 Adet
Yağ çözücü 30 Kg ' lık bidon 25 Adet
Paspas Aparatı Saplı 15 Adet
Paspas İpi ( Büyük ve Küçük ) 100 Adet
Ağaç Saplı yer fırçası (oto fırçası) 12 ' li 25 Koli
Cam bezi 100 Adet
Temizlik bezi 300 Adet
Sıvı leke çıkarıcı 60 Kg lık 20 Adet
Tuz Ruhu 60 kg lık bidon 50 Adet
Bulaşık teli 5 li Paket 100 Adet
Lavabo Açıcı toz ( 1 Kg lık dök aç) 50 Adet
Z Kat Kağıt Havlu 50 Koli
Mekanik Temizleme Tozu(Mineralli) 25Kg lık 20 Adet
Elektrikli Süpürge Trb 8 -12 Vakumat 10 lu Paket 30 Paket
Çeksil 50 Cm Ağaç Saplı 50 Adet
Pas çözücüsü 1 kg. 10 Adet