• İhale No
    2011/105494
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Eylül 2011 10:30
  • İdare
    AMASYA 15. PİYADE EĞİTİM TUGAY KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Yayın Tarihi
    24 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık 15. P.eğt.tug.k.lığı
2 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/105494
1-İdarenin
a) Adresi : Yazıbagları Mah. Kısla Caddesı Amasya Merkez Amasya
b) Telefon ve faks numarası : 3582185163 - 3582185163
c) Elektronik Posta Adresi : 15ptugsatal@ttmail.com.
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 15'inci P.Eğt.Tug.K.lığı Tük.Mlz.657 Mal Saymanlığı Depoları
General Hikmet Akıncı kışlası /Amasya
c) Teslim tarihi : Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip
20 takvim günü içerisinde, Tüketim Malzemeleri 657 Mal
Saymanlığına ihtiyaç çizelgesinde belirtilen miktarlar kadar, defaten teslim edilecektir. Teslimatlar mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. Malın son teslim tarihleri resmi tatil/idari izin gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat tatil/idari izin gününü müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı ayrıca gecikme cezası alınmaz. Teslim süresi içinde getirilen malların veya yapılan işin muayeneleri uygun çıkmazsa bu süre içinde Yüklenici malını alıp yenisi getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. Teslim süresi bitinceye kadar getirilecek mallar geçici olarak teslim alınarak muayeneleri yapılır. Teslim edilen mal kat'i kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içinde (niteliklere uygun degildir durumu hariç ) yükleniciye geri verilmeyecektir. Taahhüt konusu malların, teslim yerlerinden
idarenin göstereceği yere indirilmesi, muayeneye hazır hale getirilmesi, niteliklere uygun olmaması halinde yerinden kaldırılması dahil her türlü nakliye ve işçilik masrafları yükleniciye aittir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : 15'inci P.Eğt.Tug.K.lığı İhl.Kom.Bşk.lığı Saraydüzü Kışlası Pirler
Parkı Karşısı /Amasya
b) Tarihi ve saati : 14.09.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı 15'inci P.Eğt.Tug.K.lığı
İhl.Kom.Bşk.lığı Saraydüzü Kışlası Pirler Parkı Karşısı /Amasya adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 15'inci P.Eğt.Tug.K.lığı İhl.Kom.Bşk.lığı Saraydüzü Kışlası Pirler Parkı Karşısı /Amasya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Şampuan 180 GR. 55000,000 Adet
Traş Kremi 85 GR. 55000,000 Adet