• İhale No
    2011/159945
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Kasım 2011 16:00
  • İdare
    Edirne Uzunköprü Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    17 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Uzunköprü Devlet Hastanesi
44 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/159945
1-İdarenin
a) Adresi : Muradıye Mahallesı Kesan Caddesı 22300 Uzunköprü Edirne
b) Telefon ve faks numarası : 2845131088 - 2845134020
c) Elektronik Posta Adresi : edirnedhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uzunköprü Devlet Hastanesi Ambar Birimi
c) Teslim tarihleri : Sözlşemenin imzalanmasına müteakiben 01.01.2012 Tarihinde işe başlanacaktır. Mallar Hastane idaresinin isteği doğrultusunda kısımlar halinde 31.12.2012 Tarihine kadar devam edecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Uzunköprü Devlet Hastanesi Ana Bina Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 01.11.2011 - 16:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünler TSE belgeli olacaktır. Teklif edilen ürünlerin TSE Belgeleri ihale dosyasında sunulacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen malzemelerin markası teklif mektubunda sunacaklardır.Teknik Şartnameye cevap mektubu ihale
dosyasında sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uzunköprü Devlet
Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Uzunköprü Devlet Hastanesi adına Ziraat Bankası Edirne Şubesi 32123511-5001 nolu Hastanemiz hesabı(IBAN TR070001000097321235115001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uzunköprü Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YÜZEY TEMİZLEYİCİ 5000,000 KG
LEKE ÇIKARICI 1000,000 KG
CAMSİL 250,000 KG
TIBBİ ATIK KOVASI(30 LT'LİK) 300,000 ADET
TIBBİ ATIK KOVASI(10 LT'LİK) 300,000 ADET
PALETLİ ÇÖP KOVASI(BÜYÜK BOY) 50,000 ADET
BULAŞIK TELİ 150,000 ADET
BÜYÜK ÇEKPAS(METAL GÖVDE TAHTA SAP) 50,000 ADET
MOP PASPAS(60 CM) 350,000 ADET
TUVALET FIRÇASI(KUTULU) 50,000 ADET
TUVALET KAĞIDI 10000,000 RULO
KAĞIT HAVLU 20000,000 RULO
ÇAMAŞIR SUYU 8000,000 KG
SIVI EL SABUNU 2000,000 KG
İPLİK PASPAS 100,000 ADET
TOZ DETERJAN 1000,000 KG
SIVI BULAŞIK DETERJANI 2000,000 KG
YAĞÇÖZ(MUTFAK İÇİN) 1500,000 KG
TEMİZLİK BEZİ(RENKLİ) 200,000 ADET
TIBBİ ATIK POŞETİ(80X110 CM) 2000,000 KG
ÇÖP TORBASI RULO(65X80 CM) 12000,000 RULO
ÇÖP TORBASI(75X90 CM) 2000,000 KG
ÇÖP TORBASI(80X110 CM) 2000,000 KG
PASPAS SAPI(VİLEDA SAPI-TAHTA) 100,000 ADET
BULAŞIK SÜNGERİ(ENDÜSTRİYEL 11X16 CM) 500,000 ADET
ÇAMAŞIR YUMAŞITICI 1000,000 KG
DİSPANSER PEÇETE 25,000 KOLİ
SERVİS PEÇETE(100'LÜ) 750,000 PAKET
PASPAS ARABASI(METAL GÖVDE) 40,000 ADET
PASPAS ARABASI İÇİN SIKACAK 50,000 ADET
BULAŞIK MAKİNESİ TUZU 50,000 KG
BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI(tableT) 2000,000 ADET
TUVALET KOKU GİDERİCİ 250,000 ADET
ÇÖP TORBASI(80X110 CM BEYAZ VEYA ŞEFFAF) 500,000 KG
5 KG'LIK POŞET(KULPLU BEYAZ RENK) 150,000 KG
0,5 KG'LIK ŞEFFAF POŞET(KULPSUZ) 100,000 KG
1 KG'LIK ŞEFFAF POŞET(KULPSUZ) 100,000 KG
BATTAL BOY POŞET(BEYAZ RENK-KULPLU) 250,000 KG
BATTAL BOY ÇÖP TORBASI(BEYAZ VEYA ŞEFFAF) 250,000 KG
STRECH FİLM(30X300 METRE) 30,000 KG
PLASTİK BARDAK 100000,000 ADET
PLASTİK ÇATAL 15000,000 ADET
KÖPÜK TABAK(4 GÖZLÜ-TABLDOT) 7500,000 ADET
FARAŞLI FIRÇA 50,000 ADET