• İhale No
    2012/2044
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Şubat 2012 10:00
  • İdare
    Aydın Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    13 Ocak 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık A y d ın De v let H a st a nesi
2012 Yılı Mutfak Ve Çamaşırhane Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/2044
1-İda re nin
a) Adresi : Hasan Efendı Mah. Gençlık Cad. 13 09100 Aydın Merkez Aydın
b) Telefon ve faks numarası : 2562139000 - 2562254620
c) Elektronik Posta Adresi : salma@adh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasını müteakip Hastane İdaresinin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 7 (Yedi) gün içerisinde Hastanemiz Ambarına teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Yüklenici, sözleşme süresi içerisinde teslim ve zaman şartlarına 3 (Üç) defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde Kati Teminatı hazineye irat kaydedilecektir.İhale
31.12.2012 Tarihinde sona erecektir.
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasını müteakip Hastane İdaresinin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 7 (Yedi) gün içerisinde Hastanemiz Ambarına teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Yüklenici, sözleşme süresi içerisinde teslim ve zaman şartlarına 3 (Üç) defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde Kati Teminatı hazineye irat kaydedilecektir. İhale
31.12.2012 tarihinde sona erecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aydın Devlet Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.02.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri malzemelerin ihale dökümanında belirtilen özelliklere uygunluğunu teyit etmek amacıyla malzemelerin teknik özelliklerinin görüleceği orijinal tanıtım dökümanlarını ve kataloglarını, döküman ve kataloğu olmayan malzemelerin ise numunelerini teklifleri ile birlikte vermek zorundadır. Katalog, döküman ve numune vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Teklif edilen ürünlerin numuneleri üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası belirtilmek zorundadır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BULAŞIK SÜNGERİ 100,000 ADET
SERVİS PEÇETESİ (KOLİ İÇİ 32 Lİ PAKET) 150,000 KOLİ
Z TİPİ HAVLU KAĞIT 2000,000 ADET
YER FIRÇASI 20,000 ADET
İPLİK PASPAS 250,000 ADET
İPLİK PASPAS APARATI 20,000 ADET
BÜYÜK BOY ÇÖP TORBASI (EVSEL ATIK)80*110 3000,000 KG
SANAYİ TİPİ BULAŞIK MAK. KİREÇ ÇÖZÜCÜSÜ 350,000 KG
KİREÇ SÖKÜCÜ 250,000 KG
GENEL TEMİZLİK SIVISI 600,000 KG
SIVI SABUN 600,000 KG
SANAYİ TİPİ BULAŞIK MAK.DETERJANI 5500,000 KG
SANAYİ TİPİ BULAŞIK MAK.PARLATICISI 5000,000 KG
YAĞ-ÇÖZ 750,000 KG
ELDE YIKAMA BULAŞIK DETERJANI 2500,000 KG
ÇAMAŞIR SUYU (HİPO) 8600,000 KG
SANAYİ TİPİ ÇAMAŞIR MAK.DETERJANI 7500,000 KG
AĞIR KİR ,KAN VE YAĞ ÇÖZÜCÜ (ÇAMAŞIR MAKİNALARI İÇİN) 3600,000 KG