• İhale No
    2011/205598
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ocak 2012 10:00
  • İdare
    Adana Çukurova Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çu kuro v a Dr. Aş kı m Tüfe kç i Devlet Hastanesi
22 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/205598
1-İda re nin
a) Adresi : Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabanci Cad. Seyhan Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3222259329-2272066 - 3222272555
c) Elektronik Posta Adresi : adanadhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çukurova Dr.Aşkım TÜFEKÇİ Devlet Hastanesi - Genel Ambar
Deposu
c) Teslim tarihleri : İhale konusu ürünler 3 parti halinde teslim edilecektir. 1. Parti ürünler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 (on ) takvim günü içinde, 2. parti ürünler 01.05.2012 tarihini müteakip 10 ( on ) takvim günü içinde, 3. parti ürünler 01.07.2012 tarihini müteakip 10 ( on) takvim günü içinde teslim edilecektir. Söz konusu teslimat programında değişiklik yapılabilecek olup, idarece ihtiyaç oluşması halinde sonraki parti ürünlerin teslimatı daha erken tarihlerde istenebilecektir. Bu durumda ilgili teslimat yükleniciye yazılı olarak sipariş geçilecektir. İdarece talep edilmesi halinde ürünlerin teslimatı
1'er aylık periyotlarla ileriki tarihlere de ertelenebilecek olup, ertelemeler yükleniciye yazılı olarak bildirilecektir. Bildirimlerde yeni teslim tarihleri açıkça belirtilecektir. Teslimat programında herhangi bir değişikliğin olmaması durumunda yüklenciye herhangi bir bildirimde bulunulmayacak olup, yüklenici belirlenen programa uymak zorundadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi - Y.Baraj Mah.
H.Ömer Sabancı Cad. Seyhan /ADANA
b) Tarihi ve saati : 20.01.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1. Kalem Ürün İçin; Sağlık Bakanlığı Üretim veya İthal İzin Belgesi, ilgili mevzuatı çerçevesince alınmış Ürün
Güvenlik Bilgi Formu,
6. Kalem Üürn İçin; Sağlık Bakanlığı Üretim veya İthal İzin Belgesi
15. Kalem Ürün İçin; Sağlık Bakanlığı Üretim veya İthal İzin Belgesi, ilgili mevzuatı çerçevesince alınmış Ürün
Güvenlik Bilgi Formu,
18. Kalem Ürün İçin; Sağlık Bakanlığı Üretim veya İthal İzin Belgesi, ilgili mevzuatı çerçevesince alınmış Ürün
Güvenlik Bilgi Formu,
21. Kalem Ürün İçin; Sağlık Bakanlığı Üretim veya İthal İzin Belgesi ibraz edilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İstekli Üretici veya İmalaçı ise; İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
İstekli bayi ise; bayisi olduğu firmaya ait yekili kurum veya kuruluşlarca düzenenlenen üretici veya imalatçılık
belgesi ile kendisine ait bayilik belgesi
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
1. kalem ürün için; TSE belgesi, 3. kalem ürün için; TSEK/TSE, 6. kalem ürün için; TSE, 8. kalem ürün için; TSE, 9.kalem ürün için; TSEK/TSE, 18. kalem ürün için; TSEK/TSE, 20. kalem ürün için; TSEK / TSE, 21. kalem ürün için TSE, 22. kalem ürün için TSE kalite standart belgeleri ibraz edilecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale konusu ürünler için teknik şartnamede belirtilen miktarlarda numune getirilecektir. Numuneler, üzerinde istekli firmaya ait bilgiler, ürünün ihale listesi sıra nosu yazılı olarak teklifler dosyaları ile birlikte sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çukurova Dr. Aşkım
Tüfekçi Devlet Hastanesi - Malzeme Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi - Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabancı Cad. Seyhan /ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim