• İhale No
    2015/27180
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Haziran 2015 10:00
  • İdare
    Şişli Belediye Başkanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Mayıs 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

BELEDİYEMİZ BİNASINDA KULLANILMAK ÜZERE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/27180
1-İdarenin
a) Adresi : Merkez Mah. Darülaceze Cad. No: 8 ŞİŞLİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 212 708 88 88 - 212 210 13 90
c) Elektronik Posta Adresi : ihaleburosu@sislibelediyesi.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BELEDİYEMİZ BİNASINDA KULLANILMAK ÜZERE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İŞİ.NE AİT İŞ KALEMLERİNDEKİ MİKTARLARIN ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
c) Teslim tarihi : ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN SÖZLEŞME İMZALANMASINA MÜTEAKİP İZLEYEN 10 GÜN İÇİNDE MALZEMELER TESLİM ALINMAYA BAŞLANACAK VE DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN BELİRLENEN TAKVİME GÖRE 150 GÜN İÇERİSİNDE TÜM MALZEME TESLİM EDİLECEKTİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI İHALE BÜROSU (Merkez Mah. Darülaceze Cad. No:8 Şişli/İSTANBUL)
b) Tarihi ve saati : 12.06.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye Teklif verecek  firmalar, İhale şartnamesi eklerinden biri olan birim fiyat teklif cetvelinde belirtilen malzemelerden en az 1 adet numune getirmeli, numunelerin üzerinde firma kaşesi bulunmalıdır. İhaleye katılacak olan istekli firmalar ihale tarih ve saatine kadar Teknik Şartnameye uygun  malzemelerin numunelerini ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE teslim edecek ve idareden "NUMUNE ALINDI BELGESİ" alarak teklif zarfında sunacaktır. Gelen numuneler test edilecek olup ihaleyi alamayan firmalara kalan numune ürünleri isterlerse iade edilecektir. İhaleyi alan firmanın ürünleri İdarede kalacak olup geri iade edilmeyecektir.

Teklif edilen malzemelerin markaları ve ambalaj şekli orijinal haliyle (bölünme, parça kabul edilmeyecek) ve numuneleri ihale öncesinde İhale Komisyonu’nun onayına sunulmalıdır. İhale Komisyonu’nca uygun görülmeyen ürünler kabul edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI 2.KAT İHALE BÜROSU (Merkez Mah. Darülaceze Cad. No:8 Şişli/İSTANBUL) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI İHALE BÜROSU (Merkez Mah. Darülaceze Cad. No:8 Şişli/İSTANBUL) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (YÜZ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BULAŞIK DETERJANI 750 gr. (20' Lİ) 100 koli
BULAŞIK YIKAMA 5 LT. (4' LÜ) 100 koli
ÇAMAŞIR SUYU 1000 GR. (18' Lİ) 150 koli
ÇAMAŞIR SUYU 5 LT. (4' LÜ) 100 koli
SIVI EL YIKAMA SABUNU (5 LT.) (4' LÜ) 200 koli
YÜZEY TEMİZLEYİCİ (5 LT.) (4' LÜ) 250 koli
CAM SİL 500 GR. (16'LI) 100 koli
TUZ RUHU 500 GR. (12' Lİ) 100 koli
JUMBO BOY ÇÖP POŞETİ 80*100 cm. (20'Lİ) 500 koli
ÇÖP POŞETİ 40*50 (50'Lİ) 250 koli
PASPAS SAPI (10'LU) 500 adet
PASPAS İPİ (DAR) 2.500 adet
SAPLI FIRÇA FARAŞ 150 adet
MOP (VE SAPI) 100 adet
ÇÖP KOVASI (BÜYÜK BOY) 100 adet
SU KOVASI 150 adet
WC LAVOBO AÇICI (MAY - X DÖK AÇ (10' LU) 100 koli
ÇELİK ÇÖP KOVASI 250 adet
PASPAS ARABASI (TAKIMI) 50 adet
TOZ BEZİ 12' Lİ 2.000 paket
DİSPANSER HAVLU (12' Lİ) 2.000 koli
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI (6 ' LI) 1.000 koli
HAVLU KAĞIT (24' LÜ) 100 koli
TUVALET KAĞIDI (48'Lİ) 250 koli
PEÇETE (30*30) (24' LÜ) 100 koli
SERVİS PEÇETESİ 50 koli
ÇEKPAS 250 adet
CAM ÇEKECEK 100 adet
KLOZET KAPAK ÖRTÜSÜ (20'Lİ) 150 koli
MUAYENE ELDİVENİ 100 koli