• İhale No
    2014/22364
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Nisan 2014 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ŞANLIURFA İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

46 Kalem Temizlik Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/22364
1-İdarenin
a) Adresi : Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası- 63300 ŞANLIURFA MERKEZ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 46 Kalem Temizlik Malzeme alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : GENEL SEKRETERLİK, BALIKLIGÖL DEVLET HASTANESİ, KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HASTANESİ, ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ, SİVEREK DEVLET HASTANESİ, VİRANŞEHİR DEVLET HASTANESİ, AKÇAKALE DEVLET HASTANESİ, SURUÇ DEVLET HASTANESİ, BİRECİK DEVLET HASTANESİ, CEYLANPINAR DEVLET HASTANESİ, HARRAN DEVLET HASTANESİ, BOZOVA DEVLET HASTANESİ, HİLVAN DEVLET HASTANESİ, HALFETİ DEVLET HASTANESİ, AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ, SİVEREK ADSM
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp, Sözleşme süresi içerisinde Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarelerin talebi üzerine, verilecek siparişler mesai saatlerinde 10 (on) gün içerisinde ilgili tüketim ambarına teslim edilecektir. Sözleşme süresince peyder pey veya bir defada alım yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Konferans Salonu / Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 / Şanlıurfa )
b) Tarihi ve saati : 01.04.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İsteklier, teknik şartnamede belirtilen belgelerden;
1, 2, 5, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 18, 21, 28, 30, 35, 36, 37, 38 ve 39. kalemler için TSEK/TSE belgesini;
9, 22, 24, 25, 26, 36, 38 ve 39. kalemler için ISO belgesini,
Ayrıca, tabloda belirtilen kalemlere ait kalite belgelerini teklif ekinde sunmaları zorunludur. Bu belgeleri teklif ekinde sunmayan isteklilerin teklifleri ilgili kalemde değerlendirme dışı bırakılacaktır.
 

Kalemlere Ait Kalite Belgeleri
İstenen Belgeler 41. Kalem 42(a) 42(b) 42(c ) 42 (d) 44.Kalem
Üretici Firmanın ISO 9001 belgesi   Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek
Üretici Firmanın ISO 14001 belgesi   Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek
Üretici Firmanın ISO 18001 belgesi   Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek  
Üretici Firmanın ÇED veya "Gerekli Değildir" belgesi   Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek  
Üretici Firmanın üçlü sorumluluk belgesi   Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek
Ürünün Sağlık Bakanlığı bildirim yazısı   Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek  
Ürünün Avrupa Konseyi 99/45/EC direktifinin son haline göre hazırlanmış 16 maddelik Ürün Güvenlik Bilgi formu Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek
Ürün güvelik bilgi formu hazırlayıcısının TSE den verilen sertifikası    Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek  
Ürünün analiz sertifikası   Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek  
Üretici firmanın GSM ruhsatı    Verilecek Verilecek Verilecek Verilecek  
Üretici firmanın ISO 22716 belgesi   Verilecek Verilecek Verilecek    
Sağlık Bakanlığı Üretim veya ithal İzin Belgesi Verilecek         Verilecek
TSE-5682           Verilecek
TSE Belgesi Verilecek          
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilecek ürünler için en az 1(bir) adet numune ihale tarih ve saatinden önce, Genel Sekreterlik Mali Hizmetler birimine tutanak ile teslim edilecektir. Numune üzerinde ihale kayıt no, istekli adı ve ait olduğu kalem numarası yazılı olacaktır.
Teknik şartnamede belirtilen özellikler, ürün üzerinde belirtilmemiş ise; isteklilerin ürüne ait orijinal katalog ile ürünün teknik şartnamedeki şartları sağladığını belgelendirmesi zorunludur.
Katalog sunan isteklilerin bu katalogları kaşe ve imzalamak suretiyle hangi kalem için teklif ettiğini açıkça belirtmesi zorunludur. Orijinal katalog sunmayan veya katalogda hangi kalem için verildiğini belirtmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Mali Hizmetler Birimi / Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 / Şanlıurfa ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Temizlik Bezleri (Toz Bezi) üç renk 51.965 Adet
Tuvalet Kağıdı (Endüstriyel Boy) 36.250 Adet
Fotoselli Kağıt Havlu (emmoş ) 7.330 Adet
Jumbo Tuvalet Kağıtı Dispenserı 655 Adet
Kağıt Havlu Kutuları (Z Katlı Aparatı) 1.478 Adet
Dispenser Havlu Kağıt (Z Katlı Havlu Kağıt) 160.700 Adet
Rulo Kağıt Havlu 60.050 Adet
wc koku giderici (Ernet) 9.055 Adet
Banyo WC Temizlik Maddesi 3.690 Adet
Körüklü Pompa (Lavoba için) 1.087 Adet
Lavabo Fırçası 2.050 Adet
WC Fırçası 1.285 Adet
Yer Fırçası (Yer Yıkama Fırçası Saplı) 2.960 Adet
Pedallı Çöp Kovası (Küçük) 617 Adet
Pedallı Çöp Kovası (Orta) 580 Adet
Pedallı Çöp Kovası (Büyük Boy) 1.095 Adet
Çöp Kovası (Büyük Boy ,Kapaklı Mavi / Kırmızı Renk) 872 Adet
Çöp Kovası (Büyük ,Konteyner) 64 Adet
Temizlik Kovaları ve Leğenleri ( Orta Boy Temizlik Kovası) 547 Adet
Tuvalet Tası (WC Tası) 880 Adet
Koku Giderici Makinası Discover 595 Adet
Çöp Torbası Küçük Boy (Mini Boy) 8.235 Kğ.
Çöp Torbası Küçük Boy (Küçük Boy) 22.520 Kğ.
Çöp Torbası Battal Boy (Büyük Mavi/siyah Renk) 65.010 Kğ.
Tıbbi Atık Çöp Torbası (Küçük) 10.200 Kğ.
Tıbbi Atık Çöp Torbası (Büyük) 45.450 Kğ.
Saplı Faraşlı Süpürge 1.525 Adet
Çift Kovalı Presli Paspas Arabası 169 Adet
Mop Paspas Aparatı 60 Cm (Kuru) 1.960 Adet
Mop Paspas Aparatı (Islak) 1.960 Adet
Mop Paspas Bezi 60 Cm (Islak) 7.730 Adet
Mop Paspas Bezi 60 Cm (Kuru) 9.990 Adet
Lastik Paspas (Çekpas Büyükboy) 1.370 Adet
Lastik Paspas (Çekpas Ortaboy) 1.120 Adet
Köpük El Sabunu (5 Kğ`lık) 8.230 Adet
Kireç Sökücü (5 Kğ`lık) 2.100 Adet
Cam veya Pencere Temizleyici (Cam ve Sil Tigerli) 2.795 Adet
Genel Temizlik Sıvısı (5 Kğ`lık) 7.940 Adet
Koku Giderici (Oda Spreyi) Büyük Boy 7.975 Adet
Metal Temizleyicisi veya Parlatıcısı 930 Adet
Otomat makinalar için temizlik sıvısı- 20 litre 340 Adet
Otomatik Sıvı Sistem ( 4 Kalem ) 810 Set
Islak Mendil (72'lik) 14.000 Adet
Çamaşır suyu (5 Kğ`lık) 1.820 Adet
Kireç Sökücü (1 Kğ`lık) 400 Adet
Köpük El Sabunu Aparatı 2.925 Adet