• İhale No
    2015/88158
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ağustos 2015 15:00
  • İdare
    Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

43 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/88158
1-İdarenin
a) Adresi : ADNAN MENDERES ÜNIVERSITESI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ MERKEZ KAMPÜSÜ 09010 AYTEPE MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2564441256-2120728 Dahili:3121 - 2562124206
c) Elektronik Posta Adresi : hastane.ihale@adu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 43 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
c) Teslim tarihi : Malzemeler hastanemizin siparişi doğrultusunda firmadan peyder pey çekilecektir. siparişler hastanemizce faks yoluyla gönderilecektir. siparişler tebliğ tarihinden itibaren 7 gün içerisinde yüklenici tarafından hastanemiz ayniyat depolarına teslim edilecektir.30.06.2016 tarihine kadar malzemelerin tamamı teslim edilmiş olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi İhale Salonu (Merkez Kampüsü Aytepe-AYDIN-Merkez)
b) Tarihi ve saati : 07.08.2015 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-Malzeme Listesinde sıra no 1, 2, 3, 4, 5, 6, 37, 38, 39, 41, 42 üretici firması, ISO 9001-2008, TSE ISO EN-14001 belgelesine ve Sağlık Bakanlığı üretim izin belgesi  sahip olmalı ve bu belgeleri ihale dosyasında sunmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.İhale esnasında, teklif edilen ürünü temsil edecek nitelikte ve yeterlilikte numune verilmelidir. Numuneler kullanıcı tarafından değerlendirilecektir. Kullanıcı, numuneyi kullanım amacına uygun bulmadığı veya kullanımda herhangi bir olumsuzluk gördüğü takdirde teklif edilen malzemeyi reddetme hakkına sahiptir. Kullanılan numuneler için (ihale o firmada kalmasa dahi) ücret talebinde bulunulmayacak ve ihalede istenen miktarlardan düşülmeyecektir. 

2.Teklif edilen malzemelerin teknik şartnameye uygunluğunu belgelemek için “Teknik şartnameye Uygunluk Belgesi” verilecektir. Bu belge firma yetkililerince imzalanmış olacaktır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale) Birimi Merkez Kampüs Aytepe AYDIN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe AYDIN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SIVI SABUN 5.382 kilogram
TEK KULLANIMLIK BASMALI SIVI SABUN (500ML) 3.500 adet
SIVI OVMA KREM 750 gr 2.281 adet
GENEL YÜZEY TEMİZLEYİCİ 5.821 litre
KİREÇ ÇÖZÜCÜ 262 kilogram
ODA PARFÜMÜ 1.235 litre
MOP BEZİ 80 CM 1.110 adet
PASPAS İPİ EXTRA 400 GR 3.110 adet
ÇEKPAS YÜZEY TEM+SAP 21 adet
TUVALET FIRÇASI KAPAKLI 135 adet
FIRÇA YER-OTO 61 adet
LAVABO POMPASI 32 adet
TUVALET POMPASI 32 adet
TEMİZLİK BEZLERİ (SARI+MAVİ+PEMBE) 15.528 adet
GAZ KOMPRES 20*20 3.950 adet
KIRMIZI TIBBİ ATIK ÇÖP TORBASI (55X60) 64.190 adet
KIRMIZI TIBBİ ATIK ÇÖP TORBASI (80X110) 97.400 adet
ÇÖP POŞETİ SİYAH 80*110 12.620 rulo
ÇÖP POŞETİ 80*110 MAVİ 9.230 rulo
ÇÖP POŞETİ 55*60 MAVİ 2.372 rulo
CİMRİ TUVALET KAĞIDI 15.000 adet
HAREKETLİ HAVLU 20CM 13.000 adet
ÇÖP KOVASI ASANSÖRLÜ PEDALLI NO:6 40 LT 50 adet
ÇÖP KOVASI ASANSÖRLÜ PEDALLI 22 LT 75 adet
ÇÖP KOVASI ASANSÖRLÜ PEDALLI NO:6 40 LT (kırmızı ) 300 adet
ÇÖP KOVASI ASANSÖRLÜ PEDALLI 22 LT (kırmızı ) 400 adet
TEMİZLİK KOVASI 30 adet
MAŞRABA 105 adet
PASPAS ARABASI ÇİFT KOVALI PRESLİ 20 adet
PASPAS ARABASI TEMİZLİK KOVASI 62 adet
PASPAS TEMİZLİK TAKIMI 64 adet
PASPAS PÜSKÜLÜ 142 adet
BÜYÜK MOP TAKIMI 80 cm (APARAT ve SAPI) 42 adet
PASPAS İPİ KISTIRMA APARATI 80 adet
DUVARA MONTE SIVI SABUNLUK (500ML) 152 adet
KAĞIT HAVLU APARATI 120 adet
ÇAMAŞIR DETERJANI (BEBEKLER İÇİN) 165 kilogram
BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI TABLET 28 paket
BULAŞIK MAKİNESİ TUZU 15 paket
BAHÇE SÜPÜRGESİ 40 adet
BEBEK ŞAMPUANI 34 adet
METAL PARLATICI 500 ML 47 adet
ÇÖP POŞETİ 55*60 SİYAH 8.673 rulo