KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
48 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/20784 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | SİTELER MAH.KAVİ YOLU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ BİNASI 3. KAT GENEL SEKRETERLİK MERKEZİ SATINALMA 02100 ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4162251021 - 4162162959 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma1277@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin ihtiyaç listesinde yer alan 48 Kalem Temizlik Malzemesinin listesi idari şartnamenin ekinde yer almaktadır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Adıyaman Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğine bağlı sağlık tesisleri; Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Kahta Devlet Hastanesi ve Adıyaman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra 31.12.2015 tarihine kadar, malzemeler ihtiyaca binaen peyder pey sipariş edilecektir. Sipariş edildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili sağlık tesisinin belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiği anda ) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen malzemeleri 5 (beş) gün içerisinde teslim etmek zorundadır. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Malzeme sipariş formları hangi hastaneden gönderilirse (faks), malzemeler o hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi yazılması zorunludur. Sözleşme imzalandıktan sonra yüklenici firmaya, kurumların ihtiyaç miktarları mail atılacaktır. Yüklenici firma, her kurumun belirlediği sayılar dışındaki malzemeleri teslim etmeyecektir. Yani kurumların belirlediği ihtiyaç miktarları, iş artışı v.b resmi yazılar olmadan aşılmayacaktır. Yüklenici firma herhangi bir kurumun ihtiyacından diğer kurumlara malzeme vermeyecektir. Kurumların belirlediği ihtiyacın fazlasının teslim edilmesi ve bir kurumun ihtiyacından diğer kuruma malzeme verilmesi gibi durumlarda yüklenici firma sorumludur. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Siteler Mahallesi Kavi Yolu Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Binası 3. Kat |
b) Tarihi ve saati | : | 24.03.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
Yerli malı teklif edilen ürünler için Yerli Malı Belgesi |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1. İstekliler idaremizce hazırlanan teknik şartnameye madde madde cevap vereceklerdir ( Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi) |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü temizlik malzemesi alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adıyaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adıyaman İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği İhale Komisyonu Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
SİYAH EVSEL ATIK TORBASI (BÜZGÜLÜ) | 3.150 | koli |
MAVİ ATIK TORBASI (BÜZGÜLÜ) | 1.800 | koli |
KIRMIZI TIBBİ ATIK TORBASI (BÜZGÜLÜ) | 2.225 | koli |
SİYAH EVSEL ATIK TORBASI | 900 | koli |
RULO ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY | 500 | koli |
RULO ÇÖP POŞETİ ORTA BOY | 580 | koli |
KÖPÜKLÜ KREM SABUN | 18.000 | kilogram |
CAMSİL | 1.600 | kilogram |
EFERVESAN KLOR TABLET | 1.700 | kilogram |
Z KATLI HAVLU 200’LÜK 12’Lİ | 22.700 | koli |
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI (6’LI) | 550 | koli |
RULO HAVLU 24’LÜK | 1.100 | koli |
GENEL TEMİZLİK MADDESİ | 22.200 | kilogram |
ISLAK MENDİL | 5.500 | paket |
MİNERALLİ SIVI TEMİZLEYİCİ | 8.000 | kilogram |
KLOZET VE PİSUVAR TEMİZLEME MADDESİ | 4.500 | kilogram |
PAS SÖKÜCÜ | 2.780 | kilogram |
KURU MOP (50 CM) | 6.800 | adet |
ISLAK MOP (RENKLİ) | 3.500 | adet |
KURULAMA BEZİ | 8.000 | adet |
TEMİZLİK BEZİ 9'LU | 2.800 | paket |
ŞEFFAF PLASTİK BARDAK | 680 | koli |
WC KOKU GİDERİCİ | 750 | paket |
FARAŞ KÜREK | 150 | adet |
FIRÇA SAPI | 1.350 | adet |
LAVABO FIRÇASI | 750 | adet |
WC FIRÇASI (KABİNLİ) | 420 | adet |
PLASTİK YÜZEY TEMİZLEYİCİ | 280 | adet |
TEMİZLİK FIRÇASI (OTO FIRÇASI) | 700 | adet |
CİLA PEDİ (KIRMIZI) | 65 | adet |
CİLA PEDİ (SİYAH) | 40 | adet |
CİLA PEDİ (BEYAZ) | 105 | adet |
ODA SPREYİ | 2.950 | kilogram |
BULAŞIK ELDİVENİ | 200 | çift |
BULAŞIK SÜNGERİ | 100 | adet |
ÇÖP KOVASI KIRMIZI, MAVİ (BÜYÜK BOY) | 10 | adet |
ÇÖP POŞETİ ORTA BOY (MAVİ) | 20 | koli |
DERİ TEMİZLEYİCİ | 20 | kilogram |
ISLAK PASPAS | 300 | adet |
ISLAK PASPAS APARATI | 50 | adet |
KİREÇ SÖKÜCÜ | 20 | kilogram |
MİKRO FİBER TEMİZLİK BEZ (4’LÜ SET) | 50 | adet |
NEMLİ MOP BEZİ ULTRA | 15 | takım |
SODYUM HİPOKLORİT (SIVI KLOR | 70 | kilogram |
SU YUMUŞATMA TUZU(25 KG’LIK) | 200 | torba |
SPREY DEZENFEKTAN | 700 | litre |
YER CİLASI | 20 | kilogram |
YEŞİL SABUN | 30 | kilogram |