TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık İneg ö l D ev let H a st a nesi
2012 Yılı Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/151883
1-İda re nin
a) Adresi : Kemalpasa Mh. Çimen Sokak 1 16400 İnegöl Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2247151715 - 2247111333
c) Elektronik Posta Adresi : idh@inegoldevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İnegöl Devlet Hastanesi Baştabipliği Ambar Birimi
c) Teslim tarihi : a-)İstem sıralamasında 1-3-4-5-6-9-11-14-24- inci sıradaki kalemlerdeki alımı yapılacak malzemeler 4 parti halinde ilk partileri ve diğer kalemlerin tamamı 2012 yılı Ocak ayının ilk 10 gün içinde diğer partiler kurumun belirlediği tarih ve miktarlarda yüklenici firma, kurumun sipariş talebi eline geçtikten sonra 10(on) gün içerisinde istenen malzemeleri faturası ile birlikte Hastanemiz anbarına firma tarafından taşıması yapılarak ambara teslim edilecektir. b-)Yukarıda 4 parti halinde teslim edilmesi istenen malzemelerin dışındaki tüm malzemeler ise bir defada, tamamı aynı günde hastanemiz ambarına teslim edilecek,parça parça teslimat kabul edilmeyecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İnegöl Devlet Hastanesi Baştabipliği
b) Tarihi ve saati : 17.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli
Malı Belgesi,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Firma uhdesinde kalan malzemelerden bozuk delik kırık ölçülerinde ve arızalı olanları 3 gün içinde değiştirmeyi kabul eder.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Temizlik malzemelerinde ambalaj ve ambalaj atıkları yönetmeliği gereği sembol ve açıklamaların ambalaj üzerinde olmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı İnegöl Devlet Hastanesi
Baştabipliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İnegöl Devlet Hastanesi Baştabipliği Evrak Kayıt Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (atmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ÇAMAŞIR SUYU | 7000,000 | KİLO |
MEKANİK TEMİZLEME TOZU | 200,000 | ADET |
SIVI YÜZEY TEMİZLEYİCİ | 8000,000 | KİLO |
TUVALET BANYO TEMİZLEYİCİ | 1000,000 | KİLO |
SİYAH ÇÖP TORBASI (EVSEL ATIK) | 40000,000 | ADET |
KIRMIZI ÇÖP TORBASI (BASKILI ENFEKTE TIBBİ ATIK) | 35000,000 | ADET |
MOP PASPAS YEDEĞİ PLASTİK APARAT | 100,000 | ADET |
BULAŞIK YIKAMA DETERJANI (500ML) | 100,000 | KİLO |
HAVLU PEÇETE DİSPENSER (Z KATLI 12 Lİ KOLİ) | 2000,000 | KOLİ |
OTO YIKAMA FIRÇASI | 50,000 | ADET |
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ (LAMİNASYONLU) | 200,000 | ADET |
TOZ BEZİ | 10000,000 | ADET |
TEMİZLİK NAYLON ELDİVENİ | 250,000 | ÇİFT |
CAMSİL MATİK (500 ML) | 400,000 | ADET |
GALVENİZLİ PASLANMAZ PEDALLI ÇÖP KOVASI | 20,000 | ADET |
NEMLİ PAS PAS YEDEĞİ PÜSKÜL | 800,000 | ADET |
ÇÖP KOVASI MASA ALTI BÜRO TİPİ | 30,000 | ADET |
MAVİ ÇÖP TORBASI(80x110CM GERİ DÖNÜŞÜMLÜ) | 6000,000 | ADET |
SİYAH ÇÖP TORBASI (55X60 CM EVSEL ATIK) | 40000,000 | ADET |
MİNİ BOY ÇÖP TORBASI (40X50 -5 +5 | 30000,000 | ADET |
ÇÖP POŞETİ KLİPSİ | 5000,000 | ADET |
İŞ ELDİVENİ | 30,000 | ÇİFT |
MOP PASPAS YEDEĞİ (60X10CM) | 400,000 | ADET |
SIVI EL SABUNU | 6000,000 | KİLO |
FARAŞ TAKIMI | 48,000 | TAKIM |
SU KOVASI PLASTİK | 30,000 | ADET |
LAVABO FIRÇASI | 80,000 | ADET |
ÇİFT KOVALI PRESLİ PASPAS TAKIM | 20,000 | ADET |
LASTİK ÇİZME | 10,000 | ÇİFT |
PRESLİ PASPAS SIKMA MAKİNASI | 30,000 | ADET |
PAS PAS SIKMA MAKİNA KOVASI | 30,000 | ADET |
TUVALET TASI | 50,000 | ADET |