TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
O ndo kuz M a y ıs Üniv er sit esi Dö ner Ser ma y e İ şlet me M üdürlüğ ü
6 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/61871
1-İda re nin
Ondokuz Mayıs Üniversıtesi Sağlık Uygulama Ve Araştırma
a) dresi : Merkezi (Bundan Sonra Omusuvam Olarak Yazılacaktır.) Atakum /
Samsun
b) Telefon ve faks numarası : 3623121919 - 3624576010
c) Elektronik P sta Adresi : omusamsa@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebile eği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İh a le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Omusuvam Hastane Genel Deposu Atakum/SAMSUN
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin İmzalanmasından Sonra, idare tarafından verilecek
olan Siparişe İstinaden 30 (Otuz) Gün İçerisinde Malzemeler Teslim
Edilmelidir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 27.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İhale dosyasında sunulması gereken standarda ilişkin belgeler;
1) 1 ve 2 sıra nolu ürünler için TSE Uygunluk Belgesi, ISO Belgesi ve T.C. Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı
Üretim Sertifikası sunulmalıdır.
2) 3, 4 ve 5 sıra nolu ürünler için ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 Belgeleri ve Üçlü SorumlulukTaahhütnamesi sunulmalıdır.
3) 6 sıra nolu ürün için TSE Uygunluk Belgesi, ISO 9001 ve ISO 14001 Belgeleri sunulmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Teklif edilen tüm ürünler için yetkili satıcılık belgesi ihale dosyasında sunulacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Teklif edilen malzemeleri tanıtıcı katalog ve prospektüs verilmelidir. b) Teknik Şartname maddeleri tek tek cevaplanmalıdır.
c) Teklif edilecek ürünlerden; 1 ve 2 sıra nolu malzemeler için en az 50 (elli) 'şer adet; 3 sıra nolu malzeme için en az 5 (beş) paket tuvalet kağıdı ve en az 2 adet özel kilitli mekanizmaya sahip hijyenik kapalı aparat; 4 sıra nolu malzeme için en az 2 (iki) paket; 5 sıra nolu malzeme için en az 5 (beş) paket rulo kağıt ve en az 2 (iki) adet aparat; 6 sıra nolu malzeme için en az 5 (beş) paket Z katlı kağıt ve en az 2 (iki) aparat numunesi, ihale son teklif verme tarih ve saatine kadar OMUSUVAM Hastane Genel Deposu Kurupelit Kampusü Atakum / SAMSUN adresine teslim edilecek, numune teslim tutanağı ihale zarfı içerisine konulacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Temizlik Malzemeleri İşi İle İlgili
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı OMUSUVAM Satınalma
Ünitesi Atakum / SAMSUN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar OMUSUVAM Satınalma Ünitesi Atakum / SAMSUN adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale iptal edilmiş
Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle